8

42 7 12
                                    

Merabalar.

Nasılsınız?

Keyifli okumalar.

**********************************************************

O sırada Finney:

Finney kızının aşırı enerjik olmasından dolayı yatırmak zorunda kalmıştı, ayakta bile duramıyordu Ginny. Alnını öpüp battaniyeyi üstüne çekip odadan çıktı. Aşağı kata inip koltuğa yerleşerek gazeteyi eline aldı, ne zamandır okumuyordu. İlk sayfayı açıp okumaya başladı, ünlüler, yeni açılan ünlü kişilere ait mekanlar, kaybolan çocuk ve köpek haberleri, bütün gazete alışık olduğu şeylerle doluydu, gazete okumayı kayıp haberleri için sevmezdi, o çocuklara acırdı, hiç birisi istenildiği gibi bulunamazdı çünkü.

Sıkıntılı bir iç çekip gazeteyi geri yerine bırakarak az önce çok sıcak, ama şimdi ılık olan kahvesini alıp içmeye başladı, çok fazla kahve içiyordu ama seviyordu. Kahvesini içip bitiremeden kapı çalmıştı, kupayı küçük masanın üstüne koyarak kapıyı açmaya gitti, gördüğü kişiyi beklemiyordu. Bruce kapıda durmuş ona gülümseyerek bakıyordu "Bruce!" Şoku atlatır atlatmaz hemen sarılmıştı ona, Bruce anında karşılık vermişti. 

"Seni çok özledim!" Bruce boğuk çıkan sesiyle "Bende sizi özledim Finn,Ginny nerede?" Finney onu içeriye alıp kapıyı kapattı "Uyuyor." Bruce şaşkınlıkla ona döndü "Ginny? Uyuyor? Bu saate?" Finney kafasını salladı "İnanması güç, ama evet. Yeni bakıcısı sayesinde." Bruce kendini koltuğa atarken yine aynı şaşkınlıkla "Ginny'nin bakıcısı mı var?" demişti. Finney yanına otururken "Her şeyi anlatacağım." demişti. 

"Bir şeyler ister misin?" Bruce kafasını hayır anlamında salladı "Evden geliyorum. Hadi anlat." Finney ellerini dizine koydu "Ginny kimseyle konuşmuyor biliyorsun, ama bir adamla konuştu Bruce!" Bruce kaşlarını çattı "Emin misin?" Finney kafasını evet anlamında salladı "Evet! Kendi kulaklarımla duyuyorum her gün." Bruce kaşlarını biraz daha çattı "İyi birisi merak etme." demişti Finney.

Bruce bir şey demeden sadece kafasını sallamıştı "Nasıl birisi demiştin?" Finney bir süre düşündükten sonra "Çok uzun boylu, kaslı bir vücudu var. Esmer tenli, ona yakışır siyah saçları ve gözleri var. Dürüst ve eğlenceli bir adam." demişti. Bruce "Ne zamandır çalışıyor?" diye sorduğu zaman "Dördüncü haftası dün tamamlandı." dedi. Bruce düşünceli bir şekilde "Bu zamana kadar bir şey yapmamış, yapan anında yapıp kaçardı bence güvenilir." dedi. Finney onayladı, nedensizce ona aşırı derecede güveniyordu.

"Sen neler yaptın?" Bruce yüzünü buruşturdu "Sorma, gelir gelmez salağın birisiyle kavga ettim." Finney kaşlarını çattı "Neden?" Bruce ellerini kaldırarak "Birisi bana çarptı, birde ne göreyim, çarpmış bir şey demeden gidiyor!" Finney kaşlarını kaldırdı "Hmmm" "Birde üste çıkıyor!"Finney sırıttı, onu yapan her kimse Bruce'u delirttiği belliydi. Bruce'un sesine üst kattan Joseph koşarak inmişti, onu görmenin verdiği sevinçle yüzünü ve elini yalıyordu.

Bruce köpeğiyle olan özlemini dindirmeye çalışırken aklında hala o adam vardı, gıcık şey diye geçirdi içinden. Çok sinirini bozmuştu, lanet sarışın.

****************************************************************

Bölüm sonu

ne düşünüyorsunuz bakalım?

Adios

Father's DaughterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin