Arisu Ryohei
•O kadar tatlı ki..
•Tatlım ya da aşkım gibi sevimli bayat takma adlar verir ama bu tatlı.
•Ne yapıyor olursanız olun, gittiğiniz her yerde ellerinizi tutmayı sever.
•Bence elleri çok soğuk olurdu. Demek istediğim, terleyeceklerini falan düşünmüyorum. çünkü her zaman gergin ama hareketsiz gibi.
•Kimsenin ilişkiniz hakkında onunla dalga geçip geçmediği umrunda değil, çünkü sana aşık.
•Seni öpmek için herhangi bir yer yok, sadece yüzünü öpmekten hoşlanıyor, herhangi bir yeri olabilir.
•Senin gelmiş geçmiş en tatlı varlık olduğunu düşünüyor.
•Onunla video oyunları oynamanız için yalvarıyor.
•Onunla oynamayı kabul ettiğinde çok heyecanlanır.
•Seni elbiselerinin içinde görürse çok kızarır.
•Aşk dili kaliteli zaman geçirmektir. (Quality time ilişkilerde film maratonu yapmak, birlikte yemek pişirmek, birlikte yeni hobiler edinmek gibi şeyler olarak geçiyor.)
•Seven of hearts maçından sonra, muhtemelen onunla oyunlara katılmanı isterdi, ama muhtemelen zaten katılman gerektiğini biliyor.
•Seni Niragi'den uzak tutmak için çok uğraşırdı.
•Sadece onunla kal ve oyunlardaki stratejilerini dinle ve iyi olacaksın.
•Bir ilişkide ne yaptığını bildiğini düşünmeni seviyor ama yanılıyorsun.
•Asla kıskanmaz sana güveniyor.Daikichi Karube
•Elleri zaten her zaman üzerinde ama sanırım en çok kolunu omuzuna atmayı seviyor.
•Gülüşünün şimdiye kadarki en şaşırtıcı ve güzel şey olduğunu düşünüyor.
•Öpmek için en sevdiği yer dudakların.
•Onun kıyafetlerini giymene / onun parfümünü sıkmana bayılıyor.
•Aşk dili kesinlikle kaliteli zamandır.
•Senin için her şeyi yapar.
•Eğer isteseydin seninle sigara paylaşırdı.
•Kavgaya karışmasını izlemenden hoşlanmıyor, ama yaralarını temizlemesine yardım etmenden hoşlanıyor.
•Sana genelde "bebeğim" diyor.
•Üzgünseniz, o zaman gülene kadar size giderek daha da aptal takma adlar vererek sizi neşelendirmeye çalışacaktır.
•Elini tutacak, böylece elin sıcak kalacak.
•Onun barında takılmanı seviyor.
•Muhtemelen berbere gitmez ve onun yerine onun saçını kesmeni isterdi😭
•Nasıl göründüğün umrunda değil, seni ne olursa olsun çok seviyor.Chota Segawa
•Gerçekten o kadar dokunuştan yoksun ki, ona yeterince uzun / sert sarılırsan şüphesiz ağlayacak😭
•Vücudunun en sevdiği kısmı senin yüzün belli ki sonsuza kadar ona bakabilir.
•Öpmek için en sevdiğin yer burnun ❤️
•Kıyafetlerinden herhangi birini giyersen muhtemelen dürüstçe çığlık atardı.
•İşten döndüğünde seni görmeyi çok seviyor, sadece o zaman gerçekten evinde hissediyor.
•Hoşuna gidebileceğini düşündüğü bir şey bulursa hemen alır.
•Muhtemelen ilişki deneyimi yok, bu yüzden seni asla terk etmek istemez.
•Sana gerçekten bir takma ad vereceğini sanmıyorum, sadece adını kullanırdı.
•Elleri çok soğuk ve onları tuttuğunda ellerini asla bırakmak istemiyor.
•Gerçekten kıskanmıyor, sadece güvensiz. Sanki biri seninle flört ediyorsa, onu onlar için terk edeceğinden korkuyor gibi, özgüveni bu konuda çok düşük.
•İş yerinde onu ziyarete gelmeni seviyor.
•Sana 7/24 dokunmak istiyor.
•Senin için her şeyi yapardı.Shuntaro Chishiya
•O çok güzel.
•O şimdiye kadarki en iyi sevgili değil ama elinden gelenin en iyisini yapıyor.
•Tensel temastan rahatsız olur ama özel olarak seninle sessizce uzanmayı sever.
•Seni öpmek için en sevdiğin yer alnın, dudaklarını da öpmeyi seviyor, çünkü çok yumuşak olduklarını düşünüyor.
•Elleri çok sıcak, çünkü her zaman onun ceplerindeler.
•Saçıyla oynamanı seviyor.
•Kıyafetlerini giymenden hoşlanmıyor, ama parfümünü sıkmandan hoşlanacak.
•Seninle uğraşıyor çünkü sinirlendiğinde öpülesi duruyorsun🤭
•Onun saçını örersen kafayı yer.
•Kuina ikinizle de dalga geçiyor.
•Aşk dili kaliteli zamandır.
•Oyunlar sırasında onunla kalmanı ve söylediği her şeyi dinlemeni istiyor.
•Planlarına uymanı istiyor ve bu da fedakarlık konusunda iyi olman gerektiği anlamına geliyor.
•Kıskanç değil ama Niragi ile konuştuğunda hoşuna gitmiyor.
•Sanırım gitar çalmayı biliyor.
•Saçlarını kesmene izin veriyor (saç rengini açmasına yardım et💀)
•Ellerini tuttuğunda sadece sırıtıyor.
•Onun ana önceliği güvende olduğundan emin olmaktır.
•Mizah anlayışını anlamıyor çok üzgünüm.
•Lmao eyelinerını çek bunu seviyor.Suguru Niragi
•Tamam, o kadar şeyi bir dakikalığına bile olsa yapmamış gibi davranalım.
•Ayrıca kelimenin tam anlamıyla tamamiyle yakılıp bir binadan atılmamış gibi de davranalım.
•Eli her zaman omuzunda.
•Seni son derece kıskanıyor ve kelimenin tam anlamıyla sana yanlış bakan birini öldürmeye çalıştı.
•Aslında senin için birini öldürürdü, şaka gibi ama değil.
•Seni öpmek için en sevdiği yer boynun, çünkü güzel koktuğunu düşünüyor.
•Gerçekten bir aşk dili yok, aşağı yukarı ne istersen her şeyi yapıyor.
•Kıyafetlerini bazen kendi başına giymiyor, bunu muhtemelen senden isteyecek (sormuyor, talep ediyor)
•Yanınızda birisi varsa elini tutmuyor ya da çok fazla tensel temasta bulunmuyor, çünkü bunun onu zayıf göstereceğini düşünüyor, bunun yüzünden ilişkinizi bile saklayabilir.
•Ona izin verirsen, sana piercing yapardı.
•Sana silah kullanmayı öğretecek.
•Gerçektem sana en kötü takma adları verir.
•Seni "orospu" diye çağırır. (sevgi dolu bir şekilde🙄)
•Cadı avı sırasında seni ekibine ya da onlara her ne deniyorsa ona katılmaya zorlardı.
•Seni çok kızdırıyor. Gitmeye çalışırsan seni bırakmıyor.
•Herkes gibi, oyunlar sırasında sizi korumak için elinden geleni yapıyor.
•Elleri gerçekten sert ama yine de güzeller.
•Öyle görünmeyebilir, ama seninle kavga etmekten nefret ediyor,
•Seni ağlarken görürse yıkılıyor.
•Özellikle de hatalı olan kendisiyse.
•Yeterince uzun süre yalvarırsan ve iyi görünmesini sağlarsan ona göz kalemi sürmene izin verecektir. (Onu o şekilde görmek istiyorum bu arada)
•Onun daha iyi bir insan olmasını sağlıyorsun.