Jungkook pov :
M-am trezit noaptea, m-am întors într-o parte, dar nu l-am găsit pe Taehyung, m-am trezit repede, căutându-l. Am ieșit din camera mea în sufragerie, dar nu l-am găsit.
Jungkook: "Taehyung.... Taehyung". I-am strigat numele, dar nimic. M-am dus la bucătărie, m-am gândit că poate era acolo, nimic. Îi strigam numele, au intrat gardienii.
Garda: „Totul este în regulă, rege Jungkook?”.
Jungkook: „Unde este Taehyung?”. S-au uitat unul la altul.
Garda: „nu știm, nu-i așa că doarme, e ora 4:00”.
Jungkook: „Nu este, dacă ar fi, nu i-aș striga numele la 4:00 dimineața”. S-a uitat în jos la tonul meu.
Daewon: „De ce țipi dimineața devreme?”.
Jungkook: „Nu l-am putut găsi pe Taehyung tată".
Daewon: „Ce?”.
Jungkook: „M-am trezit fără să-l găsesc lângă mine”. Am ieșit din conac prin pădure, ceva îmi spune că pericolul este aici. Am mers și am mers până m-am oprit la o anumită conversație. „Dacă îi spui, jur că îi voi omorî pe toți, auzi-mă”. O persoană mică avea vânătăi pe genunchi, era desculț.
„Știi că el este al meu sohyun, poți să mă torturezi oricum vrei, nu mă voi preda ție”. Ea l-a lovit cu piciorul. Furia mea a fost până în punctul în care copacul care era lângă mine i-am luat rădăcinile.
Jungkook:„În tot acest timp ai fost tu”. Taehyung s-a întors și a icnit, s-a ghemuit într-o minge și a început să plângă.
Sohyun: "J-Jungkook, eu... eu". Am prins-o de gât și am ridicat-o de la pământ.
Jungkook: „Îndrăznești să-l atingi huh?".
Sohyun: „Eu... nu am făcut”. Am aruncat-o la un copac din apropiere și s-a înnegrit, i-am ordonat unui gardian să o ducă la subsol. Nu am terminat încă cu ea. M-am dus la Taehyung, l-am ridicat în stil de mireasă și am plecat spre conac, toți erau treji până acum. Jin: "Ce s-a întâmplat, kook?".
Jungkook: „Taehyung te rog, ce se întâmplă cu tine?”. S-a uitat la mine, apoi la degetele lui.
Jungkook: „Știi, iubito, poți să-mi spui totul, nu-i așa iubire?”. El a dat din cap nici măcar nu se uita la mine. L-am îmbrățișat și el a plâns.
Jolene: „Taebaby, te rog spune-ne, suntem cu toții aici”. L-am pus pe poala mea.
Taehyung: „Nu mi-am pierdut copilul nenăscut”. L-am privit confuză. Jungkook: „Ce?”.
Taehyung: „Asistenta care a venit cu Angela mi-a injectat ceva ca să pierd copilul, am încercat să lupt dar nu am putut, era prea târziu”. L-am privit șocat.
Jungkook: „Nu a fost o zână?”. A scuturat din cap.
Taehyung: „Este o vrăjitoare, și-a acoperit parfumul cu parfum uman, lucrează pentru Sohyun”.
Jungkook: "De ce nu mi-ai spus iubito?". Taehyung: „Eu... eu sunt”. Îi mângâi obrajii.
Jungkook: „Îngerașule, spune-mi că nimeni nu va îndrăzni să te atingă acum”.
Taehyung: „Sunt blestemat, ea m-a blestemat pe mine să urmez tot ce a spus ea, încercările de sinucidere a fost ea, nu eram în mintea mea, Skyler mă proteja, dar tot blestemul era prea puternic pentru el, nu pot. simte-l Jungkook, lupul meu nu răspunde”. A suspins că l-am îmbrățișat mai mult. Jungkook: „Sohyun nu este un leu sau altceva?”. S-a uitat la mine.
Taehyung: „ea este o vrăjitoare demon”. fac ochii mari.
Jungkook: „Ce naiba?”. am strigat făcându-l pe Taehyung să tresare. Taehyung: „Îmi pare rău, kookie, nu m-am putut proteja”. L-am sărutat și el plângea în sărut.
Jungkook: „Ea va plăti, nu-ți face griji, iubire că sunt aici”. El a dat din cap. Haneul: „întinde-l fiule”. Taehyung s-a întins și s-a uitat la ochii mamei sale și a căzut inconștient.
Jungkook: „Ce ai făcut?”. M-am ridicat și m-am dus la Taehyung.
Haneul: „Voi scoate blestemul din el, nu știu cum s-a întâmplat, dar un înger nu ar trebui să fie blestemat, trebuie să folosească o magie neagră puternică pentru el, el încă ascunde motivul". Ea îi atingea corpul și o lumină se învârtea în jurul lui Taehyung uneori o lumină albă, iar următoarea este roșie ca și cum ar fi un pericol.
Haneul: „Sohyun ar trebui să moară înainte ca magia puternică să ajungă la inima lui”.
Jungkook: „De ce?”.
Haneul: „Demonul ei controlează mintea și corpul lui Taehyung”. Mânia mă ucide înăuntru. M-am trezit. Jungkook: „adu-mi-o pe Angela și pe asistenta care era cu ea, acum”. S-au înclinat și au trecut prin porți. M-am dus la subsol în cușca ei.
Jungkook: „Ce rost are?”.
Sohyun: „ca să te iau”. Am pălmuit-o tare.
Jungkook: „Am o singură persoană în viața mea și el este Taehyung, ceilalți sunt târfe pentru mine”. Ea s-a uitat la mine.
Sohyun: „Te iubesc, voi face tot ce este necesar pentru a-l face să dispară”. Am râs ca un maniac. Am pus cuțitul în foc l-am scos încălzit și l-am trecut pe brațe și coapse toată camera era plină de țipete.
Sohyun: „Tatăl meu mi-a spus că sunt diferit de familia mea”.
Jungkook: „De ce asta?”.
Sohyun: „Pentru că sunt o vrăjitoare demon și toți erau lei, a vrut să mă căsătoresc cu tine pentru a pune capăt monarhiei”.
Jungkook: „s-a întâmplat asta? nu, așa că vă jucați cu toții ca niște proști crezând că voi uita propriul meu iubit înger să mă căsătoresc cu o curvă proastă de vrăjitoare”. Ea s-a uitat la mine.
Sohyun: „Sunt mai puternică decât el și mi s-a supus, dacă nu ar fi fost prostul de Jin care îl oprește, ar fi murit până acum”. Am tras-o de pe păr într-o camerăJungkook: „A vorbi prosti despre dragostea vieții mele este o pedeapsă pentru mine”. I-am pus mâna pe masă, doar se uita la mine.
Jungkook: „L-ai rănit, ce crezi că ți-aș face eu ca demon vampir?”.
Sohyun: „tragemi-o”. Ea a zâmbit. Jungkook: „Vrei să fii futută?”.
Sohyun: "da tati". Aproape că am vomitat la fața ei. Mi-am tras degetul în sus și au intrat gardienii.
Jungkook: „Fă-i dorința să devină adevărată, nu te oprești până nu mă întorc, ai înțeles?". S-au înclinat. Sohyun: "nu Jungkook te rog, te rog Jungkook aaaaah". Am zâmbit la chipul ei.
Jungkook: „Acesta este începutul”. Am plecat să-mi văd copilul.
CITEȘTI
My vampire king |TRADUSĂ|
FanfictionRegatul bangtan condus de regele Jeon Jungkook, care este cel mai de temut vampir-demon și persoană bogată dintre toți vampiri, pădurea este deținută de el, are cele mai puternice creaturi din universitatea sa numite regali (locuiește în pădure). Ki...