13.kapitola

485 20 7
                                    

Pohlad mama:

Zložila. Tolká drzost .Mobil hodím o stenu a sadnem si na kraj postele. Tá Sienna ma riadne naštvala, už o nej dnes nechcem ani počut. Zoberem kufor a začnem sa radšej balit do tej Bogoty . Skoda, že som od Sienny nič nevytiahla som si istá , že nám ešte určite niečo zatajila . Asi si už pojdem lahnút, lebo je už dost neskoro, ale zájdem ešte skontrolovat preistotu maily - či náhodou není niečo nové o Carmen . Neustále myslím len nanu . Dúfam ,že je ešte v poriadku,a hlavne že žije . Všimnem si,že mám mail od nejakého neznámeho človeka . Otvorím ho a začnem čítat:

Dobrý den ,viem, kde sa nachádza vaša dcéra, Ak mi do 3 dnoch dní privediete na účet 330 000 pessos ( prepáčte ak to je náhodou nejaký nezmysel, potom večer to opravím lenže nevyznám sa v pessos takže neviem kolko je to približne v eurách) tak vám ju pomožem získat s5. A hlavne nevolajte polišou inak Carmen nemusí dopadnút dobre .

S pozdravom Anonym.

p.s Dobre si premyslite čo urobíte...

Pri čítaní toho mailu sa samozrejme roplakala . Zabijem toho človeka ak sa mi dostane do rúk ! Nech sa len opováži Carmen ublížit . Sadnem si bezradne na zem a premýšlam čo urobit,tolko penazí neviem kde zoženiem.

Pohlad George:

Vymyslel som diabolský plán . Je to skvelá cesta ako sa pomstit Amirovi s Kaylom. Napísal som jej matke mail a čakám na odpoved. Asi to bude chvílu trvat . Nevadí ,zalial som si zatial vysky a lahol na gauč . Zachvílu zo mna bude boháč. Konečne už nebudem zamarený dlhmi voči mafii a budem moct začat nový život... pri tejto myšlienke som sa pousmial a už sa teším ako tí dvaja zhnijú v base....

Pohlad Carmen :

" A ty si mi nepovedal,že si sa ženil " povedala tá žena a usmiala sa.

" Nó vieš to malo byt prekvapenie" povedal Amir a falošne sa pousmial "

" Ako sa voláš " ? spýta sa ma po chvíli. Amir namna škaredo gáni a pohladom mi dáva na javo ,že ak niečo ceknem , tak zabije . Samozrejme ,nechcem mu vyhoviet.

" Ja som Car..."

"Jej meno je Aisha" zasa ma predbehne ten had.

" Aaa Aisha" uhm...pekné meno.. a kolko ti je ?

" Má 18" zasa ma predbehol.

" Inak ja sa už ponáhlam,tak dúfam, že som vás nerušila ... a ešte niečo..nezabudni na ten obed priviest aj Aishu mama by ju chcela určite spoznat" povie, usmeje sa na nás a odíde preč.

Amir sa namna naštvano pozrie a povie "Ešte sme neskončili" opustí miestnost a nechá ma tu samú.

Pohlad Amir :

Tak toto Carmen už naozaj prehnala . V tom momente by som ju zabil ako sa tam tak usmievala na Fatimu a mne tým dávala najavo "prehral si ". Mýli sa. Toto jej spočítam dva týždne dostane na jeden den iba suchý rožok, na obed kúsok jogurtu a na večeru...už asi nič..možno niekedy ak budem mat lepší den jej "hodím" kus zemiakov.A napitie len 3 poháre vody . Tá ešte bude lutovat a prosit ma na kolenách o odpustenie za to čo mi urobila. Amira Hasakiho nezničí len tak nejaké 15 ročné "decko" .

"Kyle" ?zakričím nanho. Dostal som nápad .

"áno" ?

"Zožen na zajtra nejakého dobrého kaderníka , nech Carmen uroví takú " menšiu" zmenu,poviem a zasmejem sa .

"Iste" povie a potom mu porozpávam tú " katastrofálnu" príhodu s Carmen"

"To je strašné,a čo budeme teraz robit?! spýta sa ma popár minútach vystrašene"

" O to si nerob starosti,ja už niečo vymyslím, ty hlavne hohodni toho kaderníka"

" Iste" povie a žmurkne namna.

Tak konečne ste sa dočkali dalšej kapitoly :D Prepáčte za gramatické chyby a že je moc krátka :( viac som nevládala napísat tak tu máte aspon niečo,dalšia čast bude zasa venovaná ale tentokrát tomu kto dá 1.koment :D Napíšte mi názor na túto knihu ( kedže už je to 13 kapitol) aby som vedela či má zmysel ešte pokračovat alebo už vás to nudí, dakujem za vaše voty a komenty a ak sa vám táto kapitola páčila, bola by som rada ak by ste zasa niečo po sebe zanechali :) a prepáčte,že sa tu vždy tak dlho rozpisujem,slubujem prestanem s tým :D Nadine






UnesenáTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang