trade

93 11 92
                                    

"Ürün temiz."

Daniel gergin bir şekilde önündeki takım elbiseli adamları izledi.

İçlerinden bir tanesi az önce verdiği çantanın içindeki numulerden birini dikkatlice inceledikten ve saflık testinden geçirdikten sonra, "Oldukça kaliteli." Dedi ve küçük şişeyi çantaya geri koydu.

Daniel yüzüne zorla sakin bir ifade yerleştirdi. Böyle durumlarda daha özgüvenli olması ve kendinden emin görünmesi gerekirdi. Ancak bu onun ilk işlemiydi. Bu sektörde yeniydi ve daha çok gençti. Birkaç ay sonra 17 yaşına girecekti.

En azından, dışardan bakan biri böyle düşünürdü. Çünkü Daniel rolünü mükemmel bir şekilde oynuyordu.

Önünde gerçekleşen sahne için çok uzun zamandır hazırlanıyordu. Aylardır büyük bir uyuşturucu baronunun güvenini kazanmaya çalışıyordu.

İkili oynayarak patronunun çevresindeki güvenilir adamları teker teker indirmiş ve bu sayede henüz yeterli niteliklere sahip olmamasına ve kendini tamamen kanıtlayamamış olmasına rağmen büyük işi kapmıştı.

Ve işte şimdi buradaydı. Milyon dolarlarla oynanan bir alım satım işleminde aracılık yapıyordu. Lüks bir gezi gemisindeydi ve çevresi düşmanlarla çevriliydi.

Elbetteki bu kadar büyük bir operasyon için tek başına görevlendirilmemişti. Yanında onunla beraber yeraltına sızmış dört kişi daha vardı. Onlar Daniel'dan çok daha deneyimli olan narkotik polisleriydi. Hatta birisi komiserdi ve Daniel gibi bir çaylağın neden bu işe dahil edildiğini asla anlayamamıştı. Başlangıçta çok fazla karşı çıkmıştı ama sonunda yine de üstten gelen emirleri uygulamak zorunda kalmıştı.

Sonrasında Daniel ekipteki bütün herkesi geçerek büyük patrona en çok yaklaşabilen ve onunla en çok temas kurabilen kişi haline gelerek kendini kanıtlamıştı.

Önce insanların ilkel güdülerine oynayarak fiziksel gücüyle ilgiyi üstüne çekmişti. Sonrasında ise üstüne çektiği bu ilgiyi parlak zekasını sergileyerek parlatmıştı. Tabiki bu anlatıldığı kadar kolay bir süreç olmamıştı. Çoğunlukla gittiği her yerde yaşından ve görünümünden dolayı tacize uğramıştı. Onun içinde bulundukları bu şiddet ortamına uygun olmadığını düşünen çok fazla kişi vardı. Onu vazgeçirmeyi kendilerine görev edinmiş gibi sürekli işlerini zorlaştırmışlardı.

Bütün yaptıklarına rağmen kimse onun yükselişini durduramamıştı. Sadece yavaşlatmayı başarmışlardı. Daniel hepsi oldukça yerinde olan adımlar atmış ve kararlı bir şekilde yükselmişti. Tabiki önüne çıkan engelleri acımasızca ortadan kaldırmayı da ihmal etmemişti.

Karşısında oturan adam ürün ve teslimat hakkında konuşabilecek her şey konuşulduğunda bile ayrılmadı. Oturduğu yerden Daniel'ı incelemeye başladı, "Seni daha önce gördüğümü hatırlamıyorum. Yeni misin?"

Daniel hafifçe onayladı. Acemi hareketleri gün gibi ortadaydı.

Orta yaşlı olan adam onun bu durumunu görünce ilgiyle kaşlarını kaldırdı. Başlangıçta işlem biter bitmez ayrılmayı düşünüyordu ancak yanındaki korumalardan birinden bir dal sigara aldıktan ve yaktıktan sonra arkasına yaslandı.

"Çok genç görünüyorsun. Kaç yaşındasın?"

Daniel kısık bir sesle yanıtladı, "16."

Adamın neler düşündüğünü sadece ses tonundan bile anlayabiliyordu. Bu onu iğrendirmişti. Neyse ki yakında görevi sonlanıyordu ve buna daha fazla katlanması gerekmeyecekti.

desise -- lookism •alldanielHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin