17

44 4 11
                                    

Merabalar.

Nasılsınız?

Keyifli okumalar.

****************************************

Robin Ginny'i yatırmış, Finney'i bekliyordu. Tam olarak eve gelme saatiydi, birazdan gelirdi. Birkaç dakika sonra Finney gerçekten gelmişti, her zamanki gibi biraz yorgun görünüyordu. "oh, hey Robin." Finney ceketini asarken konuşup koltuğa doğru gelmişti. Kendini koltuğa atıp gözlerini kapattı, Robin bir süre onu baştan aşağı süzüp yanına oturdu. "Konuşmamız gerek." Finney gözlerini açıp ona baktı "Bir sorun mu var?" "Evet, var." Finney yerinde dikeldi "Sorun ne?" Robin iç çekip yüzünü sıvazladıktan sonra "Donna." demişti.

Finney göz devirip "Ne yaptı?" demişti, Robin ise "Hiç Ginny'nin garip davrandığını fark ettin mi?" demişti. Finney kafasını evet anlamında salladı "Son bir haftadır, sorsam da cevap vermiyor." demişti. Robin "Donna, Ginny'i tehdit etmiş." dedi tek seferde. Finney gözlerini büyüttü "Ne?" Robin "Ona eğer benimle konuşmaya devam ederse benden kurtulacağını söylemiş." dedi daha açık konuşarak." Off" diye bir ses çıkardı Finney. "Tahmin etmeliydim bunu yapacağını." 

Robin "Kendini suçlama." demişti kanepeye yaslanırken. 

"Robin?" Robin ona baktı "Ne oldu?" Finney "Neden beni bu kadar umursuyorsun?" diye sormuştu aniden,Robin birkaç dakika düşündükten sonra "Sana aşık oldum desem?" demişti. Finney onun gibi yaslanıp "Peki, bende desem?" demişti. Robin kafasını çevirip ona baktı "Ciddi misin?" diye sordu. Finney sırıtıp kafasını evet anlamında salladı. Robin gülüp üstüne doğru eğildi, Finney çekilmedi, sadece bekledi. 

Birkaç dakika sonra Robin geri çekilip aynı şekilde yaslandı, Finney avucu yukarıya doğru bakan eline elini bıraktı. "Ne düşünüyorsun?" Robin ona baktı "Ne hakkında?" Finney gülümsemeye devam ederken "Ginny'e nasıl açıklayacağımızı." demişti.Robin dudaklarını bükerek "O zeki bir kız, anlayacaktır." dedi.  Finney iç çekip "Umarım." dedi.

"Sen önce Donna'yı düşün." dedi Robin, Finey bir kaç saniye durup "Kibarca uyaracağım, gitmezse dava açarım." dedi. Robin bir şey demeden tavanı izlemeye devam etti, her şey ani gelişmişti, mesela, artık bekar değildi.

**************************************************************

Bölüm sonu

ne düşünüyorsunuz bakalım?

Evet, bir aile dramından bir kavuşma hikayesi yazdım. Bu arada merak etmeyin, Brance bölümleri de gelecek. Yani,nede olsa onlarsız olmaz.

Adios. 

Father's DaughterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin