Final

44 6 14
                                    

Finalden herkese merabalar.

Nasılsınız?

Keyifli okumalar.

*******************************************************

Robin Ginny'nin odasının kapısını kapatıp aşağı kata indi. Finney pencereye yakın olan koltuğa oturmuş, yağmurlu olan havayı ve dışarıyı izliyordu. Robin'i fark edince ayaklanıp "Uyudu mu?" diye sormuştu, Ginny çoğu zaman tek başına uyurdu. "Evet, Joseph yanında." Robin konuşup kendini Finney'in kalktığı koltuğa attı, tam olarak dışarıyı görecek konumda olduğu için bütün manzarayı görüyordu. 

Finney kafasını sallayıp Robin'e baktı, az önce yerini ona kaptırmıştı. Robin sırıtıp koltuğa iyice yayıldı, ellerini kanepenin kenarlarına yerleştirmişti. Finney onun meydan okuyan yüzüne bakıp "Kalkmayacaksın değil mi?" demişti, Robin onu kafasıyla onaylamıştı. Finney dudaklarını ıslatıp "Son kararın mı?" demişti sırıtarak. Robin tekrar kafasıyla onayladı. 

Finney "O zaman koltuk olarak seni kullanmak zorundayım, hayatım."  Robin kaşlarını kaldırıp "Yapabiliyorsan, yap." demişti gülerken. Finney Robin'in ellerinin kucağında olmamasından yararlanarak kucağına yerleşti, Robin sırıtmasını büyütürken bir şey dememişti. Finney rahat bir şekilde oturup, sanki normal koltukta oturuyormuş gibi yanda duran kitabını eline aldı. 

Robin ellerini Finney'in beline dolayarak kaçmasını engelledi, gerçi Finney yerini rahat bulmuştu. Kendisini Robin'in göğsüne yaslayarak kitabını okumaya devam etti, Robin onu hiç rahat bırakmıyordu. Finney bir süre sonra aynı satırı beşinci kere okuduğunu fark etmişti, ama belli etmeden diğer sayfaya çevirdi. Robin yine Finney'in boynunu öpünce Finney titrek bir nefes almıştı "Robin, ne yapıyorsun?" Robin masum bir şekilde "Erkek arkadaşımı öpüyorum?" diyip yine öpmüştü. 

Finney kıkırdayıp kitabına geri döndü, rahatsız değildi. Robin işine devam edip çenesini saçlarına yasladı, elleri Finney'in belini okşuyordu. Gözlerini yağmurlu havaya çevirdi, dışarıda sağanak yağmur vardı, ama onlar kuru ve sıcaktı, Robin bu hissi seviyordu. 

Finney kitabını kapatıp kenara koydu, zaten odaklanamıyordu. Elini Robin'in elinin üstüne koydu, onun elinin aksine sıcaktı onun elleri. Robin kafasını eğip tekrar boynunu öptü, öpmeyi en çok sevdiği yer orasıydı. Finney kafasını diğer tarafa yatırarak ona yer açmıştı, tabi bu Robin'in işine gelmişti. Elleri biraz daha sıkılaşırken kafasını Finney'in boynuna iyice gömmüştü.

"Sonsuza kadar birlikte olmaya ne dersin Finn?" Finney gülümseyip "Bir ömür boyu olur." demişti, Robin çoktan onu öpmüştü. İkisi sarılarak güzel manzarayı izlediler. Yukarıda kızları uyuyordu, birbirlerine sahiplerdi.Huzurlu bir hayat onları bekliyordu, onlarda bunu biliyorlardı. Hissediyorlardı. 

*******************************************************

Kitap sonu

Ne düşünüyorsunuz bakalım?

Biraz hüzünlendim şimdi.

Bir kitabın sonuna geldik, kimi zaman güldük, eğlendik. Kimi zaman sinir krizleri geçirdik, ama bu günlere geldik.

Başka bir Rinney-Brance macerasında görüşmek üzere.


Father's DaughterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin