Sen ve Niragi'nin uçsuz bucaksız bir sakura ormanında kaybolduğunuz ve umutsuzca araziden bir çıkış aradığınız başka bir soğuk bahar gecesiydi. 10 hearts maçından bu yana tam bir hafta geçti. İkiniz de tek bir oyun oynamadınız, Niragi'nin yürümesine yardım etmenize gerek kalmamıştı, daha çok genel olarak hayatta kalmaya çalıştınız. Etrafta dolaşıyordunuz, ikinizi çevreleyen Sakura ağaçlarının altında el ele. Değerli ay ışığı ağaçların arasından kaçarak atmosfere mavi bir görünüm kazandırdı ve çiçekleri pembeden daha romantik bir beyaza dönüştürdü.
"Bu işe yaramıyor," diye şikayet etti Niragi, çevreye son bir kez daha iyi baktı. "Yorgunum, y / n." Onunla yüz yüze gelirken bir çocuk gibi somurttu. Elini bıraktı ve sana yakın milyarlarca ağaçtan birinin altına oturdu. Elbette onunla birlikte oturdunuz, hemen yanında, beyaz ışığın ikinizi ağacın altında kuşattığı yerde.
"Sadece gece dinlenmeye ne dersin, tamam mı? Sabah yiyecek bir şeyler bulur, gerisini sonra hallederiz." Niragi sırt üstü uzanıp rahatlarken önerdi. Sen de yorgun olduğun ve bu gece onu kaşıklamayı beklediğin için onun yanına uzanmak için inisiyatif aldın. Farklı düşünüyordu. Yattığınız anda, Niragi anında göğsünüze uzanacak şekilde yattı, bacaklarından biri etrafınızdayken her iki kolu da belinize dolandı.
Ellerini onun saçından geçirme fırsatını yakaladın. Yangından sonra saçları istediğinden daha kısa yandı. Kurtarmaya geldin ve biraz şekillendirmeye çalışmak için saçlarını bir kutu kesiciyle tıraş ettin. Elbette insanlar Niragi'yi uzun saçıyla tanıyordu, saçının ne kadar kısaldığını kabul etmedi ve sonunda üstesinden gelmekte zorlandı, ancak onunla her oynadığınızda aniden umursamıyor gibiydi.
"Bu iyi, bu gerçekten güzel." Nefesinin altında, saçlarıyla oynamaya devam ederken burnunu boynuna sokarak dedi. Serbest elini sırtından aldın ve yüzüne dokunmaya başladın. İyileşen her yarasının izini sürdün ve ona dokundun, incinenlere dokunmadığından emin oldun. Yanağının ve burnunun buluştuğu yerin yakınında, yüzünün önünde diğerlerinden biraz daha büyük bir yaması vardı. Her iki yanağını da ellerinizle tamamen çukurlaştırmadan ve size bakmasını sağlamadan önce bunun izini sürdünüz.
"Çok güzelsin." Ona bir kıkırdama ile söyledin. "Çok tatlı, çok sevimli. Silahın olmadığı için insanların senden neden korkması gerektiğini anlamıyorum. Şimdi çok çekicisin." İkinize de, Niragi'yi gördüğü anda koştuğu başka bir eski sahil üyesine rastladığınızı hatırlatarak söylediniz. "Yüzümde yara izleriyle doluyum, gözümün etrafında kocaman kırmızı bir daire var, kaşlarımdan birinin yandığından bahsetmiyorum bile, hala kafamda birkaç açık yara var -" Onu sana tekrar bakmasını sağlayarak kestin. Gözlerinin içine bakarak, "Benim için çok güzelsin. Olduğun gibi. Ne kadar yara alırsan al, her zaman benim Suguru'm olacaksın. Sadece."
Ondan sonra hiçbir kelime konuşulmadı. Niragi, sırıtışını az önce söylediklerinden saklayabileceğini düşünerek sana uzanırken kendini daha rahat hissettirdi. Saçlarıyla akılsızca oynamaya devam ettin, yavaşça uyumaya sürüklenirken saç derisini tırnaklarınla hafifçe okşadın. Bunun yerine Sınır Bölgelerinde kalmayı nasıl düşündüğünü düşündün. Sorumluluk yok, fatura yok, kira yok, borç yok. Sadece sen ve Niragi birliktesiniz.