Chishiya sabrının azaldığını ve kalbinin ağırlaştığını hissetti. Sen ortaya çıkmadan geçen her dakika onun endişesini daha da kötüleştiriyordu.
Sinirlenmeye hakkı yoktu. Bunu biliyor ama kendine hakim olamıyordu.
Bu gece erken saatlerde bir oyun oynamak için ayrılmıştın ve hala geri dönmemiştin. Sahile geri dönen oyuncular çoktan odalarına dönmüşlerdi, koridorda kalanlar sadece Chishiya ve Kuina'ydı.
"Chishiya, sence geri dönmemiz gerekmiyor mu? Oldukça geç oluyor - "
"Senden burada kalmanı istemedim. İstersen geri dön, ben burada kalıyorum." Ondan uzaklaşarak geri döndü.
Kuina sarışının sana karşı zaafı olduğunu biliyordu, o da seni seviyordu. Ama daha önce hiç böyle tepki verdiğini görmemişti. Niragi bile onu bu hale getirmeyi başaramamıştı. Durumdan kıllanıyordu.
"Zeki ve güçlü. Arabasının geç kaldığına eminim." Kuina sessizce, Chishiya'ya doğru tereddütlü bir adım atarak söyledi.
Chishiya cevap vermedi, Kuina'yı görmezden gelmeyi seçti.
Kuina ne diyeceğini bilmiyordu. Chishiya sana olan aşkını genellikle gizli tutardı, ama davranış biçimi onu endişelendiriyordu. Bu gece dönersen ne olacağından korkuyordu. Chishiya, size göz kulak olabilmesi için yatak odanızı onun yanına taşımak için yürütme yetkilerini çoktan kullanmıştı.
"Kalıp onun dönmesini beklemeye ne dersin? Biraz dinlenmen gerek." Daha iyi kararına karşı öne çıktı ve elini Chishiya'nın omzuna koydu.
Sarışın dönüp elini omuzundan ittiğinde Kuina titredi, yüzünde sinir bozucu bir sırıtış vardı. "Bana dokunma." Pratik olarak ona tısladı. "Odana geri dön Kuina ve beni bu gece yalnız bırak."
Otele geri dönmeden önce derin bir şekilde yutkundu.
Birkaç dakika daha geçti ve Chishiya boğazının arkasında bir ağrı hissetmeye başladı. Boğulmaya başlamıştı.
Bu şekilde tepki vermemeli. Siz bir çift değildiniz ama Chishiya size çok aşıktı. Başına bir şey gelme ihtimalini düşünmeden edemedi.
Yaklaşan motorun sesi onu düşüncelerinden uzaklaştırdı. Otelin önünden gelen farları görünce göğsünde umut yeşerdi.
Oyuncular bir araya gelip 'geç bir oyun' hakkında homurdanırken sarışın gözlerini arabaya dikti. Arabadan çıkan son oyuncu sendin.
Rahatlamıştı ama öfkesini kontrol edemediğini hissetti. Onu bu şekilde korkutmaya nasıl cüret ederdin?
"Y / N." Soğuk sesi yorgun kızın dikkatini çekti. Yanağında ve kolunda derin kesikler olduğunu fark etti.
"Selam, Chishiya." Nefes aldın, açıkça tükenmiştin. "Bu gece maç -"
"Umrumda değil." Seni kesti, kedi gözleri kesiklere indi. Gözleriniz genişledi ve hemen kızgın olduğunu fark ettin.
"Sorun ne-?"
"Benim odama gidiyoruz. Şimdi." Dönmeden ve içeri yürümeye başlamadan önce söyledi. Kafan karışmıştı ama yine de takip ettin. Ne de olsa komşuydunuz, bu yüzden gerçekten gidebileceğiniz hiçbir yer yoktu.
Onu bu şekilde neyin tetikleyebileceğini merak ederek, sarışının peşinden sessizce gittin. Genellikle o kadar sakindi ve toparlanmıştı ki, onun bu şekilde davrandığını görmek ilgi çekiciydi.