Merabalar.
Nasılsınız?
Keyifli okumalar.
********************************************************
Finney koltukta oturmuş tırnaklarıyla oynuyordu. Dün gece olanları hatırlıyordu, biraz utanmıştı ama aklı asıl başka bir şeydeydi. Salak değildi, Robin'e ilgi beslediğini anlayabilirdi. Ama korkuyordu, Donna'dan sonra bütün dengesi sarsılmıştı, tekrar olmasını düşünmek bile korkunç geliyordu. Bu sefer sadece o değildi, kızını da düşünmesi gerekiyordu. Finney her türlü çıkmazda hissediyordu, bir tarafı git derken diğer tarafı geri gel diyordu.
Kolunu koltuğun başlığına yaslayıp yüzünü sıvazladı. Daha iki ay önce normal hayatı vardı, işe gidip geliyor, kızıyla vakit geçirip uyuyordu, şimdiyse kalbinde bir şeyler vardı. Finney kendisiyle diğerleri arasına yıllar önce kilit vurmuş, önünü duvarla kapatmıştı. Robin şimdi o duvarları kırmış, şimdi kilidi zorluyordu, ve yakın zamanda kıracağa benziyordu. işin kötü yanı, Finney ona teslim olacağını hissediyordu.
Sıkıntılı bir nefes verdi Finney, Ginny hala gelmemişti, dolayısıyla Robin de yoktu ve evde yalnızdı.
Kapının çalmasıyla yavaş ve uyuşuk şekilde yerinden kalkarak kapıya doğru gitti. Büyük kapıyı yavaş bir şekilde açarken ya Bruce, yada dünkü gibi Robin'i beklemişti. Ama gördüğü kişi yüzünün bembeyaz olmasına yol açmıştı, kalbi hızlanmış, elleri titremeye başlamıştı. "D-Donna?" Donna kapıda durarak yüzünde anlam veremediği bir ifadeyle bakıyordu ona.
"Finney?" Finney kafasını sallayarak kendine geldi."Senin burada ne işin var?!" Donna üzgün bir ifadeyle "Sana geri döndüm Finney." dedi. Finney gülerek "Demek geri döndün öyle mi?!" dedi Donna bir şey diyemeden "O zaman bu son üç yılda neredeydin? Kızın büyürken, sana ihtiyacı varken neredeydin?!" Donna elini Finney'in kollarına koydu "Bak, biliyorum-" Finney kendini ondan kurtardı "Neyi biliyorsun?!" Donna üzgün ifadesini bozmadan "Bak Finney, o benimde çocuğum. Onu bana göstermek zorundasın." Finney alaylı bir şekilde fısıldayarak "Daha adını bile bilmiyorsun." demişti.
Donna ise "Mecbursun Finney." demişti. Finney ise "Tamam, onu göreceksin." Donna zaferle gülümsedi "Ama, eğer ona ben seninin annenim dersen işin sonu kötü olur Donna." Donna gülümsemesini bozmadan "Tamam." dedi. Finney kötü şeyler seziyordu, çok kötü şeyler.
*******************************************************
Bölüm sonu
Ne düşünüyorsunuz bakalım?
Finney hissediyor bileeessiiin ona göre
Adios
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Father's Daughter
FanfictionFinney Blake kızını birisine emanet etmeli, Robin Arellano ise bir iş bulmalıydı.-Rinney. Belki Brance.