Merabalar.
Nasılsınız?
Keyifli okumalar.
*******************************************************
Robin göz devirerek Ginny ile konuşmaya çalışan Donna'yı izliyordu, Finney mecbur işe gitmişti ve Robin Ginny için gelmişti. Donna o geldikten bir saat sonra kapıya dayanmıştı, geldiğinden beridir Ginny ile konuşmaya çalışıyordu, ama Ginny sadece arada Robin'e bakarak susuyordu. "Hadi ama Ginny, benimle konuşmayacak mısın?" Ginny sadece yüzüne bakıp dudaklarını büzdü, Donna bir şey demeden sadece yüzüne bakıyordu.
Robin göz devirip mutfağa gitti, Ginny için bir şeyler hazırlasa iyi olurdu. Mutfağa gidip Ginny için lezzetli bir şeyler pişirmeye başladı Robin,Donna ile aynı ortamda olmaktansa bu daha iyiydi. Elindeki domatesi doğrarken bir şeylerin ters olduğunu hissetmişti Robin, ellerini silerek salona gitti, Ginny yüzü beyazlamış bir şekilde Donna'ya bakıyordu şimdi. "Ginny?" Ginny Robin'in sesini duyunca hemen ona dönmüştü, şimdi dolan gözlerini görüyordu Robin.
Ginny bir Donna'ya, bir ona bakıp yutkundu, ne konuşuyor, nede ona geliyordu. "Ginny? Ne oldu?" Ginny bir şey demeden önce Donna'ya baktı, daha sonra arkasını dönüp odasına gitti. Robin arkasından bakıp kaşlarını çattı "Ne yaptın ona?" aniden Donna'nın kolundan tutup konuştuğu zaman Donna kolunu ondan çekip "Sana ne? Sen kim oluyorsun?" Demişti. Robin tam ağzını açacakken "Ben annesiyim,sen sonradan gelme bir yabancı."demişti nisbet yapar gibi.
Robin kaşlarını iyice çattı, Finney'in yanındaki ve o gittikten sonraki Donna çok farklı iki kişiydi. "Kim olduğun umurumda değil!" demişti Robin. Donna sırıtıp "Benimde öyle" demişti, Robin bunun 'Umurumda değilsin, ne istersem yaparım.' demek olduğunu anlamıştı. Donna yüzündeki sırıtmayla arkasını dönüp kapıya gitti, gelirken giydiği ceketi alıp çıkmıştı, Robin ise bu günlük Ginny'nin üstüne gitmemeye karar vermişti.
*********************************************************
Bölüm sonu
Ne düşünüyorsunuz bakalım?
Sizce Donna Ginny'e ne dedi?
Adios.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Father's Daughter
FanfictionFinney Blake kızını birisine emanet etmeli, Robin Arellano ise bir iş bulmalıydı.-Rinney. Belki Brance.