36

91 15 0
                                    

Jungkook pov :
Era dimineață, azi este weekend, așa că nu am de lucru și Taehyung era cu Jimin și Jin și Jisoo vorbesc, de fapt, sora lui Jin, Jisoo, va rămâne cu noi, iar noi, top-urile, eram în sufragerie, doar vorbeam și râdeam din când în când, bottom-urile au venit și s-au așezat lângă noi, l-am îmbrățișat pe Taehyung și el a chicotit la Jin și Jimin.
Jungkook: „Unde ai fost prințesă?”. S-a înroșit și mi-a ciugulit buzele. Taehyung: „Eram în camera lui jin hyung vorbind”. A spus asta într-un mod drăguț.
Jungkook: „Vorbând despre ce baby, este totul în regulă?”. El a dat din cap. S-a uitat la jin, jimin și jisoo și numărau cu degetele ca 1...2...3 când au spus 3 am auzit un strigăt puternic sus. Și bottom-urile au încercat să nu râdă, dar nu au reușit, m-am uitat la Taehyung și el chicotea.
Jungkook: „Ce ai făcut iubito?”. S-a uitat la mine nevinovat.
Taehyung: „Oh, nimic soțule”. Știu că au făcut ceva, dar am așteptat să văd ce au făcut.
Eunji: "Cine dracu a pus gandaci pe patul meu?". Mi-am făcut ochii mari, m-am uitat la taehyung și el s-a uitat la mine, era în brațele mele, mi-am ridicat sprâncenele și el încerca să nu râdă. Jin: „Traiești într-o pădure, desigur, vei întâlni atât de mulți gândaci”. Taehyung a chicotit și Jimin și-a băgat capul în pieptul lui hoseok.
Eunji: „Deci tu ai fost, te voi omorî”. Ea avea de gând să vină la taehyung, dar m-am uitat la ea.
Jungkook: „atinge un singur fir de păr la unul dintre ei, te voi omorî personal, au fost cu noi, nu au făcut nimic ". Tarhyung a chicotit în pieptul meu și s-a uitat la ei de parcă spectacolul nu s-a terminat încă până când s-a auzit un alt țipăt puternic de la etaj. Și cineva a alergat și a fost naeun, frica în ochii ei, a încercat să meargă normal, dar nu a reușit.
Naeun: „Mami... Mami erau atâtea păpuși înfricoșătoare și vorbeau”. Și-a îmbrățișat mama, noi top-urile am încercat să nu râdem, dar nu am reușit. Jungkook: „Nu am păpuși în conacul meu, trebuie să vezi lucruri”. Ea tremura.
Mama râdea cu bottom-urile pentru că au mers din nou în camerele lor, taehyung și restul au alergat din nou. Namjoon: „Doamne, mă doare stomacul de la râs”. am chicotit.
Jungkook: „Jur că am văzut un diavol în ochii copilului meu”. Au ras.
Jolene: „Ei chiar vor să vadă iadul”. Namjoon: „Asta este Taehyung ne-a spus mai devreme”. Am râs, puiul meu sigur că nu se va opri, îmi doresc doar ca ea să nu-i facă ceva ca un atac. După un moment, Taehyung s-a întors cu alții, mi s-a pus în poală.
Jungkook: „Ce ai făcut din nou iubito?”. El a chicotit, eu îi ciugulesc buzele. Taehyung: „nimic soțule”. am chicotit. Jungkook: „Așa-zisul tău nimic este periculos”. El a chicotit.
Taehyung: „Soțule, vreau înghețată”. L-am tras și ne-am dus la bucătărie, am deschis frigiderul și i-am dat.

 L-am tras și ne-am dus la bucătărie, am deschis frigiderul și i-am dat

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

A deschis-o și a început să mănânce. Jungkook: „încetinește baby”. A dat din cap că am mers la dulap și am scos niște prăjituri și i le-am dat.

 A dat din cap că am mers la dulap și am scos niște prăjituri și i le-am dat

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Jungkook: "Vrei niște suc, bebe?". El a dat din cap, zâmbindu-mi ca un copil mic. Am deschis frigiderul și i-am turnat niște suc de mere și i-am dat. Taehyung: „Este atât de delicios soțule”. A tras o lingură spre mine, am mâncat-o și a chicotit, i-am curățat fața pentru că avea ciocolată pe buze și pe bărbie.
Jungkook: „mânancă încet iubire”. A început din nou să mănânce prăjituri. Jimin: „Vreau și eu prăjituri”. El a spus. Jungkook: „Aici mănâncă asta”. am dat la el un pachet plin de fursecuri. ei au început să chicotească.
Jin: " înghețaaaaatăăăăăăă". A strigat aproape că mi-a făcut un atac de cord. Jungkook: „Doamne, stai jos și taci”. El făcu o bufa făcându-l pe Taehyung să chicotească.
Namjoon: "jungkook, vrei să vii cu noi?". M-am întors.
Jungkook: „Unde?”.
Yoongi: „Am spus să jucăm jocuri cu mingii așa cum obișnuiam, în grădină”. Am dat din cap
Jungkook: „vrei să vii, iubito?”. A scuturat din cap.
Taehyung: „Voi ajuta să pregătesc prânzul după, și puteți merge să petreceți timpuri vechi împreună”. Am zâmbit. M-am îndreptat spre el și l-am sărutat și a sărutat înapoi.
Jungkook: „Lasă-mă să mă schimb”. Ei au dat din cap și eu ieșeam și am întâlnit-o pe Angela.

Angela: „Rege Jungkook, pot să am o discuție cu jisoo, te rog?”

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Angela: „Rege Jungkook, pot să am o discuție cu jisoo, te rog?”. Ea se înclină. Jungkook: „Da, poți merge, ea este în interiorul bucătăriei ". Ea s-a înclinat și am mers în camera mea, schimbat m-am întors în bucătărie. Am intrat înăuntru și Taehyung își mușca buzele.

 Am intrat înăuntru și Taehyung își mușca buzele

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Jungkook: „Bine iubito, voi pleca acum”. El a dat din cap.
Taehyung: „sărut?”. L-am sărutat și el m-a sărutat înapoi trăgându-mă la el. Jungkook: „Te iubesc”. El a zâmbit Taehyung: „Te iubesc mai mult, ai grijă, da”. Am dat din cap, ciugulindu-i buzele și am ieșit cu alții, tatăl meu și tatăl lui Taehyung ne-au etichetat.

Taehyung pov :
Mâncam și am văzut că Angela se uita la jisoo.
Angela: „Jessica, știu că și tu simți asta”. Sora lui Jin, Jessica, se uită la ea și roși. Jin: „Simți ce?”.
Angela:" este partenerul meu, mi s-a dat o a doua șansă, dar Jessica nu și-a dorit asta". am gâfâit.
Jin: „și de ce nu ți-a plăcut înapoi jisoo?".
Jisoo: „Mi-a fost teamă că mă vei pălmui sau așa ceva”. am chicotit.
Taehyung: „Nu era partenerul tău Liza, ați fost împreună aseară”. Jisoo se uită trist în jos.
Angela: „Liza și cu mine eram doar atrași unul de celălalt dar cu jisoo e diferit". S-a dus la ea și a prins-o de mână.
Angela: " Chiar vreau să fii a mea, sigur că nu o să fii o parteneră grozavă pentru tine, dar voi încerca".
Jisoo: „Vreau doar să mă iubești, știu povestea ta, dar nu sunt ca fostul tău, nu lucrezi pentru mine, ci pentru tine”. A îmbrățișat-o făcând-o pe Angela să facă ochii mari și să o îmbrățișeze foarte strâns pe spate. Le-am zâmbit. Taehyung: „Arătați bine împreună”. Au zâmbit și au roșit.
Jin: „Te rog, nu-mi răni surioara mea mică”. Angela l-a salutat pe el care ne-a făcut a rade.
Taehyung: „Hai să pregătim prânzul, da, oamenii noștri se vor întoarce în 2 ore”. Au dat din cap și am început să facem prânzul, dar regii la care ne uitam uneori râd de glumele lui jin.

My vampire king |TRADUSĂ|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum