Taehyung pov :
Au trecut două săptămâni de la atacul din aceea noapte și au trecut două săptămâni în care jungkook nu mi-a spus un cuvânt doar bună dimineața și noapte bună, simt că nu m-a vrut ca partener sau a fost forțat de mama lui, dar toate astea mă enervează pentru că îl văd flirtând cu niște fete la universitate. Lupul meu este neliniştit şi este rănit pentru că scânceşte de fiecare dată când îl vede pe jungkook cu o fată într-un colţ vorbind.
Am mers pe hol, la sala de ședințe și toți s-au întors, regele și regina, yoongi, namjoon, hoseok, jin, Jimin erau acolo pentru ai face ceaiul lui Jungkook pe care mi-a ordonat să-il aduc.
M-am înclinat în fața lui și s-a auzit un mârâit.
"lupul urât? Ce cauți aici?". Am ridicat privirea și iată ultima persoană pe care am vrut să o întâlnesc, fostul meu.
Aveam de gând să ies, dar el m-a prins de mână.
„Cum îndrăznești să-mi întorci spatele?". M-a pălmuit puternic făcându-mă să scâncesc.
Regina: "De ce l-ai plesnit Jaemin". Jungkook se uita de parcă nu-i pasa deloc.
Jaemin: „El este iubitul meu". Am adulmecat
Taehyung: „Nu sunt iubitul tău". M-a plesnit din nou.
Hira: "L-ai înșelat" M-am uitat la ea. Ea a mers la jungkook și s-a pus în poala lui. A împins-o făcând-o să se împiedice și să cadă.
Taehyung: „Nu l-am înșelat, el a făcut-o".
Hira: „Ești așa o cățea că te-a implorat să rămâi în timp ce te tragea pe stradă". Ochii lui Jungkook și-au schimbat culorile, erau roșii.
Jungkook: „De aceea erai fără adăpost". Lacrimile au început să cadă, i-a crezut.
Taehyung: „Nu am înșelat, el m-a înșelat cu ea".
Hira: „esti o târfă omega de aceea ești slabă, ești bună doar să naști atât".
Regina: „destul".
Regele: „Știu că el este cel inocent”. Jungkook: „Ai făcut asta taehyung?”.
M-am ridicat de la pământ și m-am uitat la el.
Taehyung: „Cum pot să fac asta când sunt încă virgin? M-a înșelat cu această fată pentru că și-o trăgea cu el, mi-a luat plata lunară ca să i-o dea, am fost concediat pentru că i-a spus managerului că mi-o trag cu studenții mei când eram gay, el ma dat afară din apartamentul meu pentru că l-am prins că mă înșela de mai multe ori cu ea”. S-a auzit o palmă puternică și am scancit
Jaemin: „Taci cățea, te omor”.
S-a auzit un mârâit puternic, jungkook a mers la mine și m-a tras în sus. M-a ridicat în stil de mireasă și m-a dus pe scaun și a mers în fața amândurora. Jungkook: „știi că cineva a crezut că mi-o trag cu alți oameni, dar nu era”. M-am uitat la el și el a zâmbit, apoi îl plesni pe jaemin.
Jungkook: „a crezut că flirteam, dar nu era”. M-am uitat în jos, o altă palmă
Jungkook: „El crede că nu-l vreau, dar nu este adevărat”. M-am uitat la el cu lacrimi pentru că spune ceea ce simțeam.
Jungkook: „El crede că vă cred, dar nu vă cred”. S-au uitat amândoi la mine. Jaemin: „Ce vorbești rege Jungkook”. Într-o secundă, Jaemin era la pământ, gemând de durere.
Jungkook îl lovește foarte tare.
Hira: „Jungkookie?”. Se întoarse spre ea.
Jungkook: „Credeai că o cred pe adevărata cățea și nu o cred pe perechea mea, viitorul meu, eternitatea mea?”. Am adulmecat.
Hira:" ce? el este partenerul tău?".
Jin: „chiar te-ai băgat într-o capcană hira”.
Jimin: „ziua în care l-am adus aici pe Taehyung, mirosul de pe el era al tău, jaemin”.
Jin: „Am căutat în aceste două săptămâni și v-am găsit pe amândoi într-un apartament și este apartamentul lui taehyung”.
Jimin:" și în aceeași zi când te-ai întors din așa-zisa ta vacanță....".
Jungkook: „Te-am îmbrățișat hira ca să simt mirosul și a fost Jaemin, de aceea îngerul meu de aici a crezut că mi-o trag cu o fată”. Mi-am ridicat privirea roșind, el a zâmbit.
Jaemin: „Nu crede în cățeaua aia, nu poate face nimic, părinții i-au murit din cauza lui”. Am suspinat.
Jungkook: „nu poate face ceea ce sunteți buni amândoi”. S-au uitat amândoi la mine
Jaemin: "ce?".
Jungkook: „nu poate merge cu cineva bogat, nu poate să-l seducă pe rege ca să ia locul reginei, nu poate face ceva pentru a-și scădea respectul față de ceilalți, spre deosebire de voi doi”. Hira se uită cu privirea la jungkook.
Hira: „Nu te-am sedus jungkook, ai venit la mine”. A râs întunecat
Jungkook: „La naiba, tati, sunt excitată, nu știam că ți-am spus tati”. El a zâmbit.
Regina: „Nu-mi vine să cred urechilor mele, ești așa o cățea”.
Hira: „Ți-am dat jungkook, dar tot ce ai făcut a fost să mă respingi, așa că m-am dus la Jaemin”. A aplaudat
Jungkook: „Te-am respins pentru că partenerul meu era lângă mine, nu pot accepta o curvă cât timp am un înger de care să mă îndrăgostesc”. Am roșit. S-a îndreptat spre mine și m-a tras la el de talie.
Jungkook: „Eu regele Jeon Jungkook te accept Kim Taehyung ca partener”. Am început să tremur pentru că Skyler urla.
Taehyung: „Eu, Kim Taehyung, te accept, regele Jeon Jungkook, ca partener”. El a mârâit. Următorul lucru este ceea ce face ca întreaga sală să se sperie, o lumină întunecată și albă se învârtea în jurul nostru, s-a uitat la mine și a zâmbit.
Jungkook: „Tu ești îngerul meu”. Am roșit.
Taehyung: „tot al tău rege jungkook”.
Jungkook: „Spune-mi jungkook”. Am dat din cap și el m-a tras de talie mai mult spre el.
Jungkook: „care sunt regulile îngerule”. Am scâncit
Taehyung: „să-ți răspund”. m-am bosumflat.
Jungkook: „înger plângăcios”. Am chicotit și el a zâmbit. S-a întors.
Jungkook: „Pregătește-l pe Jaemin mai întâi pentru că a înșelat, al doilea pentru ca mi-a atins îngerul, al treilea pentru că la pălmuit”. Regina ne-a zâmbit.
Jaemin: „te rog, rege Jungkook, îmi pare rău”.
A pomenit de gardieni și l-a luat pe Jaemin.
Jungkook: „și pentru tine cățea, o voi lăsa pe mama să aibă grijă de tine”.
Regina: „Oh, o să-ți arăt cum să-ți deschizi picioarele cu o pedeapsă”.
Ceilalți chicotiră la regină.
Jungkook: „Hai să mergem”. M-a tras de mână și m-a dus în camera lui.M-am așezat în pat și s-a dus la dulap.
Jungkook: „Îngerule, ai făcut logo-ul tău?”
Taehyung: "da, yoongi hyung mi l-a dat. Mi-am arătat încheietura mâinii. Jungkook: " ridică-te". M-am ridicat și m-a întors cu spatele la el. Mi-a pus un colier.Jungkook: „poarta-l pe cel negru, nu îl îndepărta”. Am dat din cap. Mi la dat pe celălalt și i l-am pus.
Taehyung: „mulțumesc”. El a zambit
Jungkook: „Când va veni timpul pentru legătura de împerechere, mirosul nostru va fi în aceste pietre”. L-am privit roșind și strălucește.
Taehyung: „bine”. M-a tras la el de talie făcându-mă să roșesc, a zâmbit.
Jungkook: „Deci acum ai încredere în mine?”. Eram confuz.
Taehyung: „Da, de ce întrebarea asta?”.
Jungkook: „pentru că ai ghicit că mă cuplam”. M-am înroșit, mă simt prost că nu am încredere în el.
Taehyung: „Îmi pare rău”. Mi-a tras barbia în sus
Jungkook: „Promite-mi doar că vei avea încredere în mine de acum înainte”. M-am uitat la el, ce s-a întâmplat cu vampirul nemilos care acum este dulce.
Tehyung: „Îți promit”. El a zâmbit și m-a sărutat pe frunte făcându-mă să înroșesc.
Jungkook: „hai să te prezint studenților tăi”. M-a tras.
Taehyung: „studenți?”.
Jungkook: „Îngerule ai uitat că ești profesor la universitatea mea?”.
Taeyhung: „Chiar am fost profesor și nu știam?”
Jungkook s-a oprit și a început să râdă făcându-mă să-mi fie ciudă.
Jungkook: „Îmi poți lumina ziua cu această față nevinovată”. Am chicotit,
m-a prins de mână și am început să mergem.
CITEȘTI
My vampire king |TRADUSĂ|
FanficRegatul bangtan condus de regele Jeon Jungkook, care este cel mai de temut vampir-demon și persoană bogată dintre toți vampiri, pădurea este deținută de el, are cele mai puternice creaturi din universitatea sa numite regali (locuiește în pădure). Ki...