Jungkook pov:
Eram în biroul meu cu hoseok, yoongi și namjoon, discutam despre ce am văzut eu și cu taehyung, ceva îmi spune că au apărut probleme, așa că am început să facem un plan, dar am nevoie de ajutorul cuiva pentru a găsi o soluție.
Namjoon: „Omul cu glugă neagră cum a intrat în pădure?”. M-am uitat la el.
Jungkook: „Cred că are o vrăjitoare sau că a făcut o vrajă pentru a-mi deschide liber porțile”. Vorbeam și ușa s-a deschis și Taehyung a intrat cu un pahar în mână.
Taehyung: „iată ceaiul tau, rege Jungkook”. S-a înclinat. S-a întors să plece.
Jungkook: „stai, stai jos”. Ridică privirea, apoi dădu din cap și se așeză pe un scaun.
Jungkook: „Vreau ajutorul tău”. S-a uitat la mine
Taehyung: „cu ce te pot ajuta rege Jungkook?”. M-am ridicat și el a tresărit.
Yoongi: „nu-ți folosi viteza naibii l-ai speriat”. Mi-am dat ochii peste cap.
Jungkook: „Vreau să-mi spui ce ai mirosit când eram în pădure”.
Taehyung: „Rege Jungkook, bărbatul cu glugă are un miros și nu este un vampir pentru că eu doar te pot mirosi și tu ești un vampir, ceea ce este ciudat”. M-am uitat la el, la fel și pentru mine, pot să-l miros și doar pe el, nu știu de ce.
Jungkook: „Este ciudat pentru că ochii ni s-au schimbat când ne-am întâlnit prima dată”. Face ochii mari.
Namjoon: „Taehyung ești un lup, nu?”.
Taehyung: „Da, sunt un înger lup omega”.
Hoseok: „Asta înseamnă că unul dintre părinții tăi este un înger?”.
Taehyung: „Mama mea este un înger și tatăl este un lup alfa”. Ciudat
Jungkook: „Cum de nu ar trebui să fie un alfa?”.
Taehyung: „acesta este motivul pentru care haita mea a fost atacată”.
Yoongi: „De ce?”.
Taehyung: „Sunt ultimul lup înger omega, așa că o haită ne-a atacat într-o noapte ca să mă ia, dar mama m-a împins să fug și să-mi pun parfum de floare de lună”.
Namjoon: „Oh, de aceea nu puteam simți mirosul de lup pe tine”. El a dat din cap.
Jungkook: „deci te vor căuta”.
Taehyung: „A fost acum 5 ani, probabil că au uitat de mine”. Am dat din cap Jungkook: „Yoongi mâine dă-i logo-ul regal și folosește parfum de floare de lună pentru că vei ajuta la universitatea mea”.
Taehyung: „dar eu sunt servitoare aici?”.
Întrebă el cu o față confuză.
Jungkook: „ești profesor de artă, nu?”.
Taehyung: „da”.
Jungkook: „Voi programa pentru studenții care vor să fie la ora de artă”.
A zâmbit larg și a sărit puțin făcându-mă să zâmbesc ușor. Taehyung: „Mulțumesc mult, oh Doamne”.
Jungkook: „înapoi la punctul principal, de unde știi despre otrava de argint”.
Taehyung: „Otrava de argint este pentru prădători, doar o mică picătură va ucide pe cineva”.
Jungkook: „Cum de a reușit să intre pe porți”.
Yoongi: „Ceva este în neregulă aici”.
Taehyung: „Pot să vorbesc rege Jungkook?”.
Jungkook: „Da, spune”.
Taehyung: „Din informația lui Jin hyung care mi-a spus că ai cele mai puternice creaturi aici?”.
Jungkook: „Da, așa este”.
Taehyung: „Unde îi antrenezi?”.
Jungkook: „în pădure... stai puțin”.
Taehyung: „După părerea mea, el vrea să scape mai întâi de armata ta, apoi să ajunge la tine, în timp ce ți-a otrăvit părinții, vei fi alături de ei, asta înseamnă că va profita și va ataca”. L-am privit adânc.
Namjoon: „în sfârșit avem o persoană inteligentă printre noi”. A chicotit puțin apoi s-a înclinat
Taehyung: „îmi pare rău”. Am clătinat din cap.
Jungkook: „Este ok, Namjoon hyung, poți informa universitatea despre otrava de argint mâine, vom accepta o soluție”.
Mă priveau șocați.
Yoongi: „Nu ar trebui să fii nepoliticos?”.
Jungkook: „Despre ce vorbești?”.
Namjoon: „tocmai mi-ai spus hyung”.
Jungkook: „Deci vrei să-ți spun lupul distrugerii?”.
Namjoon: "Da! Nebunule". Am chicotit
Jungkook: „Deci Taehyung mâine te voi duce cu noi în pădure pentru că ești singurul care poate mirosi otravă”. A dat din cap și s-a ridicat.
Taehyung: „Bine, rege Jungkook, dacă asta e tot, mă scuz”. S-a înclinat și s-a dus la ușă și a ieșit.
