Pohlad Fatima:
Zobudila som sa asi tak okolo 4-5 ráno a nemožem spat. Neviem prečo,asi to bude stresmi v práci,v poslednej dobe mám toho fakt vela. Vstala som a obliekla si na seba lahkú bundu a tepláky a vybrala sa prejst .Potrebujem sa trocha vyvetrať.Zrazu som začula hrozný krik.Vychádzalo to od jazera kúsok od nás,rýchosťou svetla som sa tam rozbehla.Pri jazere som videla staršiu ženu,mohla mať tak okolo 65 rokov.
"Pomóc!" Prosím pomožte niekto! kričala a snažila sa z jazera niečo vytiahnút.
"čo sa stalo"? spýtam sa a pribehnem k nej.
"Nejaký muži , sem hodili vrece,a vytrčal s neho ludský vlas,určite v nom niekto bol,musíte mi pomoct" vyhrkla na mna s plačom.
"Upokojte sa ste si istá,že v nom niekto bol? určite sa vám to iba zdalo,chodte domov a pospite si,všetko bude v poriadku,tam boli určite iba veci" snažila som sa ju upojit ,lebo sa mi nechcelo veriť,že by bol fakt nejaký človek schopný takého otrasného činu,zviazat človeka do vreca a hodit ho do jazera,ved to znie ako z nejakej kriminálky,ale tá žena stále trvala na svojom a hrozne plakala,tak som sa jej rozhodla predsa pomoct.
"dobre,upokojte sa,pomožem vám" povedala som a vyzula si topánky a vošla do jazera.
"dakujem,ale švihnite si,ak je tam naozaj nejaký človek tak sú doležité sekundy,nie minúty"
"jasné,rozumiem" povedala som a ponorila sa,lebo to vrece sa už medzitým ponorilo na dno.Asi tak po minúte som ho našla.Bolo hrozne hlboko pod vodou,aspon,že sa viem dobre potápať.Tá žena mi ho naskonci pomohla vytiahnuť,lebo bolo hrozne ťažké.Začínala som mať obavy,že v nom fakt niekto je,položila som ho na zem a z napetým dychom začala rozvezovat.
"Och,je hrozne silno zviazané" zastonala som.
"Ukážte dajte sem,ja to spravím" povedala tá žena,a začala rozvezovat,zrazu som si všimla vlas aj ja,vykríkla som" o moj bože ak tam niekto bude tak ja sa asi zabijem.A ešte som tú pani aj od toho odhovárala.Ja krava.Zanadávala som na seba a so stiahnutým hrdlom jej to pomáhala rozviazat. Bolo to zaviazané fakt pevne.Asi tak po 5 minútach sme to rozviazali.Bolo tam dievča,bolo v bezvedomí,neviem presne kolko mohlo mat rokov alebo istotne bola mladá.
"Rýchlo,musíme do nemocnice" zakričala som a pomáhala tej žene ju odniest. Bol to hrozný pocit.Dúfam,že ten ktorí jej to spraví,si to poriadne odpiká. Dúfam,že to prežije.
Pohlad mama
Bude 7 hodín večer.Celý den som čakala na nové správy od polície,ale nič. Lahla som si na gauč a zapla telku,nechala som to na správach.
"Včera tesne nad ránom,niekto zaviazal a hodil do jazera vrece s mladým dievčatom,kto to urobil a prečo,o tom nemá polícia zatial žiadne informácie.V štúdiu sú s nami aj svedkyne.
"Pani Hayed Ouzgli,opíšte nám,čo presne ste videli"
"Akurát som išla domov z práce,mala som dnes nočnú a cestou som si si všimla nejakých mužov,boli celý v čiernom a na hlave mali kukli, takže som im dobre nevidela do tváre,velmi sa niekam ponáhlali a držali v rukách čierne vrece,všimla som si,že z neho vytrča vlas,a hned ako ho hodili do jazera nasadli do auta a utekali preč,číslo sms-ky som si bohužial nestihla zapamatat,bola som s toho celého hrozne rozrušená,bežala som k jazeru a pokúšala som sa ho vytiahnút,ale nešlo mi to,potom si ma všimla pani Fatima a pomohla mi,bez jej pomoci by som to asi nedokázala" tak toto bola pani Ouzgli priamo s miesta udalosti,dakujeme velmi pekne,dúfame,že tento prípad bude čoskoro vyriešený ešte by som chcel poprosit pani Fatimu Gyorun,čo by ste nám o tom povedali vy? Ako ste sa ocitli na mieste udalosti? Videli ste tých mužov?
"Zobudila som sa okolo 4-5 ráno a nemohla som spat,vybrala som sa trocha prejst a vyvetrat sa,a v tom som začula hrozný krik,bola tam pani Ozgli a zúfalo plakala,a povedala mi,že nejaký muži hodili do jazera vrece s dievčatom,hned ako som sa to dozvedela som sa jej snažila pomoct,bohužial tých mužov som už nevidela,asi už boli preč ked som prišla" dakujeme obom svedkyniam,televízia Orfus1...
Potom ešte ukazovali fotky toho dievčata.Zmeravela som.Strašne mi bola povedomá,neviem odkial ale mám pocit,akoby som ju už odniekial poznala,len si nemožem spomen odkial..tento prípad ma zaujal,budem ho ešte dalej sledovat...
Tak nadnes je to asi všetko,chcela som časť napísať dlhšiu,lenže k nám prišla návšteva,tak dúfam,že som vás aspon týmto potešila :D tak čo? ste radi,že sa Carmen zachránila? Ak sa vám časť páčila zanechajte vote a koment,každý vote alebo koment ma velmi poteší... p.s chcel by niekto aby som mu dalšiu čast venovala? ak áno napíšte do komentu, čast venujem,prvému kto o to požiada v komentoch
YOU ARE READING
Unesená
ActionCarmen Steyner je pätnásť ročné dievča, ktoré žije spolu so svojou matkou vo Verone, v Taliansku. Otec jej zomrel ked mala asi 7 rokov odvtedy zije iba s mamou.Ziju si zatial celkom pekny pokojny zivot,az kym sa nerozhodnu ist do Columbie,kde im sko...