Jungkook pov :
Eram în camera mea gândindu-mă la taehyung, dragostea vieții mele, cea pe care am rănit-o, cea la care am văzut întristare în ochii lui știind că l-am rupt, l-am sunat de multe ori, i-am trimis mesaje dar nu mi-a răspuns, de ce ar trebui să-i răspundă, unui nesimțit ca mine, eram prea concentrat încât să nu-o văd pe naeun în fața patului meu.
Naeun:" tati, te vreau " m-am uitat la ea. Jungkook: „Ieși naibii din camera mea”. Naeun: „Vom dormi împreună în asta cameră amintește-ți”.
Jungkook: „Ieși afară” am folosit vocea mea de demon, făcând-o să tremure de frică.
Naeun: "nu-mi face asta"
Jungkook: „Ieși înainte să-mi pierd rahatul” ea s-a ridicat și s-a așezat în pat, m-am ridicat, am ridicat-o de braț și am aruncat-o afară din camera mea și am închis ușa. Eram atât de supărat încât ochii mi s-au schimbat, demonul meu a preluat controlul. Mi-am luat telefonul și l-am sunat din nou și din nou de multe ori nimic, am vrut să sun pentru ultima dată și a preluat apelul. Jungkook: „b-baby”. tăcere.
Jungkook: „îngerule, te rog, răspunde-mi" tăcere, lacrimile mele cădeau ca un râu.
Jungkook: „Doar ține minte, iubito, te iubesc atât de mult”
Taehyung:" mincinos, nu mă mai suna" Jungkook:" așteaptă te rog, iubito, t-te iubesc, jur crede-mă, te rog"
Taehyung:" de ce ar trebui să cred pe cineva care alege pe altcineva în locul meu".
Jungkook: „Așteaptă, iubito, mă întorc imediat”. Închid și mi-am folosit viteza de vampir prin ascunderea pădurii pentru a nu face evident că am ieșit din conac. am mers si am batut la usa. Haneul:" e târziu, ce cauți aici jungkook" era îngrijorată
Jungkook: "mamă, îl iubesc"
Haneul: „Știu asta, du-te și vorbește cu el, nu-ți lua mult timp, vor fi suspicioși” am dat din cap și am urcat scările. Auzind niște sunete de plâns, am deschis ușa și m-am întâlnit cu Taehyung într-o minge pe pat, plângând și strângându-și stomacul.
Jungkook: „Iubito?” A plâns în hohote. Taehyung: "Lasa-ma in pace, nu vreau sa te vad" m-am dus in pat.
Jungkook: „Te rog, ascultă-mă” a clătinat din cap, strângându-și în continuare stomacul.
Taehyung:" ce cauți aici, huh? N-ar trebui să fii cu așa-zisa soție" am fost atât de supărat
Jungkook:" ea nu este soția mea" i-am strigat
Taehyung:" atunci de ce i-ai spus tatălui meu că este o căsătorie adevărată?" a țipat înapoi.
Jungkook: „ca să te protejez taehyung” a râs sarcastic.
Taehyung:" ca să mă protejeze de ce? Sunt mai puternic decât ea și fiica ei proastă" am mers la el și l-am prins de mână, dar el mi-a împins mâna departe.
Jungkook:" Taehyung, știu că ești puternic, dar gândește-te bine, ce se întâmplă dacă lupul tău preia controlul? Ne vei pierde copilul, deja m-ai respins, nu te învinuiesc că ai făcut asta, dar copilul nostru pe care l-am făcut cu dragoste, nu ți-e milă de el?"
Taehyung:" dacă vrei acel copil, ți-l dau, nu vreau să am ultimul lucru care îmi amintește de tine" am dat din cap.
Haneul: „El te protejează pe tine și pe copilul tău taebear” am ridicat privirea și Hyungsik și Haneul erau la ușă. Taehyung: „El își protejează familia” M-am uitat la el, sentimentul că mă urăște este atât de mare.
Jungkook:" Te protejez, părinții mei au capacitatea de a se proteja, trebuie doar să-i eliberez"
Taehyung:" du-te" m-am uitat în ochii lui, ochii lui și-au schimbat culoarea. Jungkook: „Tot ce fac este să te protejez, să-mi sacrific viața pentru a te lăsa să trăiești cu copilul pe care îl ai dacă mor, nu voi regreta că mi-am pierdut viața pentru a te face să rămâi în viață, văd că mă urăști chiar acum, bine, fă-o, ca o promisiune că nu-ți voi mai arăta fața mea taehyung" m-am ridicat și l-am privit pentru ultima dată
Jungkook: "Amintește-ți că de când te-am cunoscut dragostea pe care o am față de tine nici măcar moartea nu o va opri, te iubesc până în punctul în care sunt slab acum, pierd ceea ce am pentru că am pierdut cauza care ma face să respir chiar acum, la revedere". a suspins el.
Hyungsik: „Ce zici de găsirea ascunzătoarelor?” m-am întors spre el Jungkook: „Nu am nevoie de coroana mea și fiola mea de sânge, pentru că..."
Haneul:"ce o sa faci?"
Jungkook: „Îmi voi lăsa locul lui namjoon ca următorul rege"
Hyungsik:” ce?” m-am uitat la Taehyung, el a făcut ochii mari, lacrimile căzând.
Haneul:" nu poți face asta jungkook, te rog"
Jungkook:" și mă voi arde, pentru ca tu taehyung să găsești un al doilea partener și să trăiești fericit" a început să tremure și să plângă, Haneul își făcu ochii mari și Hyungsik era palid. M-am uitat la el pentru ultima dată, i-am dat inelul pe care i l-am dat și am ieșit zdrobit, măcar am luat decizia să-i dau drumul. Am trecut prin porți și am ieșit din casă.
Taehyung: „Voi muri cu tine„ m-am oprit.
Taehyung:" Nu am pe altcineva, doar tu" m-am întors
Taehyung:" știi al naibii de bine că nu pot trăi fără tine, de ce mă chinui?" Jungkook: „Tu ai făcut același lucru respingându-mă” a plâns el
Taehyung: „Am făcut-o, dar tu nu” Jungkook: „Sunt un vampir respins de propriul său partener este ca un vampir fără viață care merge fără suflet“ a mers spre mine și s-a oprit lângă mine.
Taehyung: „Sunt deja un omega fără viață fără regele lui vampir" mi-am pus mâna în jurul taliei lui și l-am tras la mine.
Jungkook: „Te iubesc Taehyung ceea ce m-a împins să mă ard și să te las să trăiești fericit este pentru că nu mă pot vedea fără tine” mi-am pus fruntea pe a lui.
Taehyung: „Te iubesc, regele meu” m-a tras la el și i-am ridicat bărbia și l-am sărutat, buzele noastre modelându-se împreună. ne-am îndepărtat și el a scâncit pentru că i-am sărutat semnul. Mi-am pus mâna pe burta lui și el a zâmbit.
Jungkook: "Nu ai mâncat, nu?" el a clătinat din cap făcându-mă să mă uit la el. I-am plesnit fundul făcându-l să geamă.
Taehyung: „Nu mi-e foame” mi-am ridicat sprâncenele.
Taehyung: „Bine, mi-e foame, așaaaaa de foame” am chicotit și l-am ridicat făcându-l să țipe și am intrat înăuntru să-i dau să mănânce.
CITEȘTI
My vampire king |TRADUSĂ|
FanficRegatul bangtan condus de regele Jeon Jungkook, care este cel mai de temut vampir-demon și persoană bogată dintre toți vampiri, pădurea este deținută de el, are cele mai puternice creaturi din universitatea sa numite regali (locuiește în pădure). Ki...