Hoseok: „Ce e cu privirea asta?”. Mă uitam la ușă.
Namjoon: „știi că ne poți spune la toți”
Yoongi: „Te deranjează ceva?”. Am dat din cap și m-am așezat, iau paharul și beau, făcându-mă să mă relaxez, este primul cel mai bun ceai făcut așa cum îmi place.
Jungkook: „Nu știu, dar mă simt ciudat”.
Namjoon: "Ce vrei să spui?"
Jungkook: „Ochii ni s-au schimbat când a venit prima dată aici”.
Hoseok: "deci? Care este schimbarea?". Jungkook: „a spus că mă simte pe mine și, la fel ca mine, doar îi pot simți mirosul și este de ploaie, flori”.
Yoongi: „Cum de voi doi vă mirosiți unul pe altul?”.
Jungkook: „Demonul meu este neliniştit şi ochii mei se schimbă mereu când îl văd pe Taehyung”.
Namjoon: „ți-ai lăsat demonul să vorbească?”.
Jungkook: „da și a mormăit ceva ce nu am putut înțelege”.
Yoongi: „Ce simți când îl vezi pe Taehyung?”.
Jungkook: „O atracție către el, încerc să-mi controlez demonul pentru că se comportă ciudat și încearcă să preia controlul”.
Hoseok: „Poate că voi doi sunteți destinați?”.
Jungkook: „Cred că este partenerul meu”. Au icnit
Namjoon: „La naiba, dacă el este, vei fi bogat în necazuri”. Am chicotit
Jungkook: „întâi cu anii în urmă aveam să-mi resping partenerul”.
Hoseok: „Nu îndrăzni”. S-a uitat la mine.
Jungkook: „După palma mamei nu aș îndrăzni să gândesc asta”. Au ras
Namjoon: „știi că a fi împerecheat este ca și cum ai deține lumea și totul va fi ușor pentru tine”.
Jungkook: „Eu cu un temperament prost și mereu furios, cred că el/ea mă va respinge mai întâi”.
Yoongi: „doar nu fi nepoliticos și nu le spune dacă sunt buni în sex”. Am râs
Namjoon: „Prima fată care a pretins că este partenerul tău, i-ai spus dacă poate face față sexului ca câini”. Am râs din nou.
Jungkook: „Asta pentru a o face să mă urască, era îndrăgostită de mine”.
Hoseok: „Ea te ignoră, dimineața întreabă de tine”.
Jungkook: „Ar trebui să o sun pentru sex ca câini?”. Au ras
Namjoon: „Nu, concentrează-te pe altceva”.
Jungkook: „ca ce?”.
Yoongi: „cum ar fi să-ți găsești partenerul și să te stabilești, mereu ai o umflătură acolo jos, un vampir excitat”. Am râs și s-au ridicat să plece.
Yoongi: „Mi-e dor de mochiul meu”.
Hoseok: „Mi-a fost dor de voi amândoi”. A sărutat buzele lui Yoongi și au ieșit. Namjoon: „despre asta vorbeam când îți găsești perechea”. Am zâmbit
Jungkook: „Noapte bună hyung”.
Namjoon: „Îmi place mai mult acest Jungkook”.
M-am uitat la el, el a chicotit și a ieșit.
Mi-am lăsat afară demonul.
Jk: „Nenorocitule”. Am chicotit
Jungkook: „Ești periculos zilele astea”. Jk: „pentru că l-am găsit pe partenerul nostru Jungkook”. Am înțepenit
Jungkook: „Cine este el sau ea?”.
Jk: „Este un bărbat”.
Jungkook: „Bine că trebuie să futem un fund”. El mârâie.
Jk: „te gândești doar la pula ta, rahat”. Am chicotit
Jungkook: „Așa că spune-mi cu cine trebuie să mi-o trag”.
Jk: „Când vei fi bărbat, atunci o să vorbesc cu tine, prostule”. Am chicotit
Jungkook: „Glumesc, cine este el?”.
Jk: „nu spun, în ziua în care o să gândești cu inima atunci cheamă-mă”. El a dispărut
Jungkook: "Yah! Yah, eu sunt stăpânul tău". Nimic.
Jk: „Nu crezi că eu sunt stăpânul aici?”.
Am mârâit.
Jungkook: „Nu ești stăpânul meu”.
Jk: „Dacă preiau, crede-mă, te las să ti-o tragi cu un vibrator”.
Jungkook: „Nu îndrăzni”.
Jk: „nemernic”.
Jungkook: „prostule, spune-mi”.
Jk: „mergi și vei ști”.
M-am ridicat și am ieșit pe hol.
CITEȘTI
My vampire king |TRADUSĂ|
FanfictionRegatul bangtan condus de regele Jeon Jungkook, care este cel mai de temut vampir-demon și persoană bogată dintre toți vampiri, pădurea este deținută de el, are cele mai puternice creaturi din universitatea sa numite regali (locuiește în pădure). Ki...