Plajdaki gayri resmi hemşiresiniz, ancak insanlar tıbbi yardıma ihtiyaç duyduklarında sizi görmeye geliyor ve belki de ne demek istediğimi anlıyorsanız bu sadece hemşire olduğunuz için değil.
Başka bir deyişle: çocuklar size aşık oluyor ve bunu kendi yöntemleriyle ifade ediyorlar.
Chishiya Shuntaro,
Kendisi de bir doktor olduğundan, ilk günden beri size çekilmekten kendini alamıyor, ve bu kadar zeki olmanız, tıpla ilgili herhangi bir konuda her zaman bilgi sahibi olmanız onu sizin hakkınızda daha da meraklı ve ilgili hale getiriyor. Çoğu zaman sessiz kalır, uzaktan ne yaptığınızı kontrol ederdi. Size gerçek hayatta doktor olduğunu bile söylemezdi, muhtemelen ilk etapta sizinle hiç konuşmadı. Tıpkı senin kendi gölgen gibi, asla çok yakın değil, ama asla çok uzak da değil, nasıl herkese aynı şekilde davrandığına hayret ediyor. Sizin için "Daha önemli bir insan" diye bir şey yoktur ve plajdaki rütbeleri umursamazsınız. Chishiya bu tarafınıza her zamankinden daha çok hayran ve belki bir gün size buradaki olağanüstü çalışmalarınıza olan hayranlığını açıklayacak kadar cesaret toplar.
Niragi Suguru,
Tamam bu adam sadece seni görmek için her zaman hasta gibi davranacaktı. Kolunda hafif bir çizik mi var? ya birkaç gün sonra daha da kötüleşirse. Peki ya hayali baş ağrıları? her lanet gün. En kötüsü yalan söyler ve şapkacının onu hızlı bir kontrol için buraya gelmeye zorladığını, senin onun değerli zamanının boşa harcadığını iddia ederdi, ve yaralarını temizlerken yardım etmez. O tamamen sessiz, sadece yüzünü yakından izlediği vaktin keyfini çıkarıyor, belki de sana hayranlığının nedeni ilk kez birinin ona yardım etmeye bu kadar istekli olması, belki de daha önce hiç bu kadar sıcak hissetmemiş olmasıdır, ancak bu sizinle yalnız zaman geçirebileceği anlamına gelirse, kesinlikle kendini en yakın pencereden atardı. Yine de bir teşekkür beklemeyin, bu adam özsaygı konusunda tam bir velet.
Ryohei Arisu,
Arisu... O dizide hemen hemen her zaman yaralandı, sürekli hayatında ona zarar veren bir şeyler oluyor. Bu noktada, onun hakkında neredeyse her şeyi biliyorsunuz ve o sizin en iyi arkadaşınız gibi. Sadece kapınızı çalardı (Usagi onu lanet olası sırtında taşımadığında) ve siz 'YENİDEN Mİ?' gibisiniz çünkü o hafta dördüncü kez yaralanıyor. Aynı zamanda o kocaman bir bebektir, yaralarını temizlerken her zaman sızlanır, kolunu veya bacağını her fırsatta hareket ettirmeye çalışır, böylece 'onu bir daha incitmezsin' (bunlar kendi sözleri). Aynı zamanda canı acıdığı zaman sana sarılmak istediği de bir diğer gerçek.
Aguni Morizono,
Aguni ölmek üzere olabilir ama asla yardım istemez. İşte bu kadar inatçı ve bu yüzden bir oyundan her döndüğünde onu ziyaret etmeye karar verdin. Ziyaretlerinizden ne kadar hoşlandığını asla kabul etmezdi, her zaman iyiymiş gibi davranırdı ve yaralarını en iyi şekilde gizlerdi, sadece yüzünüzde beliren endişeli bakışı görmek istemezdi, Aguni gülümsediğinizde, sizi güldürdüğünde mutlu oluyor, ama orada dolu gözlerle durduğunuzda, yanağınızın içini ısırdığınızda (çünkü aldığı yaralar gittikçe şiddetleniyor.) sadece her seferinde biraz daha fazla ölüyormuş gibi hissediyor, o zarar görebilir ama sen göremezsin. Bunun düşüncesi ile onu korkutuyor.