mission

393 23 13
                                    

"Lütfen tekrar et, neden bir liseye gitmek zorundayım?"

Daniel kollarını göğsünde bağlayarak karşısındaki yaşlı adama baktı.

Bu adam onun üstüydü. Büyük ihtimalle onu bu şekilde sorgulamak yanlıştı ve başına bir sürü bela almasına neden olacaktı. Ancak şimdilik bunları görmezden gelmeyi tercih etti.

Chul Yong (İsimler tamamen rastgele) gözlüklerinin üstünden genç adama baktı ve kaşlarını çattı. Yine de sabırla açıkladı,

"O okulda yolunda gitmeyen bir şeyler var. Bizim bunu şimdiye kadar denetlemiş olmamız gerekirdi ancak polisten kaçma konusunda üstün becerileri olduğu kesin. Bu yüzden, birinin aralarına sızması gerek. Bu kişi doğal olarak sensin, Daniel."

Daniel konuşmak için ağzını açmaya yeltendi ancak durduruldu.

"Nedenini sorma. Gayet iyi biliyorsun. Gençsin ve lise çağındasın. Kimse senden şüphelenmeyecek. Daha önce oraya 'öğretmen' olması için birkaç kişi göndermeyi denedik. Ne kadar kolay ifşalandıklarına inanamazsın."

Durum böyleyken gerçekten itiraz edemezdi. Ama Daniel içinde yükselen direniş duygusunu hafifletemedi. En son yaşıtlarıyla dolu bir okula gittiğinde 14 yaşındaydı. O zamanlar uğradı zorbalıkları hâlâ net bir şekilde hatırlıyordu. Okuldan ayrılması gereken olay yaşandığında ve bütün hayatı tepetaklak olduğunda bile bu zorbalıklar peşini bırakmayan birer gölge gibiydi.

"Bana zaman verin. Böyle bir şeye gerek kalmadan onlarla ilgileneyim."

Chul Yong iç çekti ve bu sefer Daniel'e biraz acımayla baktı.

"Seni anlıyorum Daniel. Ama lütfen bu durumu bir fırsat olarak değerlendirmeyi dene. Yaşayamadığın normal hayata ufak bir geri dönüş olarak düşün." İç çekerek konuşmasına ara verdi ve genç adamın hiç de ikna olmuş gibi görünmediğini gördü.

"Başlangıçta her şey sana çok yabancı gelecek, biliyorum. Ama seni temin ederim korktuğun kadar kötü olmayacak."

"Pekala, deneyeceğim. Ama benden yüzde yüz performans beklemeyin."

"İşte böyle Daniel." Chul Yong gülümsedi, "Yarın gel ve Dae Shin'den görevinin ayrıntıları öğren. İki hafta içinde okula o
J lisesine gitmiş olacaksın."

desise -- lookism •alldanielHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin