20

53 5 23
                                    

Merabalar.

Nasılsınız?

UYARI: Bu bölümde smut vardır, sevmeyenler okumasın.

Bu bölüm için letslis_ isimli kişiye teşekkür ederim

Keyifli okumalar.

**********************************************************

Bruce Vance'i yatak odasına zar zor getirdiğinde yatağa bırakmıştı ve ayakkabılarını çıkardığında kenara koymuştu, ardından Vance'nin üzerindeki kot ceketi çıkarmaya çalışırken birden beline dolanan ellerle donup kalmıştı, onun uyuduğunu sanmıştı.

Birden Vance Bruce'u kendine doğru çektiğinde Bruce onun üstüne düşmüştü, ve gece lambasının yaydığı ışıktan Vance'nin yarı açık olan mavi gözlerini gördüğünde yutkunmuştu, o fazla güzeldi. Vance elini Bruce'un belinden çekip yüzüne çıkardığında esmer teni okşamıştı ve hafif bir şekilde gülümsemişti.

"Esmer tenin beni benden alıyor" dediğinde Bruce resmen yanıyordu, ondan bu kelimeleri duymak... kabul etmeliydi ki ondan hoşlanıyordu, hemde fazlasıyla. Vance burnunu Bruce'un yanağına sürttüğünde Bruce şimdi alev alev yanıyordu.Vance sanki sarhoş değilmiş gibi hızlı bir şekilde Bruce'u altına aldığında karşısında duran hafif aralık olan dudakları öpmeye başlamıştı. Bruce olayı idrak etmeye çalışırken Vance'nin dudağını ısırmasıyla inlemişti ve oda karşılık vermeye başladığında karşısında ki güzel dudakları öpmeye başlamıştı.

Vance sanki sarhoş değilmiş gibi hızlı bir şekilde Bruce'u altına aldığında karşısında duran hafif aralık olan dudakları öpmeye başlamıştı. Bruce olayı idrak etmeye çalışırken Vance'nin dudağını ısırmasıyla inlemişti ve oda karşılık vermeye başladığında karşısında ki güzel dudakları öpmeye başlamıştı.

Vance dilini Bruce'un ağzına doğru ittiğinde Brucu direk dili kabul etmişti ve dilin ağzını talan etmesine izin vermişti. İkiside sonunda nefessiz kaldıklarında ayrılmışlardı ve Vance biraz daha soluklandıktan sonra Bruce'un boynuna doğru yönelip öpmeye ve ısırmaya başlamıştı esmer teni.

Bruce ellerini kıvırcık uzun saçlara daldırdığında Vance'nin saç diplerini okşuyor, inlediğinde de çekiyordu. Vance yeterince esmer tene izini bıraktığında Bruce'un boynundan yüzünü kaldırmıştı ve ihtiyaçla Bruce'a bakmıştı, Bruce neden öyle baktığını anladığında elini Vance'nin yanağına koymuştu ve dudaklarını öpmüştü, Vance bu öpücüğü onay olarak kabul etmişti

Vance hızla üzerindeki kot ceketi çıkardığında ardından sıfır kollu tişört'ünü de çıkarmıştı, Bruce Vance'nin vücudunu ve kaslarını gördüğü anda onu daha çok istediğini anlamıştı ve oda Vance'nin yardımıyla üstündeki tişört'ü çıkarmıştı.

Vance direk Bruce'un boynundan başlayıp karnına doğru öpücüklerle yol çizdiğinde Bruce sanki aklını kaybedecek gibi hissediyordu, bu sefer Vance'nin dilini meme ucunda hissettiğinde Bruce boğukça inlemişti, Vance ise Bruce'un göğsünde oyalanıyordu ve bu onu deli ediyordu.

"Ah Vance, l-lütfen artık dayanamıyorum" Bruce yalvarır bir tonda konuştuğunda Vance sırıtmıştı ve hızlı bir şekilde elini Bruce'un pantolonuna attığında düğmeleri açmıştı ve yavaşca pantolon'u Bruce'un bacaklarından sıyırıp kenara fırlatmıştı.

Vance boxer'ın altında belli olan şişliğe dudaklarını bastırdığında Bruce titremişti, "V-vance lütfen" Bruce artık Vance'nin hareketlerine dayanamıyordu, sanki Vance kendisine dokunmadan bile boşalacağını düşünüyordu.

Vance sanki Bruce'un yalvarmasını bekliyormuşcasına direk Bruce'un boxer'ini de çekip indirmişti ve ardından kendinide soyduğunda Bruce Vance'nin karşısında çıplak kalmasından bile utanmamıştı, normalde ölesiye utanırdı ama Vance'yi istiyordu, hemde çok fazla.

Vance tekrar dudaklarını birleştirdiğinde Bruce kollarını Vance'nin boynuna sarıp kendini ona daha fazla bastırmıştı, "Ah tanrım Bruce, beni deli ediyorsun" Vance nefes nefese konuştuğunda Bruce sırıtmıştı, "Seni istiyorum Vance, hemde çok fazla" Bruce konuştuğunda Vance hiç vakit kaybetmeden parmaklarını Bruce'un ağzına doğru götürdüğünde Bruce direk parmakları ağzına alıp emmeye başlamıştı.

Vance parmaklarını Bruce'un ağzından çektiğinde parmaklarını Bruce'un deliğine doğru yavaşca ittirmişti ve Bruce'dan boğuk ama sesli bir inleme kazanmıştı, Vance Bruce'un alışmasını bekledikten sonra parmaklarını hareket ettirmeye ve dar olan deliği genişletmeye başlamıştı.

Vance parmaklarını Bruce'un deliğinden çektiğinde penisini deliğe dayamıştı ve yavaş yavaş girmeye başladığında amacı Bruce'u korkutmamak dı. Bruce başını içindeki yoğunlulukla yastığa gömdüğünde alışmayı beklemişti ve sonunda hepsini içine aldığında çığlık atmıştı, "Sakin ol bebeğim, birazdan çok iyi hissedeceksin" Vance Bruce'un dudaklarını öptüğünde saçını okşamıştı ve bir müddet öyle kalmışlardı.

"Devam et lütfen" Bruce sonunda alıştığında Vance direk ileri geri hareketlerle girip çıkmaya başlamıştı ve Bruce hem acıdan elinin altındaki çarşafı sıkıyor hemde zevkten inliyordu. Vance hızlanmaya başladığında Bruce'un inlemeleri artmıştı ve bu Vance'i daha da tahrik ediyordu.

"Mükemmelsin Bruce" Vance konuştuğunda altındaki mükemmelliğe doya doya bakmıştı, yaşadığı zaman boyunca onun kadar mükemmel birisine hiç denk gelmemişti. "Seni seviyorum Vance, ah Tanrım çok iyi hissettiriyorsun!" Bruce inlemelerinin arasından konuştuğunda Vance sırıtmıştı ve Bruce'un boşalacağını anladığında daha da hızlanmıştı.

"Bende seni seviyorum, harikasın Bruce" Vance de boşalmaya yaklaştığında Bruce'un içinden çıkmıştı ve ikiside aynı anda karınlarına doğru boşalmışlardı, Vance direk kendini Bruce'un yanına attığında ikiside nefes nefese uzanıyorlardı, ardından Vance dikkatlice Bruce'u kendine doğru çektiğinde Bruce'un alnını öpmüştü ve iyice sarılmıştı.

*********************************************************

Bölüm sonu

Ne düşünüyorsunuz bakalım?

Bazı hatalar olabilir, sıralarını yanlış koymuş olabilirim. kusura bakmayın

Adios.

Father's DaughterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin