"Lütfen yardım et! Odamın dışındaki duvarda bir örümcek var ve gitmeme izin vermiyor."
-
O bu binaya taşındığından beri gözleriniz onun üzerindeydi.
Tabii ki yeni komşunuzun sizin ilginizi çekmesi doğaldı, sonuçta apartman kompleksinizde yaşayan çoğu insan yaşlı çiftler veya küçük çocuklu ailelerdi, sadece birkaç yaşıtınız orada yaşıyordu ve onlardan çok uzaktaydınız.
Apartmana taşınan kutuları gördüğünüzde istemsizce mutlu hissettiniz.
Onunla ilk kez tanışman bir hafta sürdü. Geç kalmıştınız, gazetenizi okumaya o kadar çok dalmıştınız ki, alarmınızı tekrar açmayı unuttunuz. Aptalca. Annenize güvenip otomatik bir alarm satın almalıydınız.
Dairenizden çıkar çıkmaz, neredeyse iki katınız olan birine çarptınız.
"Ah, üzgünüm!" Gözlerin onunkiyle kilitlenir kilitlenmez dediğin şeyi unuttun. Senin gözlerine bakan oldukça karanlık gözler, seni garip bir şekilde cezbeden bir güven taşıyordu. Kimdi o? senin yeni komşun muydu?
"Sorun değil, endişelenme." Derin bir şekilde kıkırdadı, omurganızdan aşağı doğru bir titreme hissettiniz. "Ben Karube Daikichi, buraya yeni taşındım."
Başını salladın, kelimelerin dudaklarından pürüzsüzce çıkma şekli yüzünden neredeyse hipnotize olmuş gibi hissettin. (ben bile aşık oldum şuan)
"Yeni komşum...?" dediğiniz şey yüzünden bir kaşını kaldırdı, başınızı usulca salladınız, açık olduğunu fark etmediğiniz ağzınızı kapattınız. "Evet fark ettim! Bir hafta önce burada birkaç kutu gördüm! Sadece taşınan kişinin sen olduğunu bilmiyordum..."
Dudaklarına eğlenceli bir gülümseme yayıldı ve kollarını çaprazladı, başı yumuşak bir şekilde eğilirken gözlerinde bir parıltı parlamaya başladı.
"Bilmiyordun demek." Onun sözleri sizi bir kez daha düşüncelerinizden kurtardı ve merdivenlere doğru yürümeye başladınız.
"Seninle tanışmak güzeldi, Karube. Biraz geç kaldım, bu yüzden gitmem gerekiyor. Seni tekrar görmek isterim." El salladın ve arkanı döndün, koştun ve merdiven kapısını açtın.
"Bir dakika, adın ne?" Yüksek sesle söyledi, seni bir saniye durdurdu.
Adınızı geri bağırdınız ve hızla merdivenlerden aşağı inmeye başladınız, düşmemek için elinizden gelenin en iyisini yapmaya çalıştınız, beyniniz gülümsemesine odaklanmakta ısrar etti ve günün geri kalanında dikkatinizi dağıtacağından endişelendiniz.
İsminizin, tatlı ve sessiz bir şekilde dudaklarından nasıl yayıldığını tekrar duymak istedi. Gülümsedi ve dairesine girdi, dağınık görünümünüzü düşünmek kıkırdamak istemesine neden oldu.
Ondan sonra, ikiniz birbirinizi daha fazla görmeye başladınız. Konuşmalarınız dairenizin önünde paylaşılan hızlı sözlerden, sizinle birlikte otobüs durağınıza yürümesine kadar gitti, sizi üniversitenize götürmek istedi, ama hayır dediniz, onu çok fazla rahatsız etmek istemediğinizde ısrar ettiniz. Onunla konuşarak geçirdiğiniz her dakika inanılmazdı. Yakışıklı bir adamdı ve sert görünümüne rağmen sana karşı çok nazikti. Kendinizi yavaş yavaş ondan hoşlandığınıza inandırmak istediniz, ama kesinlikle ona aşık oldunuz.
Sadece duygularınıza göre hareket etme cesaretine sahip değildin.
Testler ve stresle dolu bir günün sonunda yapmak istediğiniz tek şey başınızın yastığa koymak ve uykuya dalmaktı. Diğer günlerden farklı olarak, eve geldiğinizde Karube'yi görmediniz. İkinizin de uyumlu bir programı vardı, günün geri kalanını neşelendirmek için onu görmeye her zaman güvenebilirdiniz, ama garip bir şekilde, o bugün hiçbir yerde yoktu.
Onu özlediğini kabul ettin ve dairenin içine girdin. Kapıyı kapattın, kilitlemeye zahmet etmedin ve ayakların seni yatak odasına sürükledi. Oraya vardığınızda, kıyafetlerinizi değiştirdiniz, mümkün olduğunca rahat olmaya çalıştınız.
Bir düşünce aklınızdan geçti. Gidip yiyecek bir şeyler almalısın. Kimseyi öldürmez değil mi?
Kapınızı açar açmaz, yüzünüzün önünde bir örümcek gördünüz. Yüksek sesli bir çığlık dudaklarını terk etti ve kapıyı istediğinden çok daha güçlü bir şekilde kapattın. Kendini yatağına attın, yorgunluk vücudunu çoktan terk etti.
Paniklemiş bedeniniz düşündüğü ilk şeyi yaptı. Telefonunuzu aldınız ve Karube'nin numarasını yazdınız, hafifçe titreyen ellerle onu aradınız. Birkaç zil sesinden sonra, hattın yanından gelen derin ve uykulu bir sesle konuştu "Merhaba?"
"Lütfen yardım edin! orada, odamın dışında bir örümcek var ve odamdan çıkmama izin vermiyor!" Örümcek seni duyabiliyormuş gibi sessizce mırıldandın. Karşı hattan gelen bir kıkırdama ve mırıldanma duydun ve yumuşakça sızlandın. "Gülme, korkuyorum."
"Merak etme, geliyorum. Ben gelene kadar böcekten uzak dur."
Rahatladın ve o telefonu kapatmadan önce kapının kilidinin açık olduğunu mırıldandın. Çağrı sona erdikten kısa bir süre sonra, kapınızın açıldığını ve hızlı adımların odanıza ve ardından oturma odanıza geri döndüğünü duydunuz.
"Karube?" Bağırdın ve o da "Evet?" diye cevap verdi. "Her şey yolunda mı?"
Cevabınız kapınızın açılmasıydı. Kapıya yaslandı, kollarını göğsünde çaprazladı.
"Sorun çözüldü." Sırıttı ve sen hızla ona koştun, onu büyük bir kucaklamaya çektin. "Vay canına, o kadar korktun mu?"
"Evet." Mırıldandın, o da kollarını senin etrafına sararken başını göğüsüne yasladın. "Çok korkunçtu! Geldiğin için teşekkür ederim."
Çenesini başınızın üstüne koydu, göğsünüze sıcacık bir his yayıldı.
"Peki, bildiğin bir ödeme yöntemini kullanabilir miyim?" kendinden emin ve ukala bir sesle konuştu. "Seni bir randevuya çıkarmama izin ver, sevimli şey."