Yaptıkları çekici şeyler?
Arisu Ryohei
Onunla bir oyun oynadığınızda ve size bu konuda yardım etmeye başladığında. yeni başlayan veya uzun süredir oyuncu olmanız önemli değil, oyunda sizin için her şeyi ve her şeyi yapmaya istekli, sizin için eşya toplamak olsun boss dövüşlerinde size yardımcı olmak olsun, orada ve istekli. bazen hesabınıza giriş yapar ve karakterlerinizi ve çiftlik öğelerinizi seviyelendirmeye devam eder. Ayrıca, onunla oynarken sunucunuza / dünyanıza katıldığından ve size yardımcı olacağından emin olacaktır. Ayrıca oyunların irfanı hakkında sürekli konuşmaya başlayacak ve bir şekilde onu gerçekten ilginç hale getirecekti. Oyun oynama konusunda gerçekten tutkulu ve size bu konuda yardımcı olmaktan çok mutlu.
Chishiya Shuntaro
Ne zaman iş başındaysa ya da okuma ya da yazma gibi sıradan şeyler yapıyorsa, saçlarını bağlama eğilimi vardır. Elbette, yüzünü örten saçları çok sevimli ama gümüş saçlarının perdeleri başının arkasına bağlandığında, çok güzel yüzünü ortaya çıkarıyor ve ona tekrar aşık olduğunuzu hissediyorsunuz. Bunu pek sık yapmaz ama dürüst olmak gerekirse sizin için hoş bir manzara.
Chishiya kişisel ve iş hayatını ayrı tutmayı tercih eder, ancak zaman zaman tıbbi kavramları size aşırı açıklar. Hastalansanız da yaralansanız da, bu gibi durumlarda güvenlik önlemlerini ve kendinize yardımcı olmak için yapabileceğiniz şeyleri açıklamaya başlar. Bazen, başıboş olduğunun farkında bile değil ve dürüst olmak gerekirse oldukça sevimli.
Niragi Suguru
Niragi'nin gözlük taktığını görmek nadir görülen bir manzara; Mezun olduğundan beri kontak takmayı ya da hiç takmamayı tercih etti. Yakın görüşlülüğü olmasına rağmen, onları sinir bozucu ve sıkıcı bulduğu için asla giymek istemez. Ancak bazen onları giyer ve hepsinden bahsetmemenizi ister ama ona aşık olmaktan kendinizi alamazsınız. Çok farklı, çok masum görünüyor. Sanki geçmişinden bir parça, unutmak istediği bir geçmiş. Onları giyerken ona iltifat edersen, huysuzmuş gibi davranacak ve şikayet edecek ama aslında onu hiç küçümsemediğin için gerçekten mutlu. İncinmeye ve nefret edilmeye o kadar alışkın ki, sizden bu yanıtı hiç beklemiyordu. Bunu asla kabul etmeyecek ama hoşuna gittiğini ve ona iltifat ettiğini fark ettiğinden beri gözlüklerini daha sık takmaya başlayacak.