Herkese yeniden heloooooo! Nasılsınız kedolarım?? Umarım iyisinizdir. Kitaba gösterdiğiniz ilgi o kadar çok hoşuma gidiyor ki öyle bir gaza geliyorum ki her zaman bölüm yazasım geliyor. Sanırım bu bölüm şu ana kadar ki en uzun bölüm olacak 👀
İnsta hesabım; siyahtozlusayfalar
Tiktok; siyahtozlusayfalarKitabın adını Spotify'a yazarak playlistine ulaşabilirsiniz 😼
Mabel Matiz - Aşk Yok Olmaktır.
Teoman - Çoban yıldızı
Kargo - Yıldızların altında
Taylor Swift - You Belong With MeOy vermeyi ve paragraf aralarına sizden bir iz bırakmayı unutmayınn. Keyifli okumalar💕.
Rüya Aktaş
Çıkış zili çalmıştı ve sınıfta kimse kalmamıştı. Sorun şuydu ki Umut hâlâ uyuyordu. Çantamı omzuma taktım ve onun yanına ilerledim.
Hafifçe dürttüm. "Umut," gözlerini açmadığında tekrardan dürttüm. "Umut hadi çıkış saati geldi. Servis gidecek." dedim.
Zorla gözlerini araladı. Ayılmaya çalışırken kafasını sıradan kaldırdı. "O kadar oldu mu ya?" dedi gözlerini kaşırken.
"O kadar oldu ya," dedim masada duran kalemlerini kalemliğine yerleştirirken. Sonra duraksadım. Yaptığım şeyden rahatsızlık duyar mıydı?
Gözlerim ona döndü. "Ben böyle izinsizce dokundum falan ama, rahatsız oluyor musun?"
Kafasını iki yana salladı o da çantasını toparlarken. "Hayır, olmuyorum." dedi bana bakmadan. Ardından sessizce ekledi. "En azından senden."
Yutkundum ve kalemliğini kapattım. Ona doğru uzattığımda kalemliği aldı ve çantasına koydu. Çantasının fermuarını da kapattığında ayağa kalktı.
"Hadi gidelim," dedim arkamı dönüp sınıftan çıkarken. Arkadan gelen ayak seslerini duyabiliyordum.
Okuldan çıktığımızda bahçede hiçbir servisi göremedik. "Haydaa," dedim elimi cebimde ki telefonuma atarken.
Telefonu elime alıp açtığımda altı bildirim vardı.
Kumpirim; Rüyaaaaa neredesin kuzum servis gidecek
Kumpirim; lan hadisene abi beklemeyecekmiş
Kumpirim; rüya hızlı oldun oldun olmadın abiyi tutamıyoruz
Kumpirim; zaten Egemen de abinin üstüne atlayacak neredeyse
Kumpirim; rüya bu ilerliyo
Kumpirim; sıçtın kuzum gitti bu
"Kumru da bir sürü mesaj atmış ama telefonum sessizde kalmış ya. Ne yapacağız şimdi?" dedim Umut'a bakarken.
"Akbil'in yanında mı?" dedi. Kafamı salladım. "Otobüse binsek sorun olur mu senin için?" dedi.
"Ne sorunu olacak canım? Binmek zorundayız zaten şu an otobüse." dedim.
Kafasını salladı ve beraber okulun çıkışına ilerledik. Kaldırımlarda birkaç öğrenci daha vardı, onun dışında sokak bomboştu.
İkimizde konuşmuyorduk ama adımlarımızı sanki anlaşmış gibi aynı anda atıyorduk.
Sonunda otobüs durağına geldiğimizde Umut cama yaslandı. Bana baktığında ona tebessüm ettim. O da ufak bir tebessümle karşılık verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmeyen Travmalar
Fiksi Remaja"Gülümsemen gülümsememe neden oluyor. Bulaşıcı ve büyüleyici bir gülümsemen var." Bu beklenmedik iltifatı karşısında nefesimi tuttum. Başını omzuna doğru yatırarak bu şaşkın görüntümü gülümseyerek izledi. Başlangıç Tarihi: 02.01.23 Düzenlenip yayı...