an experienced killer

124 15 3
                                    

"Yui? Yui!"

Sert bir şekilde dürtülen Yui kendine geldi ve ona seslenen Mira'ya döndü. Kısa saçlı kız ona bakarken gözlerinin önüne düşen bir tutam saçı kulağının arkasına sıkıştırdı. Endişeli görünüyordu.

"Tuhaf davrandığını söylemiştim. Ne oldu?"

Yui hızlı bir şekilde telefonun ekranını kapadı ve ters bir şekilde sıranın üstüne koydu. Kötü ruh halini saklayamamasının sebebi, az önce gördüğü bir internet haberiydi. Haberde; dövülerek öldürülen bir adamdan ve katilinin hâlâ bulunamadığından bahsediyordu.

Konum ve olay tamamen uyuşuyordu. Yui 'bulunamayan katil'in kim olduğunu biliyordu.

O gece yaşadıklarını ve gördüklerini idrak edememişti. Neye tanıklık ettiğini bile bilmiyordu. Sadece sessizce köşede oturmuş, bu korkunç kabusun sonlanmasını beklemişti.

Ne zaman başladığını kestiremediği bir yağmur yüzünden vücudu soğuktan titriyordu. Bazen kendi sesini duyuyordu. Daniel'a sesleniyordu. Ama en az yanındaki adam kadar bilinçsiz görünen Daniel onunla hiç ilgilenmiyordu. Ama Yui arada yükselen kıkırtı sesleri sayesinde onun uyanık olduğunu biliyordu.

Daniel doğrulup ona doğru gelmeye başladığında Yui trans halinden kurtulup geriye çekilmeye çalıştığını hatırlıyordu. Bu tamamen içgüdüsel bir hareketti ve arkasında bir duvar olduğu için uzaklaşması mümkün olmamıştı.

Köşeye sıkışmıştı. Ama korkusu tamamen yersizdi. Daniel'ın niyeti ona zarar vermek değildi. Kolundan tutup kalkmasına yardım ederken hiç konuşmamıştı bile.

Yui'nin bakışları istemsizce yerde yatan baygın adama kaydığında tekrar kalktığı yere çökmek istemişti. Kusma dürtüsünü zorlukla bastırmış ve kolunu çoktan bırakmış Daniel'ın peşine takılmıştı.

Taksi tutmak için daha merkezi bir yere geldiklerinde nihayet konuşmak için gereken cesareti bulmuştu, "Zack hâlâ restoranda." Demişti.

Daniel cevap veremeden bir taksi önlerinde durmuştu. Büyük ihtimalle zaten cevap vermeyecekti ama neyse.

Sonra ne olduğunu, Daniel'ın ne yaptığını bilmiyordu. Tek yapabildiği kendini o adamın ölmediği konusunda kandırmak ve uyumaya çalışmaktı. Ve bu konuda oldukça iyi bir iş çıkarmıştı.

Ama şimdi, gördüklerini reddetmesi imkansızdı.

Daniel birini öldürmüştü.
Üstelik bunu onu kurtarmak için yapmıştı.

O bir katildi.

Bu düşünceler zihninde büyük bir karmaşaya sebep olurken hala endişeyle ona bakan Mira'ya ne söyleyeceğini bilemedi. Kekeledi, "B-ben..."

Mira derin bir iç çekti, "Erkek arkadaşınla ilgili, değil mi?" Yui bir an için onun ne demek istediğini anlamadı,

"Erkek arkadaşım mı-?"

"Ondan ayrılmalısın, Yui. Yaptıkları affedilemez."

Yui yutkundu. Onun aramasına gerek kalmadan bahanesi hazırdı. Yine de, hâlâ söyleyebilecek bir şeyi yoktu. Onun sustuğunu gören Mira devam etti, "Kaç kere söyledim hatırlamıyorum bile. Sana şiddet uygulayan biriyle birlikte olmaya devam edemezsin."

O sırada sınıfa başının ağrıdığı hakkında homurdanan Zack girdi ve Mira'nın dikkati anında dağıldı,

"Zack! Sen yine mi içtin?"

"...Belki biraz."

Yui onların konuşmalarının geri kalanını duymadı. Çünkü bütün dikkati Zack'in hemen arkasından sınıfa giren Daniel tarafından çekilmişti.

desise -- lookism •alldanielHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin