41

75 16 0
                                    

jungkook pov :
Mă uitam la el de parcă i-ar crește două capete, eram atât de supărat pe decizia lui.
Jungkook: "La ce naiba te gândești, huh?"
Taehyung:" este singura soluție". m-am uitat la el.
Jungkook: „Ma lasa inima ta sa ma casatorect cu cineva care nu ești tu?". Taehyung:"dacă îi salvăm pe cei prețioși, inima mea nu există jungkook".
Jungkook: "deci îmi sacrifici iubirea fără să te gândești măcar la ce pot simți". am strigat.
Taehyung: „Căsătorește-te cu ea și uită de mine”. am mârâit la sentința lui. Am mers la el și l-am prins de păr. Jungkook: „Vrei să mă căsătoresc cu ea? bine, o voi face, nici nu îndrăzni să vii să plângi la mine”. l-am împins. Taehyung: „Este pentru a-l salva pe jin și părinții tăi nu mă înțelegi, fac asta pentru a nu fi deranjant pentru tine”. Jungkook:" ai luat decizia tu însuți, îmi porți copilul taehyung de dragul naibii, nu poți să înțelegi că vei muri dacă mă împerechez cu ea?" S-a uitat la mine rănit.
Jimin: "Taehyung aceasta nu este decizia corectă".
Taehyung: „Ea a vrut ca noi să murim, a început cu tine Jimin, ea crede că ești mort, dacă el se preface că se căsătorește cu fiica ei, va ști sursele în care ea ascunde coroana și fiola și altele", m-am uitat la el.
Jungkook:" prin distanțare?"
Taehyung: „Nu o voi face, voi munci pentru a-i găsi ascunzișurile”. Jungkook:" nici măcar în visele tale să nu te pui pe tine și copilul în pericol" Taehyung:" jungkook, te rog, nu este timpul pentru comenzile tale, mă supun ca partener, nu mă voi supune acolo unde familia noastră este în pericol"
Jungkook: „Ești însărcinat, taehyung oprește-te”. a mers într-o cameră și a închis ușa cu un bubuit puternic. După ceva timp am deschis ușa, și mi-am pus brațele în jurul taliei lui.
Jungkook:" iubito? Te rog, nu vreau să faci asta". s-a întors el spre mine. Taehyung: „Te iubesc jungkook, dar dacă se întâmplă ceva cu noi, vreau să fii puternic”.
Jungkook: „S-ar putea să fiu un vampir, dar fără tine sunt slab baby”. a sărutat el buzele mele.
Taehyung: „trebuie să te prefaci soțule și te vom ajuta”.
Jungkook: „Iubire, ea vrea ca noi 4 să ne căsătorim cu fete diferite”. a chicotit el făcându-mă confuz.
Taehyung: „Te vei sătura de comportamentul ei”. i-am plesnit fundul făcându-l să scâncească. Jungkook:" și crezi că îmi pasă de ea?". Taehyung „nu o atinge și nu vorbi cu ea, jur pe Dumnezeu că îți voi tăia mingile”. am râs la fața lui supărată. Jungkook: „Nu voi face ceea ce te face trist prințesă, te iubesc”.
Taehyung: „Te iubesc mai mult, tati”. am mârâit și l-am sărutat cu gura deschisă pe gât, făcându-l să geamă. Jungkook: „Mă înnebunești cu trupul tău și gemetele baby”. gemu el. Taehyung: "Te vreau tati". I-am scos cămașa și l-am sărutat în timp ce se juca cu sfarcul lui, a gemut păcătos.
Jungkook: „Dezbracă-te prințesă”. a dat din cap și și-a tras pantalonii și boxerii în jos. M-am dus la ușă, am încuiat-o și m-am întors la el. mi-a deschis pantalonii și mi-a tras boxerii. Jungkook: „întoarce-te, iubito”. s-a întors și și-a pus mâinile pe pat. Mi-am pus niște salivă pe palmă și mi-am trecut-o peste membru, i-am deschis  fundul gemund la vedere, apoi am împins încet, făcându-ne pe amândoi să plângem.
Taehyung:" tati esti atat de mare". i-am plesnit fundul.
Jungkook:" hmmm acea gaură drăguță mă suge atât de bine". am gemut. Am împins mai tare făcându-l să-mi strige numele. după ceva timp ne-am jucat împreună, m-am scos din el, a gemut. Taehyung: „Tati, te rog sărută-mă”. M-am uitat la el și l-am sărutat puternic. Jungkook: „Te iubesc, băiatul meu obraznic”. a chicotit.
Taehyung: „Ești atât de sexy tati”. Jungkook: „Iubire, ești însărcinat, vrei să ai atât de mulți copii?”. a chicotit făcându-mă să chicotesc.
Taehyung: „Tatăl meu”. îi sarut buzele
Jungkook: „băiețelul meu”. îmi săruta și el buzele. I-am dat hainele lui și le-am pus pe ale mele și am plecat.
Jimin: "Ne vom întoarce?".
Taehyung:"ea crede că ești mort, e mai bine să rămâi aici".
Jimin:" Nu vreau să stau singur ". Jungkook:"nu vei fi singur, vei rămâne cu grupul monsta x".
Hoseok:" yah, nu-mi voi lăsa copilul cu bărbați".
Jungkook: "toți sunt împerecheați hyung".
Yoongi:" iubito, stai în camera ta, nu îndrăzni să le arăți acel zâmbet". am râs de el.
Jungkook: „baby hai".
Taehyung: "Ce?".
Jungkook: „Vei rămâne la universitatea mea ca profesor și ți-am pregătit o cameră departe de ei”. a dat din cap cu tristețe
Jungkook: „Îi promit baby după ce îi voi omorî că voi face tot ce vrei tu să fac”. el a dat din cap, l-am sărutat și am ieșit din cabană după ce mi-am luat rămas bun de la Jimin. Am intrat în mașină și am plecat, nu era atât de departe. Am intrat la universitate și am intrat arătându-i camera lui.

 Am intrat la universitate și am intrat arătându-i camera lui

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Gâfâi.
Taehyung:" când ai pregătit toate astea?".
Jungkook: "am pus două grupuri să facă toate astea". a dat din cap și s-a dus în pat și s-a așezat acolo, știu că este trist, dar nu pot face mai mult decât atât. Jungkook: „Iubito, știu că ești trist". El a ridicat privirea, cu lacrimi în ochi. Taehyung:" nu sunt trist soțule". lacrimile au căzut. L-am îmbrățișat. Jungkook: „Nu o ascunde prințesă”. a suspins el în umărul meu.
Taehyung: „Nu sunt obișnuit să fiu departe de tine, mă rupe soțule, mă doare atât de tare știind că vom fi despărțiți”. L-am îmbrățișat strâns. Chiar și eu am lacrimi.
Jungkook: „Nu voi fi departe, iubito, sunt aici lângă tine”. i-am sărutat semnul făcându-l să geamă.
Jungkook: „Ar trebui să fim puternici, împreună ne luptăm cu cine ne vrea despărțiți”.
Taehyung:"promiți că nu mă vei părăsi?". I-am plesnit fundul.
Jungkook: „Asta nu se va întâmpla niciodată, chiar dacă mor”. Taehyung:"te iubesc atât de mult". Jungkook:"te iubesc mai mult". i-am mângâiat fundul și știu că îi place.
L-am tras în pat și l-am îmbrățișat încă mângâindu-i fundul până când am simțit sunete blânde de sforăit. Îi ciugulesc buzele și i-am tras paturile. Jungkook: „Te iubesc îngerul meu, dar trebuie să o fac”. am plecat.

My vampire king |TRADUSĂ|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum