Jungkook pov :
Am mers de mână în sufragerie, dar Taehyung mi-a sărutat obrajii și a fugit la bucătărie, lăsând top-urile aici (Jungkook, Yoongi, Hoseok, Namjoon, king)
Am început să vorbim și să râdem din când în când.
Namjoon: „te-ai schimbat prietene”. Am zâmbit
Jungkook: „doar pentru cineva”.
King: „Da, cred că sfatul nostru a funcționat pentru tine”. Am dat din cap
Jungkook: „A fost și Taehyung este cineva care are nevoie de protecție, pare că nu are încredere în sine și se numește întotdeauna inadecvat, dar știu în adâncul sufletului că este mai puternic decât mine”. Au chicotit.
King: „Dă-l lui yoongi pentru autoapărare și cu timpul va ști să-o folosească pentru a bate pe cineva”. Am chicotit.
Am vorbit până am auzit soneria.
Gardienii au deschis și minwoo nu a venit singur și-a adus toată familia, soția, fiica, fiul și un băiat.
Regele: „Bine ai venit”. Ei strâng mâna, dar unchiul meu, este definiția aroganței. Dar ceea ce m-a oprit este băiatul care mi se pare că este abuzat pentru că sunt vânătăi peste tot pe față chiar și pe mâini. Îmi strâng mâinile cu toți, dar fiica a făcut aproape căluș.
Ea mă ține de mână până când am tras-o eu însumi.
Fica: „Ce mai faci, rege Jungkook?”.
Jungkook: „Sunt bun sohyun”. Am mers cu ei în sufragerie.
S-au așezat și Sohyun s-a așezat lângă mine, ea aproape că mi s-a pus în poală. Au început să vorbească, nici măcar nu eram cu ei, mintea mea era cu Taehyung, frumusețea mea, îngerul meu, copilul meu. Încă nu mă deranjează să-l leg pentru că tot nu l-am marcat. Eram adânc în gândurile mele că nu am auzit-o pe soție vorbind cu mine.
Regina: „Se pare că mintea fiului meu este undeva”. Am zâmbit
Jungkook: „Ai spus ceva?”.
Soția:" ah da, am spus că ai crescut și ești atât de chipeș". Am dat din cap Jungkook: „mulțumesc”. nu am chef să vorbesc cu ei, îi urăsc, toți sunt răutăcioși.
Un gardian a venit la noi și ne-a spus că cina este pregătită. Așa că ne-am dus cu toții în sala de mese și am găsit fundul acolo așteptând nu stând, în picioare, m-am dus la copilul meu și l-am sărutat pe obraji.
Jungkook: „Vino aici, baby”. L-am tras și ceilalți se uitau la noi.
Ne-am așezat și fiica lui stătea și lângă mine.
Sohyun: "Rege Jungkook, de ce servitorul tău stă cu noi?". M-am uitat la ea și Taehyung și-a lăsat capul în jos. Jungkook: „El nu este servitorul meu”.
Soția: „Deci el este curva ta, pentru că te-am văzut sărutându-l”. Am tras adânc aer în piept, dar o mână m-a oprit.
Taehyung: „Nu kookie”. şopti el.
Regele: „Putem să mâncăm acum și să lăsăm vorba după?”. Toți au dat din cap și au început să mănânce. I-am dat lui Taehyung niște carne cu furculița mea, el a deschis gura făcându-mă să zâmbesc. Ceilalți îi aruncau priviri de moarte. După cină, ne-am așezat în sufragerie și l-am tras pe taehyung să stea lângă mine și ne-am împletit degetele.
Minwoo: „Văd că ești prea concentrat pe băiatul ăla jungkook”. M-am uitat la el.
Jungkook: „Sunt calm din cauza lui, nu-mi deranja starea de spirit”.
Mama a zâmbit în lateral.
Soția: „Păi ar trebui să-ți iei rămas bun de la el pentru că avem pe cineva pentru tine”. M-am uitat la ea și mama era plină de furie.
Regina: „Acesta este fiul MEU cine naiba ți-a spus că vreau pe altcineva pentru el?”.
Soția: „el este regele și are nevoie de cineva pentru monarhie”.
Regele: „nu ești în locul potrivit să ne spui pe cine sa aibă fiul meu lângă el în monarhie”.
Minwoo: "De aceea l-am implorat pe tatăl nostru să-mi dea monarhia mie, nu ție".
Tatăl meu era calm, nici măcar nu este deranjat.
King: „nu ți-a dat-o pentru că aproape ai transformat o monarhie într-un club de noapte”. Ceilalți încercau să nu râdă.
Minwoo: „nu știi să conduci un regat”.
Jungkook: „Sunt sigur că tatăl meu a condus regatul pentru a-i da afară din monarhie pe oameni ca tine, mama mea a fost alături de el în timp ce soția ta o lua în fund de la secretarul tău”. S-a uitat la mine după la unchiul meu.
Soția: „Nu m-am luat, am fost alături de el tot timpul, am vrut ca fiul meu să conducă haita și este un leu”. Băiatul tremura.
Jungkook: „un leu inutil care crede că are lumea, să-i captureze pe omega, să-i ia dracu și să-i dea afară”. Fiul lui Taeyang s-a uitat la mine supărat.
Taeyang: „Nu faci la fel?”.
Jungkook: „Spre deosebire de tine, am un iubit”.
Soția: „prostii, fiica mea este mult mai bună decât el”. Lacrimile lui Taehyung au început să cadă, l-am făcut să se uite la mine și el a dat din cap că este bine, i-am ciugulit buzele făcând-o pe fiică să sufle.
Seohyun: „Sunt mai bună decât el, pot să-ți dau cel mai puternic copil, sunt un ghepard”. Am chicotit.
Jungkook: „Nimeni nu este mai bun decât copilul meu”. Taehyung se înroși.
Seohyun: „arată slab, care este rasa ta?”.
Jungkook: „Copilul meu este un omega”. Taehyung s-a uitat la mine.
Soție „fiica mea este mai bună”.
King: „Am avut răbdare de dragul familiei mele, dar dacă ai venit aici să-mi deranjezi regatul, familia mea, atunci voi fi gata să-ți pun capăt într-o clipă”
Minwoo: „Nu am venit aici să lupt”.
Jungkook: „Ai venit să-mi vinzi fiica ta pentru a fi următoarea regină?”.
Soția: „da, vrem să acceptați oferta noastră, suntem o familie și mai întâi familia”.
Regina: „Ascultă-mă aici, ticălosule, fiul meu are deja o regină și stă lângă el, nu avem nevoie de fiica ta pentru a ne strica reputația”.
Minwoo: „Haita mea are nevoie de un alt rege care să conducă pentru că fiul meu nu și-a găsit încă partenerul, așa că dacă fiica mea are un copil cu jungkook vom dormi în pace”. M-am uitat la Taehyung, a fost rănit, ochii i s-au schimbat, făcând ochii mei să se schimbe în roșu.
Jungkook: „Sperma mea aparține partenerului meu și numai partenerul meu poate avea copii cu mine, pentru ce naiba am nevoie de fiica ta? Spune-mi că familia regală va crede că le-am cumpărat doar rușine”. Taehyung se înroși.
Minwoo: „Este doar un omega, este dorit de toți oamenii doar pentru a-și deschide picioarele pentru ca regalitatea să fie nominalizată”. Taehyung a mârâit pentru prima dată, făcându-i pe toți să icnească, ochii îi erau portocalii.
Taehyung: „Regele daewon pot să vorbesc?”. S-a uitat la tatăl meu.
Regele: „bineînțeles, fiule, fă-o”.
Taehyung: „Am ascultat toată această discuție și toată această conversație este inutilă”.
Taeyang: „Stai jos omega”. Se uită la el.
Taehyung: „ar trebui să te corectez sau să te las să fii prost până îți repar gura prostească”. Am chicotit la cuvintele lui care mă fac mândru.
Taeyang: „Nu poți să faci nimic omega”. Taehyung a mers la el, l-a lovit cu pumnul, dar ceea ce ne-a șocat este că Taeyang a zburat în aer și o bufnitură puternică pe podea. Se întoarse către Minwoo.
Taehyung: „și tu, domnule, jungkook ești al meu și trupul lui este al meu și tot el în persoană este al meu”. Am zâmbit la cuvintele lui, mama mea a fost șocată, dar a zâmbit.
Minwoo: „Cine ești?”.
Taehyung: „taehyung, partenerul lui Jungkook”.
Soția: „Oh, ți-a dat sex”.
Taehyung: „Spre deosebire de fiica ta, eu nu mi-am deschis picioarele”.
Soția: „respectă bătrânii”. El a chicotit
Taehyung: „Îți voi arăta cum este amprenta mâinii mele pe fața ta, apoi îți voi arăta cât de mult îi respect pe bătrâni”. Am chicotit.
Jungkook: „Luați-vă fundurile și ieși din casa mea”.
Soția: „Nu mergem până când nu o accepți pe fiica mea, nu acest omega slab”.
Taehyung: „Aruncă-mă la lupi și mă voi întoarce conducând haita ta”. Îmi fac ochii mari, vocea lui este profundă făcându-i pe ceilalți să scânciasca. Taehyung: „cel puțin regele nostru nu folosește omega pentru a se satisface”. S-a uitat la băiat și a mers spre el, băiatul a tresărit, dar s-a relaxat când l-a văzut pe Taehyung.
Taehyung: „abuzarea lor, folosirea lor pentru nevoile tale, nu asta ne-am născut noi ca omega, ne-am născut să facem o generație de lupi, și tu la ce ai dat naștere? Huh un leu”.
Taeyang: „Sunt un leu, sunt mai puternic decât tine”.
Taehyung: „S-ar putea să fii puternic ca un leu, dar eu ca un lup nu m-au folosit pentru circ”. Toată camera a început să râdă ascunzându-se, chiar și servitoarele
Minwoo: „Hai să mergem, nu avem nevoie de fiul tău”.
Taehyung: „un ultim lucru, sunt un înger omega, încearcă un război cu noi, ești un învins la sfârșit, îmi voi lăsa copiii să conducă ceea ce ai lăsat”. Au gâfâit, sunt șocat că nu e taehyung-ul pe care îl cunosc.
Soția: „Am terminat, hai să mergem”. M-am dus la acel băiat și l-am oprit.
Jungkook: „Acest băiat nu se întoarce cu tine, ca să-ți fie milă de haita”. S-au uitat cu privirea
Taeyang: „Ia-l, nu am nevoie de el în niciun fel, este inutil”. Băiatul a fost atât de rănit că Taehyung l-a îmbrățișat.
Apoi au ieșit, gărzile mele înconjurându-i dacă se întâmplă ceva.
CITEȘTI
My vampire king |TRADUSĂ|
Fiksi PenggemarRegatul bangtan condus de regele Jeon Jungkook, care este cel mai de temut vampir-demon și persoană bogată dintre toți vampiri, pădurea este deținută de el, are cele mai puternice creaturi din universitatea sa numite regali (locuiește în pădure). Ki...