Merabalar.
Nasılsınız?
Keyifli okumalar.
*************************************************************
Robin kapıyı çalıp bekledi, bu gün Finney evdeydi ve anahtarı evde unutmuştu. Kapı birkaç dakika sonra açılmıştı, Finney ilk önce gülümsemiş, ama daha sona gözlerini büyütmüştü. Robin yaralı dudağına rağmen gülümsedi "Günaydın." Finney "Robin yüzüne ne oldu?" Robin bir süre düşündükten sonra "Kapıya çarptım." demişti, ama Finney "Kapı sana çarpmış herhalde, bütün yüzün yara bere içinde!" Robin kaşlarını kaldırdı, bu kadar kötü olmasını beklememişti. Finney onu anında içeriye aldığı zaman koltuğa geçip oturdu.
Finney birkaç dakika sonra bir yara bandı ve yarası için bir ilaç alıp geri dönmüştü. Yanına oturup pamuğu yüzüne yaklaştırdı "Robin, sana ne oldu böyle?" Robin kaşının üzerinde olan yara temizlendiği için gözünü kapatıp "Birkaç serseri, önemli değil." demişti. Ama Finney yarayı temizlemeye devam ederken "Ne demek değil? Bütün yüzün ve ellerin yara içinde." demişti. Robin gözlerini aşağıya çevirip parmak boğumlarına baktı,gerçekten korkunç duruyorlardı. "Önemli değil dedim ya." Finney kaşlarını çatsa bile bir şey dememişti, hatta neden endişelendiğini bile anlamamıştı.
Yara bandının koruyucusunu açıp yaranın üstüne yapıştırdı, Robin kaşının hemen üstündeki yara bandının ilk önce kaşındırdığını hissetsede hemen alışmıştı. Finney bu sefer pamuğu atarak yenisi çıkarmış, dudağına yaklaştırmıştı, Robin'in nefesi eline ve bileğine vuruyordu. Finney yarayı temizlemeye çalışırken hesaba katmadığı şey yaranın derinliğiydi, Robin beklemiyor olacak ki, irkilmişti. Finney "Acıdı mı?" diyip dudağına üfledi, Robin gözlerini kocaman açmıştı, neden kızarıyordu? Oda neden birden bire bu kadar sıcak olmuştu?
Finney üfeemeyi bitirip tekrar yarayı temizledi. İşi bitince pamuğu atıp Robin'e baktı, dümdüz bir yere bakıyordu. Kolunu dürtüp kendine getirdi. "Robin, iyi misin?" Robin kafasını evet anlamında salladı "Evet,bir şey düşünüyordum sadece." Finney kafasıyla onayladı.
Ginny merdivenlerden aşağıya doğru koşup kanepede oturmuş olan babası ve Robin'in yanına geldi. "Baba, ben Bruce amcada kalacağım!" Finney kaşlarını kaldırdı, bu biraz ani olmuştu. "Gidersin, ama bu gün değil." Ginny kafasını sallayıp dudaklarını büzdü, Robin bu görüntüye dayanamayıp onu kucağına çekti "Hey, benimle oynamak istemez misin küçük hanım?" Ginny kafasını hayır anlamında salladı "Hayır, istiyorum. Ama Bruce amcamı özledim." Robin onu biraz kaldırıp "Bruce amcana sonra gidersin, şimdi beraber oynarız." Ginny gülüp Robin'e sarıldı.
Finney ise onları gülümseyerek izliyordu.
************************************************************
Bölüm sonu
Ne düşünüyorsunuz bakalım?
Adios.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Father's Daughter
FanfictionFinney Blake kızını birisine emanet etmeli, Robin Arellano ise bir iş bulmalıydı.-Rinney. Belki Brance.