37

101 17 0
                                    

Jungkook pov :
Jucam cărți și râdeam de hoseok care dansa până îmi sună telefonul. Jungkook: "bună?". Am auzit unele chicotește
Taehyung: „soțule când vii?”. Au trecut două ore, noi ne jucam nu am fost atenți la timp.
Jungkook: „Vom fi acolo într-o secundă, suntem doar în grădină”. El se vaită. Taehyung: "dar mi-e dor de tine tati". Am zâmbit, a început să-mi spună tati ca numele obișnuit pentru mine, mă cam excită și mă face să fiu mândru pentru că pentru un vampir dacă partenerul lui i se supune mândria lui crește și îl face pe vampir puternic. jungkook: „Bine baby boy, le voi spune să ne întoarcem”. A chicotit făcându-mă să zâmbesc.
Taehyung: „Bine tati, te iubesc”. Jungkook: „Te iubesc mai mult baby boy". Închid și m-am întors să-i găsesc pe toți în telefoanele lor vorbind și eu, am chicotit.
Yoongi: „Hai să mergem, hoseok copilul nostru se plânge pentru noi”. Au chicotit
Jungkook: „Și al meu se plânge”. Namjoon: „Ar trebui să-l vezi pe Jin, se plângea ca un copil”. Am râs și tații noștri râdeau de noi pentru că ne grăbeam.
Daewon: „Ei chiar fac ceea ce li s-a spus”.
Hyungsik: „puterea bottom-urilor”. Am râs și am trecut prin porți în conac. Am deschis ușa și ne-a lovit mirosul de mâncare delicioasă și ne-am îndreptat spre bucătărie, să-i vedem chicotind la mama mea.
Taehyung: „soțuuuuuuuuuuuule”. A țipat și a alergat în bratele mele și s-a aruncat asupra mea, așa că l-am îmbrățișat.
Jungkook: „copilul meu drăguț”. A zâmbit și s-a uitat la mine inocent. I-am mângâiat bărbia și l-am tras pentru un sărut, iar el a sărutat imediat înapoi. Eunji: „dezgustător nu în fața mâncării”. Am ridicat privirea și m-am uitat la ea.
Jungkook: „Nu mânca pentru că a fost făcut de ei”. Ea s-a uitat la mine. Taehyung: „hai să mâncăm soțule, mi-e foame”.
Eunji: „Nu mănânci cu familia regală, ești doar un rahat”. Se auzi o palmă puternică în bucătărie.
Jolene: „Nu vorbești așa cu perechea fiului meu, acesta este ultimul avertisment, dacă nu-ți place atunci ia-ți dracului lucrurile și ieși din conacul nostru”. Eunji se uită la ea Eunji: „îndrăznești să-ți lipsești sora”. Jolene: „Îndrăznesc să te omor dacă îmi subestimezi ginerii”. Eunji a ieșit din bucătărie supărată.
Taehyung: „Îmi pare rău dacă a fost din cauza mea, nu am vrut să fac asta". L-am tras la mine.
Jungkook: "Nu trebuie să-ți pară rău iubito, eunji este un diavol care nu se va opri, ceea ce o ucide este dacă o ignori". El a dat din cap. Ne-am așezat și mâncăm prânzul și Taehyung a mers în camera noastră, s-a așezat în pat și s-a jucat pe telefon. Am intrat înăuntru și el mi-a zâmbit.
Taehyung: „Tati, vreau ciocolată”. Am gemut la vocea lui profundă și drăguță. Jungkook: „dar, baby boy, nu ai mâncat prânzul acum”. El s-a bosumflat. Taehyung: „te rog, tati, foarte drăguț”. Am zâmbit și am coborât spre bucătărie.
Jungkook: „mamă, taehyung vrea ciocolată, avem ceva?”. Ea dădu din cap
Jolene: „oh, da, sunt multe de fapt, deschide dulapurile din bucătărie și vei găsi câteva”. Ea oarecum a aplaudat, asta m-a derutat. M-am dus la dulapul din bucătărie și am tras 3 batoane de ciocolată și am luat un pahar și am turnat lapte.
Jolene: „Arăți de parcă ai avea un copil”. am chicotit.
Jungkook: „Îi este poftă de lucruri de ieri și astăzi și comportamentul lui se schimbă, așa că trebuie să-i fac dorința să devină realitate”. Au zâmbit pentru că haneul a intrat prea înăuntru bucătărie.
Haneul: „Îi este poftă de lucruri?”. Am dat din cap.
Jin: „Da, mănâncă atât de multă înghețată și ciocolată uneori pepene verde”. S-au uitat unul la altul.
Am dat din cap și am mers în camera mea, dar m-am oprit.
Taehyung stătea în picioare și o cutie pe pat, s-a uitat la mine zâmbind. Am mers și am pus paharul pe noptieră și are lacrimi.
Jungkook: „De ce plângi iubito?”.
Taehyung: „Vreau să deschizi cutia tati”. Am dat din cap, m-am dus la cutie și am deschis-o.

M-am întors spre el și el zâmbea cu lacrimi, nu-mi venea să cred

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

M-am întors spre el și el zâmbea cu lacrimi, nu-mi venea să cred. Ale mele lacrimile au început să cadă
Jungkook: „Esti tu... Esti tu baby însărcinat?". El a dat din cap.
Taehyung: "da soțule, avem un copil". M-am dus la el, l-am îmbrățișat și l-am sărutat pe toată faţa făcându-l să chicotească.
Jungkook: „O, Doamne, SUNT TATĂ”. Am țipat și m-am întors și i-am găsit pe toți la ușa camerei mele strigând și aplaudând.
Jungkook: „știați cu toții?”.
Yoongi: "Desigur că de aceea te-am scos afară". I-am lovit brațul și m-a îmbrățișat.
Hyungsik: „Felicitări fiul meu”. M-a îmbrățișat. M-am întors către Taehyung.
Jungkook: „Sunt atât de fericit, oh, Doamne, nu-mi vine să cred, iubito”. I-am ridicat cămașa și l-am mângâiat pe burtă.
Jungkook: „Fii ușor cu mami fasole”. El a chicotit.
Taehyung: „Vreau o ciocolată soțule”. A făcut bofă, l-am sărutat făcându-l să scâncească.
Jungkook: „Voi cumpăra mii de ciocolate pentru tine, iubito”. L-am ridicat și l-am pus în pat.
Jungkook: „Și de acum înainte, nicio alergare pentru tine și ar trebui să te odihnești mai mult". El a dat din cap cu siguranță.
Taehyung: " bine soțule". L-am sărutat. Jungkook: „Ești bine să mergi la o întâlnire sau o omitem?”. El s-a năpustit.
Taehyung: „dar vreau să merg cu tine la o întâlnire”. Îi ciugulesc boticul Jungkook: „Bine iubito, vom merge, dar ar trebui să te odihnești mai întâi, da”. El a dat din cap
Taehyung: „Pot să trag un pui de somn  te rog?". Am zâmbit.
Jungkook: „Desigur, iubito”. L-am sărutat și am tras plapuma pe el și a dormit direct. Am ieșit din cameră și am mers în sufragerie.
Jungkook: „vă pricepeți la ascundere băieți”. Au chicotit.
Namjoon: „Da, ne-am făcut echipă te surprinde”.
Hoseok: „Bine ați venit în lumea preggo, cu siguranță te vei trezi la 4:00 dimineața pentru poftele lui”. Am râs.
Jungkook: „Pentru dragostea mea voi face totul”. Ei au zâmbit.
Jolene: „Ar trebui să-i cumperi multivitamine, era puțin amețit, când a aflat”.
Jungkook: „Cu siguranță o voi face, vom merge la o întâlnire după, așa că pe drum îi voi cumpăra asta”.
Daewon: „Ar trebui să fim atenți la eunji și fiica ei, fac ceva pe la spatele nostru”.
Jungkook: „Dacă fac ceva, le voi omorî mama, jur, chiar dacă este sora ta”. Jolene: „Mă voi ocupa de securitatea lui Jin, Taehyung și Jimin, dar dacă ea face ceva, ai permisiunea mea, termină cu ea”. Am dat din cap.
Jungkook: „Bine băieți, o să trag un pui de somn cu Taehyung”. Ei au dat din cap și am urcat scările, dar m-am oprit la o conversație anume, am auzit totul și am mers în camera mea.

My vampire king |TRADUSĂ|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum