Jungkook pov :
Era dimineața și când am deschis ochii, Taehyung era treaz, dar el nu vorbea și nici nu se mișca doar privea în gol la fereastră sau repetând ceva, i-am lăsat pe mama și pe alții cu el și Noelle li s-a alăturat pentru că este studentă acum la universitatea mea. Am tot întrebat cum este sănătatea lui, dar tot ce aud este că nu vorbește și nu mănâncă. Nu i-am arătat fața mea, dar e mai bine să mor, nu arătându-i fața mea oricum el va uita de mine, pentru că nu am fost un partener bun pentru el, tot ce am făcut a fost să las pericolul să-i fie în cale.
Mama: „Trebuie să-l vezi kook”.
Jungkook: „Nu vreau să văd ura pe fața lui mamă”.
Mama: „Întreabă de tine dacă te ura, nici măcar nu ți-ar spune numele”.
Jungkook: „Nu sunt pregătit să fiu respins, mamă”.
Tata: „e soarta, dacă te respinge, vei muri în 3 zile și nu mi-o voi ierta fiule”.
Jungkook: „Este un sacrificiu, tata, voi renunta la viata mea pentru ca el sa traiasca din nou, este marcat nu vreau să moara”.
Yoongi: „asta nu este o soluție”.
Jungkook: „Le voi pune capăt în aceste 3 zile și apoi voi muri în pace, el are toate drepturile să mă respingă atunci”.
„Nu te voi respinge”. M-am întors și el era la ușă stând cu greutate.
Jungkook: „Ce faci aici?". S-a uitat în jos. Taehyung: „Dacă renunți la viața ta pentru mine, voi face la fel”. Am mers la el, l-am ridicat și am mers în camera noastră, l-am pus pe pat.
Taehyung: „Ar trebui să-ți fie rușine să mă ai ca partener”. M-am uitat la el.
Jungkook: „nu mai vorbi”.
Taehyung: „Sunt doar un eșec pentru tine ". L-am apucat de păr.
Jungkook: „nu mai vorbi taehyung”. Am vorbit cu vocea mea de vampir, el a început să tremure.
Taehyung: „Ieși afară”. M-am uitat la el, nu asta îmi doream, m-am dus la el și m-am uitat adânc în ochii lui.
Jungkook: „Îmi voi da viața în aceste 3 zile, vreau să ai o viață fericită”. S-a uitat la mine.
Taehyung: „Nu trebuie să te simți vinovat jungkook, jaemin a vrut să se răzbune și a făcut-o”. A plâns în hohote.
Jungkook: „Ce?”. S-a uitat la mine. Taehyung: „M-a marcat, m-a violat, m-a torturat, dar nu a putut să mă controleze, semnul nostru nu s-a spart”. Am fost atât de șocat.
Jungkook: „Încerca să te controleze?”. Taehyung: „El spunea să-i urmez regulile, dar lupul meu interior nu a vrut, ci te-a urmat”. M-am asezat langa el.
Jungkook: „Cum? spune-mi taehyung că ești marcat de el”. A scuturat din cap.
Taehyung: „În somnul meu, Regina îngerilor a spus că semnul rupt de legătura este încă o legătură lup-vampir, nu se va rupe până când nu murim amândoi". Mă uitam doar la el.
Jungkook: „De aceea ai început să tremuri mai devreme?” El dădu din cap
Taehyung: „vocea ta de vampir încă mă domină, tragerea spre tine este încă aici”. L-am îmbrățișat.
Jungkook: „Totul este vina mea, ai fost violat din cauza mea, vânăt din cauza mea, ne-ai pierdut copilul din cauza mea, mă simt inutil ca partener pentru tine”. Mi-a prins fața.
Taehyung: „Suntem parteneri pentru eternitate jungkook nimic din toate astea nu se întâmplă din cauza ta, inamicul nostru vrea ca unul dintre noi să fie mort pentru a ajunge în monarhie, inclusiv părinții tăi”.
Jungkook: „dar te-a violat”.
Taehyung: „Dacă nu mă vrei ca partener pentru că nu m-am putut apăra și am fost violat, atunci sunt gata să fiu respins de tine”. L-am pălmuit, a scâncit.
Jungkook: „Dacă repeți încă o dată taehyung, vei regreta”. A plâns în hohote, este rănit mai mult decât mine, suferă pentru că ne purta copilul, dar l-a pierdut, este un moment dureros pentru el, un omega fiind marcat înseamnă că va avea dureri până când partenerul lui va reface marca de împerechere.
Jungkook: „Te iubesc Taehyung, viața mea ești tu, tot ceea ce simt este vinovăție, tot ce vreau este să mor”. M-a plesnit.
Taehyung: „Nu spune asta, este o tortură pentru mine, nu vreau să te pierd, am pierdut deja copilul nostru”. A țipat și a strigat, l-am tras, scâncea din cauza coastelor rupte și a bătăii, l-am îmbrățișat și mă lovea slab în piept și plângea.
Jungkook: „Shhh iubito, îmi pare rău, îmi pare rău, calmează-te baby, respiră”. Gâfâiala și suspinele lui se transformau în strigăte blânde. Eu doar șopteam lucruri dulci pentru a-l calma.
Taehyung: „Marchează-mă jungkook”. Am fost atât de șocată.
Jungkook: „O să doară mai mult, baby te rog”.
Taehyung: „va doare mai mult văzându-te cum mori, nu pot trăi fără tine, nu poti sa intelegi?". El a plâns și a strigat. L-am tras din nou spre mine și l-am sărutat după câteva minute m-a sărutat înapoi. M-am îndepărtat și am adulmecat porțiunea dintre gâtul și umărul lui și a gemut, ciudat că încă mai are parfumul nostru.
Jungkook: „Te rog, iartă-mă, iubito”. Taehyung: „Marchează-mă vampirul meu”. Ochii mei s-au schimbat în roșu și ai lui în roz.
Jungkook: „Mă accepti din nou?”.
Taehyung: „Suntem totuși parteneri, indiferent de ce”. Îi ciugulesc buzele. Jungkook: „Te iubesc”.
Taehyung: „Te iubesc”. îl ciugulesc pe buze
Jungkook: „Hai să o facem împreună iubito”. A dat din cap și și-a pus nasul la gâtul meu și a icnit.
Taehyung: „semnul tău.... este încă aici”. Așteaptă o secundă, nu era aici înainte și s-a întors când Taehyung a fost marcat. I-am tras cămașa și marca noastră este acolo. Eram atât de confuz.
Jungkook: „al tău este încă aici”. El l-a atins.
Taehyung: „Îmi înțelegi parfumul?”. Am închis ochii și am adulmecat aerul și am dat din cap. I-am sărutat semnul și el a gemut și a făcut la fel și eu am gemut, apoi l-am tras pentru un sărut.
Jungkook: „parteneri pentru eternitate”. El s-a îndepărtat și mi-a ciugulit buzele
Taehyung: „parteneri pentru eternitate”. L-am îmbrățișat. A scâncit.
Taehyung: „doare... Kookie doare”. A plâns în hohote. Mi-am desfăcut cămașa și erau vizibile vânătăi albastre și roșii. I-am lins coastele și el a gemut apoi le-am sărutat. Am o capacitate de vindecare, așa că îi va alina durerea pentru puțin.
Jungkook: „Dormi copil mic”. A dat din cap și m-a tras.
Taehyung: „Stai cu mine?”. Am dat din cap zâmbind. L-am îmbrățișat puțin pentru a nu-l răni mai tare și și-a pus capul pe pieptul meu și a închis ochii după ce o clipă somnul a pus stăpânire pe mine. Dar ceva îi privea și le schimba coșmarul în ceva neașteptat, legătura lor, marca lor nu s-a schimbat niciodată și asta e ceea ce se numea a fi suflete pereche. O lumină a dansat în jurul lor și a fost pusă sclipire peste ei ca protecție și apoi a dispărut.
CITEȘTI
My vampire king |TRADUSĂ|
FanfictionRegatul bangtan condus de regele Jeon Jungkook, care este cel mai de temut vampir-demon și persoană bogată dintre toți vampiri, pădurea este deținută de el, are cele mai puternice creaturi din universitatea sa numite regali (locuiește în pădure). Ki...