13

129 16 0
                                    

Jungkook Pov :
Am mers până la ușa subterană care are deschidere spre pădure, am făcut ușa aceea pentru noi dacă suntem în pericol dar nu știam că secretul a fost dezvăluit de studenți. Am mers cu namjoon, yoongi, hoseok, tata.

Am mers pe holul gol, dar ne-am oprit la o persoană în întuneric

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Am mers pe holul gol, dar ne-am oprit la o persoană în întuneric.
„ei bine, uite pe cine avem aici”.
Furia mea a fost la maxim, ochii mei erau roșii.
Jungkook: „Vei plăti jaemin”. A râs întunecat.
Jaemin: „ești sigur, pentru că o să-ți pun capăt și o să iau ce e al meu”.
Jungkook: „nimic nu este al tău”.
Jaemin: „mi l-ai luat pe Taehyung, un sac de box”.  Am mârâit, dar înainte de a vorbi s-a auzit o bubuitură puternică. 
Yoongi: „JUNGKOOK”. Mi-am atins stomacul și ieșea sânge, m-am simțit amețit.
Regele: „Ia-l”. Namjoon m-a prins și a fugit în camera de îngrijire. Încercam să-mi țin ochii deschiși, dar nu am reușit până când întunericul a luat stăpânire pe mine.

Taehyung POV:
Eram în camera mea cu regina, Jin și Jimin și baekhyun era cu noi. Până când a venit o imagine care m-a oprit din râs.
Taehyung: „j-Jungkook”.  Lacrimile mele au început să cadă. 
Regina: „Taehyung de ce plângi?”.
M-am ridicat și am alergat urmând parfumul partenerului meu până m-am oprit la ușa camerei de îngrijire, am deschis-o și Jungkook era plin de sânge, mi-am pus mâna pe gură ca să nu strig tare.
Taehyung: „jungkook, Jungkook nuu”. Aveam de gând să fug, dar namjoon m-a oprit.
Namjoon: „Hai să mergem”. Am clătinat din cap și am încercat să fug, dar el m-a tras afară, am țipat după Jungkook.
Regina: „ce s-a întâmplat?”. 
Namjoon: „a fost împușcat de jaemin”.  M-am uitat la namjoon și m-am ridicat.
Taehyung: „Îl voi omorî”. Ochii mi s-au transformat în portocaliu și am mers pe hol.
Yoongi: „Taehyung, nu ești în siguranță”. Namjoon: „Te rog, să te întorci aici”. Am mers pe holul subteran fără a-i asculta pentru că Skyler m-a preluat.
Regele: „Taehyung fiule, întoarce-te aici”. Am mers și ei erau în spate după mine.
Am mers până în pădure și am urmat parfumul m-ai luat aproape jumătate până ne-am oprit la o haită.
King: „La naiba, suntem la pachetul fratelui meu".
Taehyung: „lucrează pentru ei”.
Namjoon: „ce?”.
Taehyung: „Jaemin lucrează pentru fratele tău”.
Regele: „Cum?”.
Taehyung: „Parfumul lui este aici”. Au gâfâit. Am mers mai departe și m-am oprit la intrare, dar ne ascundem până când au dispărut paznicii, am intrat în secret. Cand am ajuns la usa am deschis-o si era plină de paznici, ne-am oprit.
Minwoo: „Știam că vei veni”. M-am uitat în lateral.
Taehyung: „Să joci în secret este pentru un ticălos”.
Jaemin: „O să mori omega urât”.
Taehyung: „Acest omega urât te poate îndoi și îți poate pune capăt nemernicule”. Ceilalți fac ochii mari la vocea mea profundă.
Minwoo: „Te vom ucide și îl vom lua pe Jungkook”.
Taehyung: „Înainte de a ajunge la partenerul meu, voi avea grijă să te decapitez”.
Sohyun: „Ce caută rahatul ăsta aici?”.
Taehyung: „Rahatul ăsta o să-ți facă viața mizerabilă”. M-am întors către Minwoo. Taehyung: „Acest război suntem eu și tu, asigură-te că construiești o haită puternică pentru că nu lupt împotriva unor persoane inutile ca tine”.
Jaemin: "tu fiu al unui c....". Nu și-a terminat fraza și cu mâna mea, l-am împins și a zburat la perete și a căzut tusind sânge. Ceilalți s-au uitat la el și eu pot vedea frica din ochii lor.
Minwoo: „Nu vreau un război, ce pot face să opresc asta?”. am zâmbit.
Taehyung: „Dă-mi omegas-urile pe care le ai și voi anula războiul”.
Minwoo: „Asta nu se va întâmpla”. Taehyung: „Fii gata de data asta, nu am milă de tine”. Voiam să merg, dar m-am oprit
Minwoo: „Dă-i toate omega-urile”. Paznicul a dat din cap și am așteptat la intrarea din față.
Apoi am văzut omega-urile înlănțuite și vânătăi peste tot, tremurau, unii dintre ei au bebeluși care mi-au făcut să fiarbă furia în mine.
Regele: „Urmați-ne”. Ei au dat din cap. 
M-am întors către Minwoo.
Taehyung: „Vei plăti pentru ce i-ai făcut partenerului meu și pentru acest omega”.  Am plecat cu ei în urmă până am ajuns la porțile conacului. 
Regele: „Sunt mândru de tine.” Am zâmbit.
Taehyung: „Nu sunt eu, ci Skyler care m-a preluat.” 
Regele: „Atunci sunt mândru de voi amândoi.” am chicotit.
M-am dus la camera de îngrijire pentru a o găsi pe regina și jin, Jimin dar un jungkook furios. Ochii lui roșii făcându-mă să scâncesc.
Jungkook: „La ce dracu te-ai gândim, nu?”.
Taehyung: „A trebuit să o fac.”
Jungkook: „Nu ești în locul potrivit pentru a interveni, aceasta nu este treaba ta". A strigat la mine făcându-mă să tresar.
Taehyung: „Am încercat să ajut.”  Jungkook: „Nu poți ajuta la ceva care are creaturi mai puternice în el.”
Asta mi-a făcut inima să se strângă și lacrimile nu au încetat să cadă, el s-a ridicat.
Taehyung: „ți-e rușine de cine sunt eu?”. M-am uitat la el.
Jungkook: „Ești la dracu un omega”.
Taehyung: „Deci ce? Nu pot fi de folos.”  am țipat la el. 
Jungkook: „nu ești marcat și ești o creatură slabă printre alfa”.
Taehyung: „știi ce naiba ești”. S-a auzit o palmă puternică în camera de îngrijire, făcându-i pe toți să sufle.
Jungkook: „niciodată, am spus să nu ridici niciodată vocea la mine, mă auzi”. M-a prins de păr cu forță făcându-mă să scâncesc, apoi m-a împins de păr.
Taehyung: „Te urăsc.”
Jungkook: „Urăște-mă pentru tot nu-mi pasă, tocmai mi-ai scăzut respectul pentru tine”.  fac ochii mari.
Taehyung: „Ce?”.
Jungkook: „De acum înainte dacă faci ceva fără să-mi spui, consideră-te un necinstit”. 
Taehyung: „Ce s-a întâmplat cu tine?”.
El s-a oprit
Jungkook: „știi al naibii de bine că ți-am spus să nu faci nimic, dar dacă nu mă asculti, îți vei pune capăt vieții”. 
Taehyung: „Atunci du-te și căsătorește-te cu Sohyun.”
Părea furios.
Jungkook: „Ce dracu e în neregulă cu tine?”.
Taehyung: „Lupul meu a luat stăpânire pe mine și furia lui pentru că mi-a rănit partenerul este dincolo de control, dar pur și simplu nu ai apreciat-o.”
Jungkook: „Fac asta pentru a-ți proteja fundul, nu pentru a mă căsătorit cu o cățea.”
Taehyung: „Ma pot proteja dacă sunt omega, nu înseamnă că sunt slab.” A mers la mine.
Jungkook: „Nu am spus că ești slab, dar nu ești marcat, înseamnă că nu ai control să oprești un alfa sau chiar un vampir care să te marcheze, nu poți înțelege asta?”.
Taehyung: "atunci marchează-mă". am țipat la el.
Jungkook: „Trebuie să-ți vină căldurile taehyung, nu mai îngreuna lucrurile.”
Mi-a strigat înapoi, am plâns pentru că da sunt prost, are un motiv dar nu m-am putut controla. A oftat și a ieșit cu greu pentru că a fost împușcat și respira greu.
După un moment de tăcere. 
Regina: „Te protejea Tae”. Am dat din cap și am plâns.
Yoongi: „Cred că i-a fost frică să fii marcat înainte de el”. 
Regele: „un vampir dacă partenerul lui va fi marcat de altul, va muri în 4 zile.”.
Jin: „Când te va marca, va trebui să ia sânge de la tine și ca marcat de un vampir”. M-am uitat la ei.
Taehyung: „Sunt prost, nu știam asta.”
King: „Jungkook are întotdeauna motive să fie supărat”.
Namjoon: „Dacă ți s-a întâmplat ceva, el se va transforma într-un demon pentru o perioadă de timp".
Regina: „Dacă demonul său îl preia, atunci va fi o altă persoană”. M-am ridicat și am fugit în camera noastră pentru că știu că va fi acolo.
Am deschis ușa și el era la balcon adânc în gânduri.
Taehyung: „kookie?”. Nu și-a ridicat privirea, am mers la el și m-am oprit în fața lui.
Taehyung: „Îmi pare rău, nu știam care este viața unui vampir”. I-am mângâiat obrajii. Jungkook: „Am fost supărat pentru că dacă ți s-ar întâmplat ceva, nu mă voi ierta”. am suspinat.
Taehyung: „Îmi pare rău, am fost neglijent”. Mi-a prins fața.
Jungkook: „Nu face ceva singur data viitoare, sunt partenerul tău chiar dacă sunt împușcat, dar așteaptă mereu să facem un plan baby”. Am dat din cap și mi-am pus fața pe gâtul lui.
Taehyung: „O voi face”. Mi-a dat sărutări cu gura deschisă pe gât, făcându-mă să tremur și mi-a supt punctul slab, am gemut.
Jungkook: „Acest gât este al meu și numai al meu”.
Taehyung: „Sunt al tău jungkook”. M-am uitat la el și m-a tras pentru un sărut.

M-a tras în cameră și în pat s-a urcat peste mine și și-a sprijinit capul pe pieptul meu și m-am jucat cu părul lui

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

M-a tras în cameră și în pat s-a urcat peste mine și și-a sprijinit capul pe pieptul meu și m-am jucat cu părul lui.

My vampire king |TRADUSĂ|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum