Ağzın kurudu ve tadı kan gibiydi. Gözleriniz yavaşça açıldı, hastane odasının parlak ışıklarına alıştınız ve eliniz şakaklarınıza indiğinde acıyla tısladınız. Yüzünüzde gazlı bezler ve tıbbi bantlarla kaplı bazı kesikler ve özellikle gözlerinizin etrafında ve elmacık kemiklerinizde bazı morluklar vardı.
Odanın etrafına baktın ve annenin çantasını yatağının yanında görebiliyordun, ama odada değildi. Bir şeyler asla değişmez, birkaç gün önce neredeyse ölüm tehlikesi geçirdikten sonra hastanede olsanız bile. Yatakta oturmaya çalıştığınızda, alt karnınızdan ve ön kolunuzdan bıçaklanmış gibi hissettiniz. Eliniz doğrudan karnınızda ağrıyan yere gitti ve orada daha büyük bir gazlı bez ve kolunuzda aynı büyüklükte bir gazlı bez olduğunu fark ettiniz ve o anda başınızın dönmesine neden olan bir anı dalgası size çarptı. Plaj. Bir sonraki seviye. maça kralı. Chishiya.
Chishiya?
Nefesini tuttun ve onu en son ne zaman gördüğünü hatırlamak için kendini zorladın. Niragi silahı sana doğrultuyordu ki aniden bedeninizin önüne adım attı ve mermiyi gördün.
"Neden yaptın?" diye sordun gözlerinde yaşlarla. Chishiya sana bir sırıtış gösterdi. Ona direnmesi gerektiğini, sadece iki maç kaldığını ve her şeyin biteceğini söyledin. Chishiya'nın dudaklarında küçük bir gülümseme kaldı ve yavaşça başını salladı. Oyunları tamamladığınızda orada olmayacağını biliyordu. Onun yanında kalmak istedin ama Maça Kralı'nın zeplini ortaya çıkınca Usagi ve Arisu seni oradan sürüklediler.
O günden hatırladığınız son şey, soğuk zeminde Kuina ve Ann'in yanında yatmaktı. Sırtınız ağrıdı, havai fişekleri izlerken ve size ne sorulduğunu dinlerken yaralarınızın kanaması durmadı. "Reddediyorum." diye cevap verdin sonunda, gözlerinin köşelerinden yaşlar akarken.
Hastane yatağından kalktınız ve odayı başka biriyle paylaştığınızı fark ettiniz. Odada sizinle birlikte olan birinin sizin tarafınızdan bir perde ile ayrıldığını da. Küçük adımlarla ve karnınızın üzerinde bir elle, perdeye yaklaştınız ve son derece dikkatli olarak, diğer tarafa hızlı bir bakış attınız. Diğer taraftaki çocuğu tanıdıktan sonra keskin bir nefes aldın. Kahverengi saçları alnına yapışmıştı ve tıpkı senin gibi yüzünde gazlı bezler vardı. Birinin perdedeki küçük bir açıklıktan ona baktığını fark ettiğinde yatağından sıçradı, ama seni tanıdığında kaşlarını çattı.
"Y/N?" diye sordu, hala kafası biraz karışıktı.
"Arisu." perdeyi tamamen kaldırdın ve gözleri kocaman açıldı. Battaniyeyi üzerinden çekti ve bacaklarının yataktan sarkmasına izin vermek için vücudunu çevirdi, seni gördüğü andan itibaren kalkmaya hazırdı. Ondan daha hızlıydın ve ona sarıldın, belki biraz fazla sertti çünkü bedenlerin çarpıştığında ikiniz de tısladınız. Birkaç saniye daha böyle kaldın ve sonra sana iyi olup olmadığını ve uyandığından beri ne kadar zaman geçtiğini sordu.
"Bir dakika?" diye sordun ona. Başın ağrıyordu. "Her şey, her şey bir dakika içinde oldu. tüm oyunlar, tüm ölümler? bir dakika içinde mi?"
Arisu başını salladı. yutkundun. Chishiya ile yaşadığınız her şey altmış saniye içinde oldu. kusabileceğini hissettin. Başınızı salladınız ve başka bir şey hakkında konuşmaya karar verdiniz. "Usagi başardı mı?"
"Evet. Son maçı bitirdiğimizde yanımdaydı."
Başını salladın, arkadaşının hayatta olduğunu duyduğuma sevindin. "Kuina ve Ann de başardı. Sanırım Aguni ve Akane'yi de duydum ama iyi hatırlayamıyorum."