21

46 5 0
                                    

Merabalar.

Nasılsınız?

Keyifli okumalar.

************************************************

Vance kalktığı zaman yanında bir sıcaklık hissetmişti, ve burası kendi evi değildi. İçinden o kadar içtiği için lanet ediyordu, muhtemelen bir kızla evine gitmişti akşam, oysaki tek istediği Bruce'u biraz da olsa aklından çıkarmaktı, böyle olacağını bilemezdi. Elini kıvırcık saçlarına götürüp saçlarını çekiştirdi, bir kolu yanında yatan kişinin kafasının altındaydı, diğeri çekene kadar belindeydi. 

Gözlerini açmak istiyordu, ama başı ağrıdığı için gözlerini açmak daha zor geliyordu, biran önce kalkıp gitmek istiyordu. Gözlerini zar zor aralayıp etrafına baktı, daha çok yeşil renklerle döşenmiş bir odadaydı, kim döşemişse zevki güzelmiş diye geçirdi Vance içinden. Yanında yatan kişiye bakmak için kafasını çevirdi, gördüğü manzara hem hoşuna gitmiş, hem şaşırmasına sebep olmuştu. 

Bruce yanında uzanmış huzurla uyuyordu, üstü aynı Vance gibi çıplaktı. Vance bir süre donmuş bir şekilde onu izledikten sonra gerçek kafasına dank etmişti, Bruce da onun gibi içmiş olmalıydı. İç çekip yüzünü ovuşturdu, biran önce gitmeliydi. Yerinde kıpırdandığı zaman Bruce'u rahatsız olmuştu, bir süre kıpırdamadı. Birkaç dakika durduktan sonra tekrar gitmek için bir hamlede bulundu, ama Bruce buna izin vermeyerek ona biraz daha sarıldı ve "Vance....Kımıldama....Uyuyorum...." dedi uykulu sesiyle.

Vance'in gözleri büyümüştü, ne yani, Bruce onu istemiş miydi?

Bruce ona biraz daha sıkı sarılıp kafasını boynuna sakladı, Vance şimdi onun karamel kokusunu buram buram alıyordu. "Bruce..?" Vance fısıltı gibi konuşup elini saçlarına götürdü,Bruce birkaç saniye sonra"Hm?" diye yanıt vermişti. "Kalk." Bruce kafasını kaldırıp ona baktı "Ne oldu?" Vance "Dün..Ne oldu?" diye sordu yeni uyandığı için çatallı çıkan sesiyle. Bruce gülüp "Boynum cevabını fazlasıyla veriyordur, ona sor." dedi. Vance gözlerini neredeyse morarmamış yeri kalmayan boynuna indirdi, gerçekten olmuştu.

Keşke bir şeyler hatırlayabilsem diye geçirmişti Vance içinden, hatırladığı tek şey sonuncu şişeyi kafaya diktiğiydi, sonrası kopuk. Bruce esneyip yerinde doğruldu, canı acıyordu ama kalkması lazımdı. Vance vücudunu süzdü, bazı yerleri morarmıştı. "Ben yemek yapacağım, sende giyin gel." Bruce saçlarını karıştırırken konuşup yerde olan kıyafetleri giydi, Vance o gittikten sonra kalkıp üstünü giyerek mutfağa girdi. 

Bruce ona sarılıp yanağını öptü,Vance karşılık verip sarıldı, rüyaysa asla uyanmak istemiyordu. "Bruce?Artık erkek arkadaşım olur musun?" Bruce "Evet." diye yanıtladı gülümserken.

Vance Hopper ve Bruce Yamada'nın hikayesi de böyleydi işte, önce nefret etmiş, sonra deliler gibi aşık olmuşlardı. Ama ikisinin kaderinde vardı birbirleriyle olmak, ve onların kadere karşı gelme gibi bir kararları yoktu.

*****************************************************

Bölüm sonu

Ne düşünüyorsunuz bakalım?

Gelecek bölüm Rinney ve Final

Adios.

Father's DaughterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin