(Bölümde seks iması var, rahatsız olacaksanız okumamanızı öneririm.<3)
Açık pencereden esen soğuk esinti, sırtınızı bastırdığınız sıcak göğüse iyice yaklaşmanızı sağlayacak kadar sizi ürpertiyor. Bir parçanız, pencerenin bu gece açık kalmasının nedeninin bu olup olmadığını merak ediyor, ama düşünceyi çabucak aklından çıkardın. Herhangi bir şeye odaklanmak zordur, ancak arkanızdaki adamın küçük iç çekişlerine rahatça odaklanabilirsiniz.
Niragi mükemmel olmaktan çok uzak - cehennem gibi, terbiyeli olmaktan uzak - ama ilerleme kaydediyor. Yavaş yavaş. Böyle anlarda ilişkinizin normal olduğunu neredeyse hayal edebilirsiniz.
Kolları belinizin etrafını sıkıca sarıyor ve sizi kendine daha da fazla bastırıyor. Sıcak cildi çıplak cildinize dokundu. Önceki faaliyetlerinizden sonra garip hassasiyeti devam etti. Bundan daha fazlası, size yıllar önce gördüğünüz bir film sahnesini hatırlatıyor.
Uyuyan bir kaplana dokunan kör bir kadın.
Şu anda nasıl onunla bu kadar çok ilişki kurabiliyorsunuz?
Düşünmeyi bıraktınız. Bunun yerine, bir kıkırdamayla arkanızı döndünüz ve boynuna burnunuzu soktunuz. Ne kadar yakın olursanız, o kadar güvende olursunuz. Alnınıza bir öpücük bastırdığınızı hissettiniz. Son zamanlarda, silahının namlusunun aynı noktaya karşı hissini nadiren hatırlıyorsunuz.
"İyi bir ruh hali içinde görünüyorsun." dedin, ellerini sırtındaki kasların üzerinden gezdirerek.
"Öyleyim." diye yanıtlıyor. Onu böyle görmek gerçekten nadirdir - rahat, sesler sanki orada olduklarını unutabileceğiniz kadar alçaltılmış.
"Neden?" diye alay ediyorsun. Bir anlık tereddütten sonra, köprücük kemiğini öpmenin yeterince güvenli olduğuna karar verdin ve öyle yaptın. İkinci tur için yeterli güce sahip olduğundan şüphe etmeseniz de, bu gece size bundan daha samimi olması mümkün görünüyor. Yine de biraz geriliyor, bir refleks. Dokunuşunuz yumuşak ve sevecen hale gelirse her zaman olur. Yine de bir ilerleme var, ona böyle dokunursanız artık kolunuzu kırmakla tehdit etmiyor.
Sorunuza cevap olarak alay ediyor.
"Yanımda mükemmel bir oyuncak var. (oyuncak :') ) İnanılmaz bir seks yaptık ve şimdi seni böyle tutabiliyorum." dedi ve belini sıktı, "Mutlu olmamam için herhangi bir neden var mı?"
Oyuncak, ha? Bunu bir süredir duymadınız. Belki de size hatırlatmak istedi. Ya da kendisine, kim bilir.
Onun tenine karşı gülümsersin. İkinizin de yarın hayatta kalacağının garantisi olmadığını hatırlatarak huzur balonunu patlatmamaya karar vererek, sadece omzuna öpücükler bırakmaya devam ettiniz.
"Olabilir." diye mırıldanıyorsun, içinde oluşan kötü hissi alaycı ses tonunla elinden geldiğince gizliyorsun. Niragi'yi bu şekilde kandırmak kolaydır. İlişkiniz söz konusu olduğunda sonuçları atlamayı sever. En azından hayatınıza mâl olsa bile ona sırtınızı dönmenizi bekleyecek kadar güvensiz.
"Beğendin mi?" dokunuşunuzun altında daha da geriliyor, size bakmak için sizi uzaklaştırmaya çalışıyor. Neyse ki gücünü kontrol ediyor ve sıkıca sarılarak ona yaklaşmayı başarıyorsun.
"Hmm... Sahildeki en ateşli ve en ölümcül adamla kucaklaşan sen değilsin ve onu öpemezsin." diye gösteriyorsun, dudaklarını boynuna kadar takip ederek, "Ve ona dokun." şimdi sakinleştiğine göre, bir kez daha sırtına vurabilirsin, "Ona onu çok sevdiğini söyle."