Merabalar.
Nasılsınız?
Keyifli okumalar.
*************************************************************
Robin parmağıyla dudağını çekiştirirken derin düşüncelere dalmıştı. Bu sabah erkenden Finney kalkmadan kalkıp eve gelmişti, annesine aç olmadığını söyleyerek odasına kapanmıştı. Aklında tek bir şey vardı, Finney. Robin yönelimini biliyordu, ailesi onu ilk günkü gibi sevmişti, yani sorun bu değildi. Robin anlamaya çalışıyordu, neden o?
Aslında bunun sebebi belliydi, Finney yakışıklı bir adamdı. Kumral saçları, büyük güzel gözleri, tatlı dudakları ve burnu bunu destekliyordu. Davranışları da en az onun kadar güzeldi. Robin kafasını salladı, kendi kendisiyle çelişmeye başlamıştı. Robin Finney'in düzeniyle oynamak istemiyordu, onun küçük bir kızı vardı.
"Naber dostum?" Robin odaya aniden giren Vance'e kafasını kaldırıp baktı, Vance otuz iki diş sırıtarak ona bakıyordu. Vance Robin'in surat astığını görünce "Robin? Sorun ne?" diyerek yanına oturmuştu. Robin kucağındaki yastığa sarılıp "Vance, sen haklıydın." demişti. Vance kaşlarını kaldırıp "Hangisinde? Çok fazla varda." demişti, Robin göz devirip "Finn konusunda." demişti kısık bir sesle. Vance "Demiştim demeyi seviyorum.Demiştim." dedi gevşek bir sesle.
Robin göz devirip "Şamatayı kez Vance." dedi kızgın bir sesle. Vance "Tamam tamam kızma." demişti hemen. "Ne yapacağım Vance? Onun küçük bir kızı var. Hayatlarına girip düzenlerini bozamam." Vance elini omzuna koydu "Robin, sen demedin çok iyi birisi diye? Hem ayrıca sen nasıl oldu da ona kapıldın?" Robin parmaklarıyla oynamaya başlarken "Birkaç kez yakınlaştık, ama o zaman çokta şey etmedim. Ama dün omzumda uyuya kalınca...İşte."
Vance imali bir şekilde bakıp kaşını kaldırdı "Demek omzunda uykuya daldı? Göğsüne de yattı mı bari?" Robin kızarmış yanaklarıyla "Saçmalama Vance!" demişti, bunu onun bilmesine gerek yoktu. "Tamam tamam kızma." Vance Robin'in omzundan itip tuttu. "Şimdi ne yapmayı planlıyorsun?" Robin omuz silkti "Bilmem." Vance onun bir umutsuz vaka olduğuna karar verip ayaklandı "Hadi hazırlan gidiyoruz." Robin kaşlarını çattı "Nereye?" Vance "Eğlenmeye hadi." Robin zorla ayağa kalkıp dolabını açarak kendisi için kıyafet seçti.
***********************************************************
Bölüm sonu
Ne düşünüyorsunuz bakalım?
Adios
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Father's Daughter
FanfictionFinney Blake kızını birisine emanet etmeli, Robin Arellano ise bir iş bulmalıydı.-Rinney. Belki Brance.