40

81 16 1
                                    

taehyung pov:
M-am dus la camera de tratament a lui Jimin și m-am ascuns în spatele ușii pentru a nu face zgomot, până când am simțit brațul în jurul taliei mele, m-am întors să-l văd pe jungkook, i-am făcut semn să nu vorbească, dar următorul lucru ne-a șocat, o asistenta a pus o pernă pe fața lui Jimin și avea de gând să-l omoare, jungkook a sprintat și a aruncat-o peste perete. ceilalti au intrat din cauza zgomotelor si-au fac ochii mari.
Jolene:" jungkook, ce faci?" M-am dus la Jimin și am mers in fața lui.
Jungkook: „avea să-l omoare”, au răsuflat ei.
Taehyung: „Băieți, unde este Jin Hyung?” S-au întors și aici o altă problemă. Fața lui Namjoon era palidă. Jungkook: "rahat"
Taehyung:" e-ei l-au l-luat jungkook" am suspinat pentru că viziunea îmi spune și pot vedea ce se întâmplă. Namjoon și alții au sprintat. Jungkook era la un apel după o jumătate de oră de căutări au intrat paznicii.
Jungkook: "veți căuta în oraș și voi blackpink va veți duce să patrulati prin pădure, eu mă voi ocupa de restul" Taehyung : "mișcare greșită kookie" M-a îmbrățișat.
Jungkook: „Iubito, am nevoie să mergi la conacul nostru ascuns”, am clătinat din cap.
Taehyung: „te rog, jungkook, nu vreau să plec”. mi-a mângâiat obrajii. Jungkook: „Iubito, trebuie să o faci pentru că vine un atac către partenerii noștri, nu către noi, te rog, iubito, tu porți copilul nostru, nu vreau să vă pierd pe amândoi.” Am dat din cap Jungkook: „băiat bun, te iubesc”.
Taehyung: „Te iubesc mai mult”. m-a tras la el și m-a sărutat. după ceva timp au venit gardienii și ne-au dus pe mine și pe Jimin spre o mașină. Eram atât de adânc în gândurile mele încât am ajuns la o cabană în pădurea adâncă. Taehyung "Unde suntem?"
Paznicul: „Regele Jungkook îi distrage atenția atacatorului spunându-i ca mergeți la conacul nostru, dar această cabană este locul lui ascuns.” Am dat din cap și am intrat cu Jimin în brațele a doi paznici.

