30

88 18 1
                                    

POV la persoana a treia:
A trecut o săptămână și Jungkook este încă același vampir mort și Taehyung? Nu-i poți vedea fața. De fapt, avea de gând să se sinucidă dacă nu l-ar fi oprit. Toți erau alături de Jungkook.
Astăzi, trupul lui Jungkook a fost golit de otravă, așa că a fost astăzi pentru un ritual. Tatăl lui Taehyung avea să-și dea sângele pentru a-l reînvia pe Jungkook, deoarece era un vampir cu sânge regal. Hyungsik: „Am nevoie de o lamă”. Regina haneul, mama lui Taehyung, i-a dat un cuțit mic soțului ei.
Jolene: "Ești sigur că vrei să faci asta?". Hyungsik: „Mi-a salvat viața, așa că i-o voi întoarce”. A deschis gura lui Jungkook și și-a tăiat o parte din mână și a dat sânge în gura lui Jungkook. Tatăl lui Jungkook, Daewon, tocmai se uita. Nu s-a intamplat nimic.
Daewon: „Iubito, adu-l pe Taehyung, te rog”. Ea a dat din cap și a ieșit după un moment Taehyung a intrat în cameră, în această săptămână a devenit slab și negru sub ochi, nu mânca și nu vorbea.
A mers și s-a oprit la pat uitându-se la Jungkook.
Helena: „Taehyung pune mâna pe inima lui, te rog”. A făcut ceea ce i-a spus și a fost vizibilă o lumină, culoarea corpului lui Jungkook s-a schimbat de la palidă la pielea sa umană originală. Jungkook respiră și deschise încet ochii. Taehyung a dat înapoi și a fugit fără să îndrăznească să se uite în ochii lui Jungkook.
Jolene: "Jungkook ești bine?". S-a uitat la ei și a dat din cap.
Jungkook: „Ma doare stomacul”. S-a uitat la uşă pentru că Taehyung a fugit fără să se uite la el.
Hyungsik: „Nu-ți face griji, el a fost așa de când ai murit”.
Jungkook: „Ce sunt mort acum?”. Daewon: „ai fost dar ai fost reînviat”. Se uitau unul la altul dacă să îi spună lui Jungkook vestea sau să îl lase pe Taehyung să i-o spună.
Jungkook: „Ce-i cu fețele astea?”.
Jolene: "Jungkook...". Se uită la ea. Daewon: „Taehyung de fapt... este sub depresie”.
Jungkook: „de ce?, ce sa întâmplat cu el?”. a întrebat îngrijorat pentru iubitul său.
Haneul: „el .. a pierdut copilul”. Jungkook face ochii mari, tristețe era tot ce simţea.
Jungkook: „ce-ce?”.
Haneul : " a leșinat din cauza șocului dar magia pe care am pus-o în el nu a fost suficientă pentru a proteja puiul, îmi pare rău este vina mea, nu fi supărat pe el, te rog”. Jungkook se uită la ea dând din cap.
Jungkook: „Este bine?”.
Jolene: „nu vorbește, nici nu mănâncă”. Daewon: "Nu doarme nici el". Hyungsik: „avea să-și ia viața în ultimele 3 zile”. Jungkook icni. Jungkook: „Ce naiba se întâmplă cu el? Îl iubesc, nu se gândește și el la mine”. spuse el furios.
Jin: „Te rog, regii să vină repede”. Cei doi regi aleargă după Jin pe holuri printr-o cameră pentru a găsi totul spart, ochelari, mobilier.
Jolene: „Taehyung, te rog fiule, nu face asta, te rog suntem aici pentru tine”. Era în marginea balconului fără să se uite la ei.
Le era frică să-l piardă pe Taehyung, depresia este cea mai gravă boală, Taehyung auzea voci în interiorul lui pentru a-l împinge să facă lucruri de care nu era conștient.
Jungkook: "tae... iubito... te rog". Era la ușa balconului, având dificultăți să stea normal. Taehyung se întoarse spre vocea lui Jungkook privindu-l fără emoții.

 Taehyung se întoarse spre vocea lui Jungkook privindu-l fără emoții

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Jungkook: „Știu cum te simți, iubito, dar încă am nevoie de tine”. Taehyung se uita peste tot, fără a îndrăzni să se uite la fața lui.
Jungkook: „Sunt aici pentru tine iubito, dacă mori te voi urma”. Vorbea și se îndrepta spre Taehyung care stătea la marginea balconului. Era aproape, dar ceea ce i-a șocat este că Taehyung nu a sărit, îl asculta pe Jungkook vorbind cu el.
Jungkook: „Te iubesc iubito”. L-a prins de umăr și l-a îmbrățișat.
Jungkook: „Nu face asta iubito”. L-a îmbrățișat. Apoi a intrat înăuntru cu Taehyung urmându-l ca un robot care nu face nimic.
Daewon: „Îți vom oferi timp singuri”. Jungkook dădu din cap. S-au dus la ușă și au ieșit, Jolene s-a oprit.
Jolene: „Voi aduce ceva de mâncare, trebuie să mănânci Taehyung”. Taehyung se uita la degetele lui. Jungkook: „Iubire, uită-te la mine”. Îl ridică pe Taehyung bărbia ca să-l facă să se uite la el. Ochii lui Taehyung erau albi (durere).
Jungkook: „Vom trece împreună, iubito”. L-a îmbrățișat pe Taehyung, dar Taehyung îl îmbrățișa.
Jungkook: „Iubito? Vorbește-mi te rog”. El ridică din nou bărbia lui Taehyung. Jungkook: „Ești bine?”. Taehyung clătină din cap.
Jungkook: „Ce este? ești speriat iubito?”. Taehyung dădu din cap.
Jungkook: „despre ce baby?, vorbește-mi dragoste, sunt aici”. Taehyung se uită la el. Aici Jungkook știe ce este în neregulă cu Taehyung. Jungkook: „Skyler ieși naibii din el”. Skyler: „Nu pot, îl protejez”.
Jungkook: „ieși Skyler, nu mă repet”. Jungkook a vorbit cu vocea lui de demon, făcându-l pe Taehyung să scânceasca.
Skyler: „blestemă Jungkook, blestemă”. El dispărut.
Jungkook: „Iubito? Ce se întâmplă cu tine?”. Taehyung nu a vorbit.
Jungkook: „Spune-mi”. A vorbit cu vocea lui de demon, vocea lui dominantă l-a făcut pe Taehyung să fie supus, dar nu suficient pentru a-l face să vorbească.
Taehyung a căzut în genunchi și s-a înclinat în fața lui Jungkook ca un omega, dacă o creatură dominantă este mai puternică, omega se înclină întotdeauna în fața lor. Jungkook l-a înjurat și l-a tras pe Taehyung spre el, îmbrățișându-l și sărutându-l pe frunte pentru că Taehyung a început să plângă foarte tare.
Jungkook: „Îmi pare rău iubire, îmi pare rău”. L-a îmbrățișat mai mult uitând de propria sa durere de stomac. Jungkook: „Îmi pare rău, poți să-mi spui, iubito, sunt aici pentru tine”. Taehyung pur și simplu a plâns. Jungkook: „Știu că îmi ascunzi ceva, dar te voi lăsa să-mi spui oricând vrei, bine?”. Taehyung dădu din cap. Jungkook: „dar ar trebui să mănânci, arăți slab baby”. Taehyung dădu din cap încă în îmbrățișarea lui Jungkook, luându-i mirosul. Jungkook s-a întins în pat cu Taehyung încă în îmbrățișare, gemea din când în când, dar nu a luat-o în serios.
Jungkook: „Te iubesc iubito, acum, mâine și întotdeauna”. Taehyung l-a privit emoționat, căzând lacrimi.Jungkook zâmbește și l-a tras mai mult spre el. Mângâindu-i părul după o clipă, aude sforăituri moi de la partenerul său, a zâmbit și s-a tot gândit la ce ascunde Taehyung, cu siguranță va găsi ce se întâmplă. Dar un lucru pe care nu-l știa, o mare surpriză îl așteaptă pe jungkook, durere, depresie, blestem, vânătăi și multe altele în interiorul lui taehyung, doar jungkook l-ar putea salva.

My vampire king |TRADUSĂ|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum