↳ Genel bir erkek arkadaş olarak Chishiya tamamiyle harika. İhtiyacın olduğunda koruyucu ama sevecendir.↳ Kokunuzu sever. Onunla konuşan diğerlerinden dikkatini ayırıp sizin her zaman neden tatlı koktuğunuzu sorgular. Zihni sadece etkileşimden önce ona birçok kez sarılmış olan size dolaşabilir.
↳ Yanınızda sadece oturmayı bile seviyor. O sadece seninle birlikte daha sakin.
↳ Sizi adınızla, adınızın kısa bir versiyonuyla (varsa) veya "aşkım" ile çağırmayı sever.
↳ Oyunların içinde ve dışında bir şeyler yapacaksanız gözlerinin vücudunuza delikler açtığını hissedebilirsiniz. Onu her zaman ne olursa olsun sana bakarken bulursunuz ve o sadece bakmaya devam eder. Hatta ona bakarsan sana bir sırıtış verir.
↳ O çok... açık konuşan birisi. Bu yüzden size karşı hislerini açtığında kendini bile şaşırttı.
↳ Bazen sadece oyun kazanır, böylece sizi tekrar görebilir. İkinizin de tüm bu saçmalıklardan sonra güzel bir hayat yaşayabileceğinizi umuyor.
⇨ Oyunların dışında ürpertici - endişeli ama ürpertici.
↳ Sizin için ne kadar yumuşak olduğunu göstermeyi sevmiyor, bu yüzden siz herhangi bir malzeme alırken yanağınıza ve boyunuza öpücükler bırakacak.
↳ Ondan uzakta olmandan nefret eder. Zihnini istediğinden çok daha fazla rahatsız eder.
↳ Gizlice elinizi tutmayı sever, böylece onu tutup ceketinin cebine veya ikiniz arasındaki boşlukta tutar. Çoğunlukla arkanızda durur bu sayede grup sizinle alay etmeye başlamayacak.
↳ Sessizdir, bu yüzden çok konuşursanız, sadece seni dinlediğini bilmeni ister - her zaman değil, ama dinliyordur. Arada bir dediklerini yanıtlar.
↳ Bir süredir "ev" dediği bu yeni dünyada onun güvenli yerisiniz.
⇨ Oyunlar sırasında, ister inanın ister inanmayın, daha sakin. Gerçekten isteseniz bile hiçbir yere gidemezsiniz (sizi asla yanından ayırmaz<3) ve ölmeyeceğinizden oldukça emin.
↳ Oyunlarda her zaman birlikte olduğunuzdan emin olur. Belli ki kendini idare edebilirsin ama o sadece her ihtimale karşı sana yakın kalmak istiyor.
↳ Eğer yaralanırsanız veya grubunuzun başı dertteyse, nerede olduğunuzdan emin oluyor ve sizi güvenli bir yere götürüyor.
↳ Eğer bir ayrılık yaşadıysanız, neredeyse her zaman endişelendiğini bilin.
↳ Fakat sizi bulduğu an sizin için ne kadar endişelendiğini göstermez, bunu sizi gördüğünde omuzlarının düşmesinden anlayabilirsiniz.
↳ Bir oyun başlamadan önce, hemen yanında dursanız bile, size doğru başını sallıyor ve sırıtarak "iyi şanslar" diyor.
↳ Birinden şüphelendiğinde, her zaman ona bakar, aynı havayı alıp almadığınızı görürsünüz. Bazen yaparsınız, bazen yapmazsınız.
↳ Grubun etrafında, çok fazla alay ediyor.
↳ Diğerleri ikinizin şimdiye kadarki en şirin çift olduğunuzu düşünüyor.
↳ Chishiya'yı senin hakkında kızdırmayı asla başaramazlar. Onlardan kurtulmana izin veriyor çünkü büyük olasılıkla dediklerine sadece gülüyorsun.
↳ Etrafta olduğunuzda ve etrafta olmadığınızda ona ne dediklerini gerçekten umursamıyor ama onu sizin önünüzde utandırmalarından nefret ediyor.
↳ Kuina, onun üzerinde gerçekten iyi bir etkiye sahip olduğunuzu düşünüyor. "Onu gelecek ve geçmiş hakkında daha az, şimdiki zaman hakkında daha fazla endişelendiriyorsun" diyor.
↳ Arisu, Chishiya'nın davranış biçiminden dolayı ikinizin nasıl bir araya geldiği konusunda kesinlikle şaşırdı. Kafası karışmış olsa bile hala sevimli olduğunuzu düşünüyor.