Bolumu bu sekilde duzenledim😀
(temsili)
Arisu hakkinda bu tarz seyler cevirmek hosuma gidiyorArisu, gözünün önünde boyunu patlayan kadını gördükten sonra senin travma geçirdiğini biliyordu. Dürüst olmak gerekirse, o da öyleydi, ama senin kadar değildi ve sen kendini ondan ve diğerlerinden soyutladığın, dışarıda yalnız kaldığın için senin için o kadar endişeliydi ki.
Karube ve Chota ona seni terk etmesi gerektiğini söylediler, ama bütün gün odanın etrafında dolaşıyordu. Aklında sadece sen vardın.
Saatlerce bekledikten sonra, sonunda senin peşinden gitti. Seni gördüğünde sadece titriyor, ağlıyordun ve o da içten içe kırgın hissediyordu, seni anlıyordu. Ailenle ettiğin kavgadan sonra kendini burada bulduğun da buna dahil. Aynı olmasanız bile benziyordunuz. Senin incinmen onun da aynı şekilde incinmesine neden oluyordu. Belki de daha da fazlasına.
Arisu yanına oturdu. Senin iç çekerek kendini sakinleştirmeye çalışmanı izledi. Kelimenin tam anlamıyla nefes alamıyordun ve kollarını belinin etrafına atmakta tereddüt etmedi. Seni kucağına çekti. Etrafınızda onun sıcaklığını hissettikten sonra, aniden kollarınızı omuzlarına sardınız, gözlerinizden tekrar yaşlar dökülürken ona sıkıca sarıldınız.
Sol eli sırtınızı okşarken, sağ eliyle saçlarınızla oynadı. Sevdiğin küçük şeyleri yaptı. Arisu, alnınızı nazikçe öpmek için öne eğildi ve kulağınıza sizi rahatlatan şeyler fısıldadı.
"Shhh, sorun değil. her şey yoluna girecek, (Y/N). Benimle olduğun sürece her zaman iyi olacaksın, tamam mı?"
Sadece başını sallamaya devam ettin ve sonunda onunla yüzleştin. Ağladığında bile nasıl bu kadar güzel görünebildiğini düşünmeden edemedi. Kırmızı gözleriniz, kızarmış burnunuz, pembe yanaklarınız ve şişmiş dudaklarınız. Sana hayrandı, sana yumuşak bir gülümseme verdi ve kulağının arkasına saçını atmak için bir elini kaldırdı.
"Söz veriyorum her zaman senin için burada olacağım." diye başladı Arisu, "Senin için öldüreceğim. Senin için öleceğim ve dünyamıza geri döndüğünden emin olacağım. Seni çok seviyorum (Y/N)"
Yine ilk kez, pembe dudaklarında bir gülümseme büyüdü ve bu da onu gülümsetti. Onu öptün ve tam geri çekildiğin anda, seni öpmek için hemen çeneni tuttuğunda konuştun.
"Ben de seni çok seviyorum, Arisu."