32

101 22 1
                                    

Jungkook pov:
Am mers la conac și am găsit-o pe mama în camera de zi.
Jungkook: „unde este taehyung?”. Ea a zâmbit.
Jolene: „El este în camera ta, a fost putin slab". Am imbratisat-o.
Jungkook: „mulțumesc mamă, îmi pare rău că te-am ținut trează”. Ea mi-a sărutat obrajii.
Jolene: „Oh, nu trebuie să-ți faci griji fiule, mă duc să dorm puțin”. Am dat din cap și ea a mers în camera ei. Am mers în camera mea și l-am găsit pe Taehyung în pat privind pe fereastră. Jungkook: „baby?”. S-a întors spre mine și a zâmbit, m-am dus în pat și m-am așezat lângă el.
Jungkook: "Ce este puiule? Ești bine?". A dat din cap și m-a îmbrățișat.
Taehyung: „Vreau să-mi cer scuze pentru ceea ce am făcut”. M-am retras. Jungkook: „O, iubito, nu trebuie să-ți pară rău, știi că nu e vina ta, nu?”. S-a uitat la mine cu ochi de cățeluș. Taehyung: „dar... Kookie”. L-am oprit el ciugulindu-mi buzele.
Jungkook: „Nu dar iubito, pentru ceea ce au comis vor fi pedepsiți”. eu l-a îmbrățișat.
Taehyung: „Te iubesc”. l-am sărutat. Jungkook: „Te iubesc mai mult”. El s-a bosumflat.
Taehyung: „nu, te iubesc mai mult”. El s-a uitat la mine făcându-mă să chicotesc.
Jungkook: „știi al naibii de bine că eu sunt cel care te iubește cel mai mult”. S-a bosumflat încă uitându-se la mine. Taehyung: „nu, nu, nu, și nu”. El clătina din cap ca un copil drăguț.
Jungkook: „da, da și da”. eu l-a tras în jos și s-a urcat deasupra. Și-a deschis picioarele și am plecat între.
Taehyung: „dar te iubesc mai mult, plus eu sunt cel care te-am iubit primul”. Și-a scos limba afară.
Jungkook: „hmmm, copilul meu încăpățânat”. L-am sărutat, iar el m-a sărutat înapoi gemând puțin la sărutul meu tare, mi-am pus limba la intrarea gurii lui și el a deschis-o, i-am supt limba și a gemut, el lupta pentru dominație, dar s-a plâns când l-am supt din nou .
Taehyung: „Da, tu mereu mă domini". Am chicotit.
Jungkook: „Nu mă poți domina băiete, eu sunt cel mai bun aici”. Se uită cu privirea.
Taehyung: „Pot și voi face”. M-a împins afară.
Jungkook: „Asta nu se va întâmpla, iubito”. Mi-a aruncat o pernă, făcându-mă să râd de chipul lui furios. Taehyung: „vampir prost”. Și-a folosit puterea (vântul) și într-o clipită am fost aruncat peste ușă cu o bubuitură puternică.

 Și-a folosit puterea (vântul) și într-o clipită am fost aruncat peste ușă cu o bubuitură puternică

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

(doar imaginați-vă că sunt ei, autor).

