11.kapitola

528 25 4
                                    

Pohlad Sienna:

Oh,tá Carmen sa mi už nejako dlho neozvala.Naozaj ma zaujíma ako to dopadlo s tou párty.

"Skúsim jej napísat" poviem si napokon,ale neodpisuje mi."asi má len vybitý mobil" poviem si aj ked sa mi to zdá byt nezvyčajné pri nej,čo stále sedí pri mobile.Napokon schmatnem  ovládač a zapnem telku.Nič nehrajú.tak som to nakoniec nechala na správach. Hovoria o nejakom nezvestnom dievčati.

"Vo štrvtok v Columbii zmizlo 15 ročné dievča.Polícia nemá o nej žial žiadne informácie.Má výšku 168,polodlhé čierne vlasy a hnedé oči. žije iba s mamou v Talianskom meste Verona.Do Columbii išli iba na dovolenku.Jej mama nám k tomu povedala iba tolko,že s dcérou oli v ten den pohádané a myslí si,že preto ušla z domu.Polícia uvažuje aj o únose.Momentálne sa ju pokúšajú lokalizovat. Ak niekto o nej niečo vie,prosíme ihned kontaktujte políciu.Dievča sa volá Carmen Steyner"

"Coze? To nemoze byt Carmen! vykríknem zúfalo a začnem plakat.Ja som jej hovorila,že nech tam nechodí,že to nedopadne dobre.Asi by som mala íst vypovedat na políciu aj ked jej mama ma určite zabije.Ale budem to musiet urobit,lebo som jediná kto jej moze pomoct.


Pohlad mama:

"Prosím vás nepoznáte toto dievča? Nevideli ste ju? poviem a ukážem nejakému neznámemu  mužovi Carmeninu fotografiu

"Neni to náhodou dievča po ktorej teraz pátra polícia?" Tá ktorá zmizla...

"áno,to je ona,bohužial... poviem so slzami v očiach.

"Och prepáčte nepoznám ,nikdy v živote som ju nevidel." povie a poberie sa dalej. A takto to ide celý den. Nikto o nej nič nevie.Som z toho zúfalá.Rozhodnem sa urobit ešte poslený pokus a potom to asi pre dnes zabalím.Ved už budú 3 hodiny ráno.

"Dobrý prosím vás nevideli ste toto dievča? oslovím zase nejakého pána.

"ale áno,videl som ju,myslím,že to bolo nejak v stredu-štvrtok išla do takého obchodu kúsok pred vami.Počkajte,zavediem vás tam".Povie a ja ho nasledujem.Pochvíli prídeme pred ten obchod a ja sa idem ešte nanu zamestnancov popýtat. Nikto mi o nej nič nepovedal,ale ten pán tvrdí,že si je istý,že určite tu v ten večer bola.Už ani neviem komu mám verit. Podakujem sa tomu pánovi a dám mu na seba kontakt,keby si ešte na niečo spomenul a poberiem sa domov.Aj tak už asi nezaspím.

...

Zobudím sa na ostré slnečné lúče.Tak predsa som zaspala. Naštvane a nervózne vstanem z postele a zalejem si kávu.Potom idem skontrolovat mobil či niesú nejaké nové správy.Všimnem si,že mám zmeškaný hovor od mojej bývalej spolužiačky Miriam.Schmatnem ho a vytočím jej čislo.

Ja: Caw Mira,volala si mi?

Miriam: Ano,ja len som chcela,ako je v Bogote? Všetko v poriadku?

" Ja:V akej Bogote? O čom to hovoríš? nechápela som o čom to hovorí. Vobec som jej nerozumela.

Ja: " Ale ved ja som predsa nešla do Bogoty ale do Cartegny. poviem napokon.Asi sa len pomýlila.

Miriam: "ale ved ja viem" (smiech) ja len myslím tie čo si si odomna naposledy chcela požičat...

Ja: čože?! tak teraz som už bola vážne zmetená.

Pohlad Carmen:

Rozbehla som sa prec a bezala som tak rýchlo ako mi len nohy stačili.Zrazu som pred sebou uvidela plný dav moslimských žien tak som sa medzi ne schovala.

"Uniesli ma! Prosím pomôžte mi! " začnem na nich po anglicky ale vobec mi nerozumejú.V tom si všimnem ako ma ten chlap dobieha tak sa poberem radšej dalej. Zrazu si všimnem predsebou sebou stlp a nastihnem zabrzdit a narazim donho.

...

Prebudím sa znova v tej miestnosti odkial som utiekla.Strašne ma bolí hlava a nedokážem si presne spomenút,čo sa predtým dialo.Pri mne stoja dvaja muži:Ten prvý mi je dáky povedomí akoby som ho už od niekial poznala...počkat! ved to je Amir! a toho druhého nepoznám. Ked si všimli,že už som sa prebrala,tak ten vedla Amira pristúpi ku mne.

"Ahoj,Carmen "povie arogentne a pohrdavo a hnusne sa zasmeje.

"Okamžite ma pustite! Chcem íst ihned domov! Zavolám na vás políciu!

"To asi tažko" pridá sa k nemu aj Amir.Z mobilu sme ti vybrali sim kartu a zlikvidovali ju,a mobil sme komplet zničili.tak,ž o tom silno pochybujem.povie a tiež sa škodoradostne zasmeje.

"A ešte niečo som chcel" začne po chvíli Amir. Od teraz už nevoláš Carmen. Zabudni na to meno a aj na svoj doterajší život.Od teraz si Aisha .Aisha Hasaki.

"čože? vy ste mi spravili falošné doklady? Poviem a začnem strašne plakat. Nevie prečo ale v tom momente sa ma zmocnil strašný starch,bezmoc a zúfalstvo.tak rada by som teray bola pri mame a pozerala s nou nejakú telenovelu. Uvedomila som si,že od tialto sa už tak skoro nedostanem.Beriem všetko s5 čo som na nu povedala.Až teraz som si uvedomila ako velmi mi chýba.Tí dvaja sa len namne smiali a odišli preč.Znova ma tu nechali samu v tom tichu a tme.

Tak to je nadnes všetko,dúfam že sa čast páčila.ak áno vote a koment.A ak aj nie kludne komentujte a napíšte prečo.Rozhodla som sa,že dalšia čast bude venovaná prvému kto dá vote :D tak som zvedavá.Dalšiu čast ešte neviem kedy pridám.Asi podla času.




UnesenáWhere stories live. Discover now