27

103 19 0
                                    

Pov la persoana a treia:
Jungkook și ceilalții s-au dus la mașinile lor și s-au dus la conac, când au ajuns, Liza și prietenii ei au venit la porți și s-au înclinat în fața lui Jungkook.
Liza: „Rege jungkook, am prins 3 noi oameni care au lucrat cu minwoo".
Jennie: „una dintre ele a spus că Minwoo îl urmărește pe taehyung, nu pe tine”.
Jungkook: „faceți paznici pentru a patrula celălalt conac”. Ei au dat din cap
Rose: „Rege Jungkook, am studiat despre vrăjitoare, focul și magia neagră este tot ceea ce le poate pune capăt”.      
Jungkook: „Spune-le zânelor să vină cu noi, ele sunt singurele care sperie vrăjitoarele”.
Yoongi: „jungkook vino”. A mers după Yoongi până la locul în care acești trei bărbați erau înlănțuiți.
Jungkook: „Vorbește înainte să-ți fac viața mizerabilă”.
Bărbat 1: „Minwoo ne-a luat familiile ca ostatici pentru a ne face să lucrăm pentru el”.
Jungkook: „De ce?”.
Bărbat 2: „toate creaturile pe care le are sunt doar omega, are puțini vampiri, dar nu atât de puternici”.
Bărbat 1: „a folosit omega la intrare pentru războiul tău, omega îi patrulează cabana în pădurea de lângă conacul tău”.
Jungkook: „folosește omega pentru a-și păzii conacul?”.
Bărbat 3: „a spus că omega vor avea nevoie de timp până să moară, iar când te concentrezi asupra lor, va folosi vampiri ca al doilea atac”.
Yoongi: „Acest nenorocit”.
Namjoon: „Omega sunt slabi atunci când vine vorba de cineva mai puternic decât ei”.
Jungkook: „Spune-le Helenei și fetelor Blackpink să elibereze omega, deoarece rămân la patrulare”. Yoongi a dat din cap și a ieșit.
Namjoon: "De ce ne spui?".
Bărbat 3: „Mi-a luat partenerul, dacă nu lucrez pentru el, îl va ucide”.
Jungkook: „dar aproape mi-ai atacat partenerul”.
Bărbat 3: „Nu am făcut nimic, l-am mințit că l-am otrăvit pe taehyung pentru că nu l-am găsit pe el”. Jungkook: „De ce l-ai protejat pe taehyung?”.
Bărbat 3: „Taehyung a fost prietenul meu din copilărie, tatăl meu a lucrat pentru tatăl său”. Jungkook dădu din cap.
Bărbat 1: „Tatăl lui taehyung a ajutat-o ​​pe mama mea, era omega și pe atunci nu a găsit unde să meargă, așa că i-a dat un loc”.
Bărbat 2: „Cu toții am crescut cu tatăl lui Taehyung și nu vom uita ce a făcut el pentru familiile noastre”.
Jungkook: „Vrei să-ți salvezi familia?”.
Bărbat 1: „da, dar dacă Minwoo știe ce am făcut, îi va ucide pe toți”.
Jungkook: „Atunci fii cu trupele noastre, vom pune capăt lui”. ei fac ochii mari. Bărbat 1: „Este o onoare domnule Jeon”. A dat din cap și i-a spus gardianului să-i elibereze.
Jungkook: „Cum te numești?”.
Bărbat 1: "junsu".
Bărbat 2: "chansung".
Bărbat 3: "wooyung".
Jungkook a dat din cap și a plecat să-i găsească pe ceilalți, toate armatele așteptând comenzile lui jungkook. Jungkook: „În seara asta vom pune capăt cuiva care folosește creaturi slabe în folosul său, le violează, le ucide, îi face sclavi, trebuie să-l oprim acum sau va continua cu cruzimea lui”. Au dat din cap toți.
Namjoon: „Veți exersa cu toții luptele și luptați cu mândrie și salvați omega”. Jungkook: „Cine chiar te atacă, îl omoară, sunt clar?”.
Armata: „da Alteța Voastră”. ei au strigat.
Jungkook: „fiecare îl va urma pe namjoon și va lua cu tine cuțite pentru a te proteja”. Ei au dat din cap.
Liza: „Rege jungkook”.
Jungkook: „Ce este?”.
Jennie: „Locația nu este departe, a folosit această strategie ca să te pună pe gânduri el nu este în pădure ". Jungkook: " unde ?".
Liza: „în spatele râului”. Asta e ceea ce spuse Regina îngerilor.
Jungkook: „Ce zici de omega?”.
Jennie: „Sunt pe drum aici, Helena a spus că va folosi o magie neagră pentru ca vrăjitoarele să moară”.
Jungkook: „Spune grupului de două ori să vegheze la omega”.
Jennie: „Trebuia să fie aici, dar am acoperit omega cu o parte din grupurile noastre”.
Jungkook: „schimb haine cu ei pentru ca gardienii lui minwoo să creadă că sunt omega”.
Liza: „idee bună, rege jungkook”. Ei au dat din cap și au sprintat.
Namjoon: „e aproape miezul nopții”. Jungkook: „Dă puțin timp să vină ceilalții, omega trebuie să fie obosiți”. Namjoon: „te gândești mult la ei”. Jungkook: „Iubitul meu este unul dintre ei și nu este corect să îi folosești în mod greșit”.
Namjoon: „Cred că vom avea mulți omega aici”.
Jungkook: „ îi vom antrena pentru ei să se protejeze, pentru femele trebuie să le protejăm să nu se supună nimănui care vine la ele”.namjoon dădu din cap. Yoongi: „I-am spus antreprenorului să facă clădiri sau căsuțe mici pentru viitoarele omega”.
Jungkook: „cine va rămâne în conac?”. Hoseok: „am pus peste 5 grupuri să rămână la poliție în regiuni și să rămână treaz până ne întoarcem”.
Jungkook: „Este gata celălalt conac?”. Hoseok: „iubiți noștri sunt în siguranță, am peste 50 de persoane care să stea la poartă”.
Jungkook dădu din cap.
Namjoon: „iată-i”.
Jungkook: „O, Doamne!” Omega erau groaznice, unii dintre ei nici măcar nu pot merge corect. Cicatrici și răni peste tot, au fost peste 30 de persoane. Jungkook: „Nu avem locuri unde să poată sta acum”.
Namjoon: „Le vom spune să rămână cu altii sau stau in loc in care vin ceilalti cu noi".
Jungkook: "nu trebuie sa vă speriați, v-am salvat, veți rămâne o vreme in universitatea mea pana la finalul construcției si veți avea propriul vostru loc". Nu s-au uitat la jungkook pentru că toți erau speriați.
Liza: „le luăm și ne întoarcem”.
Jennie: „Hai, urmaține băieți ". Au mers cu ei. Universitatea are camere pentru locuitorii și vor încerca să facă locuri pentru ca omega să rămână permanent.

 Universitatea are camere pentru locuitorii și vor încerca să facă locuri pentru ca omega să rămână permanent

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Camerele erau puțin mari pentru a încăpea 5 până la 6 persoane

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Camerele erau puțin mari pentru a încăpea 5 până la 6 persoane.
Jungkook a mers în camera lui, se schimbă în echipamentul său de război și toate.

 Jungkook a mers în camera lui, se schimbă în echipamentul său de război și toate

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

S-a uitat la Taehyung și la el într-o ramă de poză.

S-a uitat la Taehyung și la el într-o ramă de poză

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

a zâmbit și a ieșit să-i întâlnească pe ceilalți.

My vampire king |TRADUSĂ|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum