Güneş batmaya başladı, dalgalar yavaşça kıyıya vurdu ve kumun üzerine uzun gölgeler bıraktı. Borderland'in tehlikeli dünyasında nispeten güvenli bir sığınak olan Beach, sakinleri çeşitli görevlerle meşgul olurken hareketlilikle dolup taşıyordu. Bunların arasında, hızlı bir şekilde yönetici rütbesine yükselmiştiniz, hayatta kalma duygunuz ve zekanız Hatter'ın kendisi tarafından tanınmıştı.
Bu kaotik dünyada nispeten yeni olmanıza rağmen, hayatta kalmak her zaman hayatınızın temel bir parçası olmuştu.
Gözleriniz Beach'in lobisinde dolaştı, emriniz altındaki sakinlerini tanımaya çalıştınız. Yüzler denizinin arasındaydı, yardım edemediniz ama oldukça hoş sarışın adamı fark ettiniz - Chishiya, bir şekilde dikkatinizi çeken çekici, soğuk bir tavırlara sahip gizemli kapüşonlu adam. (Şahsen Chishiya'yı böyle tanımlamazdım🤡)
Kaderin sahip olacağı gibi, hem Chishiya hem de siz kendinizi vizelerinizi uzatmaya ihtiyaç duydunuz. İkiniz geldiğinizden beri çok fazla etkileşime girmemiş olsanız da, bu paylaşılan görev onu tanımak için mükemmel bir fırsat sağladı.
En yakın oyun yerine yan yana yürürken hava sıcak ve nemliydi.
Chishiya sessizliği bozan ilk kişi oldu. "Bir fikrim var." diye önerdi, sesi sabitti, niyetlerinden hiçbir şeye ihanet etmiyordu. "Kim kazanırsa kazansın, diğerine bir bahis versin."
Merakın azalmıştı ve Chishiya'nın gözlerinde bir heyecan titremesi hissedebiliyordun. "Anlaştık." diye kabul ettiniz, Chishiya'nın heyecanından etkilendiniz.
Oyun yerine vardığınızda, okyanusun derin, korkutucu sularıyla çevrili terk edilmiş açık bir platform olduğunu fark ettiniz. Oyun basitti: köpekbalığı istilasına uğramış suların üzerinde dar bir geçitte dururken bir dizi soruyu doğru cevaplamanız gerekiyordu.
İkinci bir takım, Tsuki ve kız kardeşi acımasız Hana, sen ve Chishiya ile yarışıyorlardı.
Bu özel oyun bilgi ve stratejik düşünme testiydi.
Oyun başladığında siz, Chishiya ve diğer takım yürüyüş yolunun zemin plakalarında durdunuz, rüzgar kıyafetlerinizi havalandırdı ve dalgalar aşağıya çarptı.
Bedensiz bir ses sorular sormaya başladı ve bahisler yüksekti: yanlış cevap verenin platformunun altındaki bir kafes açılacak ve açlıktan ölmüş bir köpekbalığını serbest bırakacaktı.
Siz sorulara odaklandıkça adrenalin damarlarınızda dolaşıyordu, ama Chishiya'nın sarsılmaz konsantrasyonuna hayran kalmadan edemiyordunuz. Her soruyu hassasiyet ve güvenle yanıtladı, bakışları hiç titremedi.
Bedensiz ses sordu, "Oyuncu 04: Güneş sistemimizde en çok ay hangi gezegende var?" (Bunu yanlış çevirmiş olabilirim.)
Chishiya tereddüt etmeden, "Jüpiter" diye yanıtladı.
Sonra şu soru geldi: "Oyuncu 03: Hangi ünlü sanatçı kendi kulağını kesti?"
"Vincent van Gogh." diye cevap verdin.
Bir dikkat dağınıklığı anında, bu cevapla bir saniye tereddüt ettiniz ve Chishiya'nın size endişeyle bakmasına neden oldunuz. Doğru cevabı verirken yüzünde bir rahatlama ifadesi belirdi ve kafes kapalı kaldı.
Oyun ilerledikçe, sizin takımınız ve Tsuki'ninki arasındaki gerilim arttı. Özellikle sinir bozucu bir soru sırasında, rakip takımdan Hana bocaladı, tereddütü kaderini mühürledi. Altındaki kafes açıldı ve senden sadece bir kaç santimetre uzakta açgözlü köpekbalığını saldı. Hana'nın dehşet çığlıkları havayı doldurdu ve seni kemiklerine kadar ürpertti.