M-am uitat la el, el a chicotit la chipul meu supărat.
Taehyung: „Mai bine să nu îndrăznești cu mine sau o să te fac să gemi numele meu”. Și-a răsturnat părul inexistent ca o bunică smerită.
Jungkook: „vei plăti pentru asta”. Taehyung: „Încearcă-mă, tati”. Am gemut. El urma să alerge la baie, dar mi-am folosit viteza vampirului și l-am ridicat făcându-l să sufle și să țipe. Jungkook: „Ce ai spus?”. Ochii lui erau ca de cățeluș.
Taehyung: „că te iubesc?”. eu mi-a tras sprâncenele în sus.
Jungkook: „greșit baby”. El s-a bosumflat.
Taehyung: „Tata m-a dat jos”. L-am tras de un perete și l-am ridicat.
Jungkook: „Ce ai spus, iubito”. Taehyung: „că ești puternic?”. Am chicotit la fața lui. L-am pus jos și l-am plesnit în fund.
Jungkook: „Mă vei domina, iubito?”. A scuturat din cap.
Jungkook: „Ce vei face?”. El a zâmbit.
Taehyung: „ți-o voi trage?”. I-am plesnit din nou în fund.
Jungkook: "Așa este? Ești sigur?". L-am tras la pieptul meu.
Taehyung: „da”. El a spus cu încredere. L-am tras și i-am sărutat gâtul și semnul, a gâfâit, apoi mi-am pus mâna pe talia lui și una i-o trec prin mădularul său mic îmbrăcat. A gemut. Taehyung: „t-tati?”. I-am zâmbit Jungkook: „ce este prințesa?”. Am spus încă zâmbind.
Taehyung: „Te vreau tati”.
Jungkook: „Ce vrei băiețel?”.
Taehyung: „Vreau pula ta mare în mine, tati”. Am încercat să mă abțin. Mi-am băgat mâna în boxerul lui și mi-am îndreptat palma spre membrul lui, era o mizerie de gemete, m-am oprit și m-am dus la uşă.
Jungkook: „Tocmai tu ai spus că vrei pula mea în tine, doar să clarific că eu sunt cel dominant, distrează-te smucindu-te băiețel”. S-a uitat la mine cu o bofă.
Taehyung: „Nu îndrăzni jungkook.” am zâmbit.
Jungkook: „Și un lucru, iubito, dragă, îngeraș dulce, țipă-mi numele când vii”. Am închis ușa și am râs. Și l-am auzit deschizând ușa.
Taehyung: „Jur pe Dumnezeu, jungkook, vei implora pentru asta”. Am râs.
Jungkook: „Vei implora mai mult băiețel, membrul meu mare venos este singurul care te mulțumește”. M-am dus la el, l-am sărutat puternic și am plecat, El a țipat la mine până în punctul în care pereții s-au cutremurat. Am mers spre subsol și mi-am auzit gărzile râzând.
Jungkook: „Ce se întâmplă aici?”. M-am uitat la ei, ea este încă întinsă pe masă, hainele ei doar de sus erau pe ea. Paznicul: „Ne-a binevoit că ne va plăti dacă o eliberăm”. am zâmbit.
Jungkook: „Unde sunt ei doi”
Paznicul: „în cușcă”.
Jungkook: „adu-i aici”. S-au înclinat și au plecat.
Sohyun: „te rog, te implor”.
Jungkook: „Iubirea mea te-a implorat că  să-l eliberezi ”.
Sohyun: „Am vrut să fii al meu”. Am râs
Jungkook: „Sunt luat, ar fi trebuit să știi că o persoană luată și marcată nu se va uita la cățelele ca tine”. Ea m-a privit furioasă. Paznicul o aduce pe Angela și pe cealaltă. Au fost încătușati. Jungkook: „Deci tu ai fost cea care mi-ai ucis copilul”. Angela făcu ochii mari. Angela: "Târfa, cum ai putut, cum ai putut să omori un copil, nu?". Încerca să se elibereze, dar nu reuși.
Fata: „Ești doar o pisică înfricoșată, te urăsc, îmi era rușine să te am ca partener”. Am eliberat-o pe Angela și am lăsat-o să plece, eram confuz, am crezut că Angela era cu ei.
Jungkook: „o dramă grozavă”. A căzut în genunchi înclinându-se în fața mea. Angela: „Îmi pare rău, rege Jungkook, nu știam, credeam că mă aduci aici pentru că ți-am furat mâncare din frigider”. Am râs
Jungkook: „Deci nu știai ce a făcut așa-zisul tău partener?”. Ea clătină din cap.
Angela: „Nu, munceam zi și noapte pentru a-i îndeplini nevoile, ea mi-a luat banii, eu eram săracă, dar făceam totul ca să-ii fac fundul curvă fericit”. Ea a plesnit-o tare.
Angela: „Te urăsc mai mult, ai pierdut tot respectul pe care l-am avut pentru tine, eu Kang Angela te resping, Christina, ca partener”. Christina țipă de durere.
Angela: „Poți să mă omori acum, rege Jungkook”. Am chemat gardianul.
Paznicul: „da, înălțimea voastră”. Jungkook: „du-o în camera din conacul meu, dă-i de mâncare”. Ea face ochii mari.
Angela „mulțumesc, mulțumesc mult”. S-a înclinat de multe ori și a plecat cu paznicul.
Jungkook: „Hai să înceapă jocul”.

My vampire king |TRADUSĂ|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum