Merabalar.
Nasılsınız?
Aranızdan birisi sürekli bölüm atlıyor, o kendisini biliyor.
Keyifli okumalar.
*********************************************************
Robin sinirli bir iç çekti, Ginny bir haftadır onunla konuşmuyordu. Ne zaman konuşmaya çalışsa ya hemen kaçıyor, yada kafasını çeviriyordu. Bunların hepsi Donna bir hafta önce onunla konuştuğu zaman olmuştu, o günden sonra asla ikisini yalnız bırakmamıştı. Robin artık Ginny ile konuşması gerektiğinin farkındaydı, Ginny resmen onunla konuşmamak için köşe bucak kaçıyordu.
Oturduğu kanepeden kalkıp yukarı kata çıkmaya başladı, Ginny ile hemen şimdi konuşacaktı. Ginny'nin kapısını açıp içeriye girdi, Ginny son bir haftadır yaptığı gibi yatağında uzanmış bir şeyleri boyuyordu. "Gin?" Ginny kafasını kaldırıp ona baktı, sonra yine indirdi. Robin yavaş adımlarla ona yaklaşıp yanına oturdu "Gin? İstemeden seni üzecek yada kıracak bir şey mi yaptım?" Ginny kafasını kaldırmadan hayır anlamında salladı "O zaman neden benle konuşmuyorsun?" Ginny bir süre durakladıktan sonra kırmızı kalemi kağıt üzerinde hareket ettirmeye devam etti "Gin? Benimle konuşmayacak mısın?"
Ginny'nin kalemi tutan minik eli titremişti, Robin yüzüne baktığı zaman dudaklarının büzüldüğünü fark etmişti "Hey ne oldu?" Ginny eline gözüne götürerek ovmaya başladı "Ginny? ne oldu?" Ginny hıçkırarak "O kadın!" demişti. Robin kaşlarını çatarak "Ne yaptı sana?" diye sordu sakince, Ginny'i korkutmak istemiyordu. "O-o bana eğer seninle konuşmaya devam edersem, ve seninle olursam-" Ginny hıçkırdıktan sonra devam etti "Seni-seni göndereceğini ve bir daha hiç konuşamayacağımızı söyledi Robin!" demişti.
Robin Ginny'i kolları arasına alıp saçlarını öptü" Olmaz öyle bir şey, izin vermem." Ginny kafasını kaldırıp yüzüne baktı "G-gerçekten mi?" Robin kafasını olumlu anlamda salladı "Gerçekten." Ginny ona sarılıp "Seni seviyorum Robin." dedi, Robin de ona sarılarak "Bende seni küçük hanım." demişti.
Robin Ginny'nin yüzüne bakıp" Merak etme, ben buradayım. O sana bir şey yapamaz." dedi, Ginny kafasını sallayıp gözlerini sildi "Şimdi, hadi gidip yemek yapalım." Ginny gülüp kafasını hevesle salladı, Robin ikinci kere yanağını öpüp onu aşağı kata götürmek için ayaklandı. Donna konusunu bu akşam Finney ile konuşacaktı.
*****************************************************************
Bölüm sonu
ne düşünüyorsunuz bakalım?
Adios.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Father's Daughter
FanfictionFinney Blake kızını birisine emanet etmeli, Robin Arellano ise bir iş bulmalıydı.-Rinney. Belki Brance.