” Am dat din cap și am intrat cu Jimin în brațele a doi paznici

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

L-au pus pe Jimin în camera de oaspeți

Și au ieșit, am mers la Jimin și m-am așezat lângă el, el respira încet

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Și au ieșit, am mers la Jimin și m-am așezat lângă el, el respira încet. M-am dus la bucătărie și am luat un prosop mic și un vas cu apă caldă și m-am întors în camera lui și i-am curățat corpul și burta fără a-i atinge rana. După ceva timp mi-am folosit puterea pentru a-l trezi, dar mi-a fost teamă ca Skyler să nu preia controlul, mi-am pus mâna pe inima și mintea lui și am închis ochii ca să-l trezesc. s-a zvârcolit și a deschis ochii apoi s-a întors spre mine.
Jimin: "Taehyung?" Am zâmbit puțin Taehyung:" da hyung sunt eu "
Jimin :" ce s-a întâmplat? Unde suntem noi?"
Taehyung: "Suntem într-o cabană, ai fost atacat și înjunghiat, dar acum l-au luat pe jin hyung" M-am uitat în jos Jimin:" ea a ordonat cuiva taehyung, m-a atacat pentru că i-am auzit conversația"
Taehyung :" ce?"
Jimin: „Ea crede că sunt mort chiar acum, apoi o să-l omoare pe Jin și ultima dată pe tine taehyung, vorbea la telefon”.
Taehyung: „Doamne, jin hyung” am suspinat.
Jimin: "Tae, Jin este însărcinat, el urma să-i spună lui Namjoon astăzi" Îmi fac ochii mari.
Taehyung:" știa asta?"
Jimin:" da. Cred că a auzit asta din conversația noastră din cameră. La naiba suntem condamnați
Taehyung: „Eu... mi-e frică”, m-a îmbrățișat el pe mine.
Jimin: "Tae, ea este periculoasă, vrea să ne omoare pe toți 3"
Taehyung: „Cred că vrea să ne omoare pentru că avem următorii moștenitori ai monarhiei, ea a vrut anterior ca jungkook, yoongi,hoseok și namjoon să se căsătorească cu fete”. Face ochii mari Jimin: ” la naiba am uitat de asta, ce se poate facem acum?"
Taehyung: „Cred în jungkook, am început să nu fac ceva fără să-i spun”, a zâmbit el
Jimin:" bine atunci, așteptăm și vedem"
Taehyung:" trebuie să te odihnești hyung"
Jimin: "dormeam, știi". am râs și ne-am așezat unul lângă celălalt. Mi-am luat telefonul, a primit un apel.
Taehyung:" alo?"
"baby? Te simți bine?"
Taehyung: "Sunt bine soțule, unde ești?" Jungkook: „Sunt în conac baby, voi veni să te văd"
Taehyung: "doar ai grijă, ea este periculoasă"
Jungkook: „Știu dragoste, vom veni" Taehyung: „Bine, dragă”.

A trecut timpul:
Am auzit ușa deschizându-se și au intrat top-urile, Yoongi și Hoseok au gâfâit și au fugit la Jimin și l-au îmbrățișat, el mergea cu dificultăți, dar a reușit să se ridice.
Yoongi: „Iubito, ești treaz” l-a îmbrățișat. s-au sărutat și s-au îmbrățișat, m-am uitat la namjoon care era devastat, iar Jungkook a fost distanțat, m-am dus la jungkook și mi-am pus mâna pe umărul lui. Taehyung:" soțule?" S-a uitat la mine. Jungkook: "da iubito?" Ceva este Taehyung: "Ce sa întâmplat?" A scuturat din cap.
Jungkook: "nimic iubito, vino aici" Am clătinat din cap, s-a uitat la mine. Taehyung:" ne-am promis să ne spunem totul unul altuia" a dat din cap Jungkook:" nimic nu este în neregulă iubito"
Taehyung :" mincinos, mă minți" Jungkook: „Nu sunt un mincinos”, a strigat la mine făcându-mă să tresar, am suspinat.
Taehyung:" Bine, continuă să mă minți, am promis, dar parcă l-ai rupt pe al tău". M-am dus în bucătărie și m-am așezat pe un scaun și mi-am pus capul pe brațe și am plâns, el se enervează mereu pe mine când ceva nu e în regulă. și nu vrea să-mi spună că mi-a frânt inima. plângeam până când am simțit o mâna pe umăr. Mi-am ridicat capul și el se uita la mine.
Jungkook: „îmi pare rău”
Taehyung: „Spune-mi”, a clătinat din cap. M-am ridicat și m-am dus în sufragerie.
Taehyung: „Unul dintre voi spuneți-mi ce e în neregulă înainte să fac ceva” s-au uitat la jungkook.
Yoongi:" trebuia să-i spui înainte, e prea târziu"
Jungkook: „Eunji are fiola de sânge a monarhie a mea și a coroanei mele, dacă nu mă căsătoresc cu fiica ei, o va sparge și il va ucide pe jin și părinții mei„. am izbucnit în plâns. toate acestea ni se întâmplă, cu ce am greșit. Taehyung: "salvează-i"
Jungkook: "Ce vrei să spui?"
Taehyung: „căsătorește-te cu ea”.

---------------explicație---------------
Aceasta este fiola cu sângele lui Jungkook când a devenit rege.👇

Și aceasta este coroana lui Jungkook 👇

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Și aceasta este coroana lui Jungkook 👇

Și aceasta este coroana lui Jungkook 👇

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
My vampire king |TRADUSĂ|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum