TW:Kan
Bölüm flashbackle başlıyor
.
.
.
."Bir paketim var. İçeri girebilir miyim?"
Kapıda dikilen iki adam, bir üniforma giyen ve kafasında motorsiklet kaskı olduğu için yüzü seçilemeyen genç adama baktılar. Bir tanesi onun kısa figürünü inceledikten sonra kaşlarını kaldırdı,
"Yanlış yere gelmiş olmalısın genç adam."
Diğeri de onunla alay etmekten çok zevk alıyormuş gibi görünürken sırıtıyordu, "Burdan hemen uzaklaşsan iyi edersin. Her an bir yırtıcı tarafından kapılabilirsin." Parmaklarını hızlıca kapatarak utanç verici bir şekilde sözlerini taklit etti.
Genç adam gerçekten de onun bu söylediklerinden korkmuş gibi görünüyordu. Bilinçsizce bir adım geri attı ama arkasında basamak olduğu için bir düşme tehlikesi geçirdi. Adamlardan ona yakın olanı refleksle düşmesini engellemek için kolunu kavrayarak kendine doğru çekti. Çocuğun hiçbir ağırlığı yokmuş gibi üstüne devrilmesini beklemiyordu. Bir şeylerin yanlış gittiğini sezdiğinde artık her şey için çok geçti. Bacağına saplanmış bir şırınga vardı.
Daniel çok seri hareketlerle şırıngayı adamın bacağına saplarken, aynı anda ceketinin bilek kısmına sakladığı küçük ama oldukça keskin olan bıçağı diğerinin şah damarına doğru tuttu.
"Ses çıkarma ya da herhangi bir hamle yapma."
Adam yutkunarak onaylarken arkadaşının vücudu çoktan gevşemişti ve Daniel onu gürültü çıkmamasına özen göstererek yere bıraktı,
"Alarma bastın mı?"
"..."
"Bana cevap ver." Daniel acımadan bıçağı bastırdı ve anında adamın boynundan ince bir çizgi halinde kan aktı.
"Hayır..."
"Güzel." Kafasıyla önünde durdukları kapının yanındaki küçük tarayıcıyı işaret etti, "Bunlardan daha fazlası var mı?"
Adam saniyenin onda biri kadar tereddüt edince Daniel bıçağı tekrar bastırdı.
"Her kapıda var."
Daniel'ın kaşları çatıldı. Bu problem yaratacaktı, "Diğer nöbetçilerle kaç dakikada bir konuşuyorsunuz?"
"On beş dakikada bir."
"En son ne zaman konuştunuz?"
"9.45'te. Sonraki arama 10'da olacak."
Daniel'ın saati 9.48'i gösteriyordu. Olaylar büyümeden içeri sızması için 12 dakikası vardı.
"Binada kaç güvenlik var?"
"Altı...hayır, dur. Yedi. Evet, yedi olduğuna eminim."
"Sen ve ortağın dahil mi?"
"Evet."
Daniel yerdeki adama bakarken kaşlarını kaldırdı. Kaskından dolayı karşısındaki adamın ne düşündüğünü bilmesine imkan yoktu, "Onun parmak izi bütün kapıları açar mı?"
"...Evet." Adam onun bunu neden sorduğunu anlamıştı. Yutkundu.
Daniel istediği bilgileri aldığı için onunla daha fazla oyalanmadı. Kaşla göz arasında öncekine benzeyen başka bir şırıngayı adamın baldırına sapladı. Adam ortağının yanına yığılınca sağ eline uzanıp kendine doğru çekti. Bıçağını kullanarak parmağının tendonlarını kesti ve ardından ucunu eklemine soktu. Parmağın üst kısmı kesilirken kan fışkırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
desise -- lookism •alldaniel
FanfictionAslen ao3te İngilizce yayınlanan kitabın Türkçe (orijinal) versiyonu. ~Daniel polis olmasıyla sonuçlanan trajik bir geçmişe sahiptir. Son görevi J lisesine sızmaktır. Park Hyungseok = Daniel Park Tek beden +18 ve tetikleyici unsurlar içerir! bxb