Taehyung pov :
Era 9:00 dimineața, m-am trezit și mi-am făcut un duș și am ieșit din moment ce nu l-am găsit pe jungkook. Am mers în sufragerie și i-am întâlnit cu bottoms acolo.
Taehyung: „Bună dimineața”. Am zâmbit și au zâmbit și ei.
Jin: "hei, taebear". am zâmbit și privit noua față.
Taehyung: „bună ziua”. M-am înclinat și s-a înclinat și ea.
Jin: „Aceasta este sora mea Jessica, dar noi îi spunem jisoo”. Am zâmbit și a zâmbit și ea, s-a ridicat de la ea a alergat la mine și m-a îmbrățișat făcându-mă să zâmbesc.
Jisoo: „bună hyung, ești taehyung, partenerul lui jungkook”. Am dat din cap și m-am așezat.
Taehyung: „hyung unde este jungkook?”.
Jin: „Oh, a spus că are o întâlnire importantă”. Am dat din cap și am mâncat micul dejun. Când am terminat, am trecut prin ușile biroului lui jungkook, deoarece astăzi am cursuri de după-amiază.
Am bătut și am auzit un intră, am deschis ușa și jungkook era într-o întâlnire cu un bărbat și o fată. Taehyung: „Îmi pare rău că te deranjez soțule, mă voi întoarce mai târziu”. M-am înclinat și aveam de gând să închid ușa.
Jungkook: „Vino aici iubire”. M-am înclinat în fața lor, zâmbea, nu era chiar atât de bătrân, dar era atât de frumos.
Am mers la jungkook și el m-a tras de talie și mi-a ciugulit buzele făcându-mă să rosesc.
Jungkook: „Iubito, acesta este Park Seojoon prietenul meu ". M-am înclinat
Seojoon: "Văd că ți-ai luat un partener bine manierat jungkook". Am zâmbit, el și-a tras mâna pentru o strângere de mână și am făcut-o.
Jungkook: „și aceasta este fiica lui Halsey”. M-am înclinat și ea s-a uitat la mine cu adorație.
Halsey: „Tati, pot să mă înregistrez la cursurile lui de artă. Prietenul meu a spus că este grozav la predare”. M-am înroșit și amândoi au chicotit.
Seojoon: „Întreabă-l pe domnul Kim dacă îți permite”. M-am uitat la jungkook pentru permisiunea. Taehyung: „Pot eu soțule?”. Îmi ciugulește buzele și dă din cap. Jungkook: „Desigur că poți baby, spune-i lui Hoseok să o înregistreze și să-i dea sigla”. Am dat din cap și am mers, i-am prins mâna spre ușă și ea sărea.
Jungkook: „și unde crezi că mergi fără să-ți săruți iubitul?”. M-am înroșit apoi am alergat, l-am sărutat și m-am înclinat în fața bărbatului și am ieșit cu ea.
Taehyung: „deci ce îți place în artă?”. Halsey: „Îmi place arta naturii care mă face să mă simt liberă.” am zambit. Ne-am plimbat, i-am arătat toate locurile, apoi am dus-o la biroul lui Hoseok, am bătut.
Taehyung: „hobi hyung?”. El a zâmbit. Hoseok: "bună taebear, ai nevoie de ceva?".
Taehyung: „Jungkook mi-a spus să-ți spun să o înregistrezi pe Halsey la cursurile mele, deoarece sunt în plus”. El a dat din cap.
Hoseok: „Cum te cheamă?”.
Halsey: "Park Halsey". Ea se înclină în fața lui.
Hoseok: „bine ți-am înregistrat numele, dar jungkook a pus deja informațiile tale în laptopul universității, poți să stai aici, o să aduc asistenta pentru logo”. Ea a dat din cap.
Taehyung: „Poți să stai aici, o să trimit niște fete să te ajute. Trebuie să merg, am cursuri de predat”. Ea a dat din cap și s-a înclinat în fața mea. Am ieșit să-i găsesc pe jin și pe Jimin mergând spre mine.
Taehyung: „Ce-i cu fețele astea?”.
Jimin: „mătușa lui Jungkook și fiica ei vin să stea aici”.
Păreau supărați.
Taehyung: „și de ce ești supărat?”.
Jin: „Urăște homosexualii și crede-mă, ea și fiica ei vor face totul pentru a rupe relația”. Tocmai mă uitam la ei.
Jimin: „ea chiar i-a spus o dată lui Yoongi că l-am înșelat, slavă Domnului că am fost cu hoseok”. Este nebună sau vrea doar ceva de la ei.
Taehyung: "ce vrea ea de la ei?".
Jin: „vrea ca yoongi, hoseok, namjoon să se căsătorească cu fiicele prietenilor ei și jungkook cu fiica ei ca să preia controlul asupra monarhiei și să-și facă fiica regina așa, dacă jungkook moare, ea își va lua moștenitorii”. Am fost atât de furios, o voi face să vadă iadul.
Jimin: „probabil că bărbații noștri nu s-au uitat niciodată la ea și nu o respectă".
Taehyung: " ea este sora mamei lui jungkook?".
Jin: „Da, este și-a devenit geloasă pe ea când s-a căsătorit cu un rege vampir, în timp ce s-a căsătorit cu un fermier normal”.
Taehyung: „Ce e greșit în a fi fermier, măcar ea mănâncă”. Au chicotit.
Jimin: „a fost forțată de când era mai mare”. Am dat din cap și am mers la cursurile noastre și am continuat în predare. Era aproape timpul să încheiem călătoria, am mers la biroul lui jungkook.
Taehyung: „Pot să vin soțule?”. Jungkook: „Vino baby, fără permisiune”. M-am dus la el și m-am așezat în poală. I-am mângâiat obrajii și el a oftat confortabil.
Taehyung: „soțule?”. El fredonă. Taehyung: „Mi-au spus că vine mătușa ta”. A oftat și a dat din cap.
Jungkook: „Nu mi-a plăcut niciodată, nici măcar fiica ei”. Am chicotit la chipul lui furios.
Taehyung: „Dacă ar trebui să-i arăt cu adevărat fața mea, jiminie și jinie mi-au spus că urăște homosexualii”.
Jungkook: „Ești luna haitei tale și regina din monarhia mea, nu trebuie să-ți fie frică de ea, ești mai puternic baby”. Am roșit. Îmi ciugulește buzele.
Taehyung: „Este atât de nebună?”.
Jungkook: „mai mult decât crezi, iubito, doar nu o crede, tot ce spun ea și fiica ei sunt doar minciuni”. Am dat din cap. Taehyung: „doar nu te uita la fiica ei soțule”. El a chicotit.
Jungkook: „Am ochii doar pe tine iubire, dar tu ai ochii pe altcineva”. Mi-a plesnit pe coapse făcându-mă să scânc.
Taehyung: „Ce?”.
Jungkook: „Te uitai la Seojoon de parcă ar fi un rege”. am chicotit.
Taehyung: „Este atât de frumos încât nu puteam să nu mă uit la el”. S-a uitat la mine, s-a ridicat.Jungkook: „Atunci du-te la el, până la urmă este un tată singur”. am chicotit. Și am mers la el.
Taehyung: „De ce să merg la el când am regele meu, partenerul meu, iubitul meu, bărbatul pentru care pot muri”. L-am întors spre mine. Și i-a mângâiat obrajii.
Jungkook: „Nu mă face gelos așa baby, nu vreau să te uiți la alții așa cum ai făcut-o mai devreme”. Am lăsat capul în jos, mă simțeam vinovat.
Taehyung: „Îmi pare rău, nu o voi mai face, baby”. M-a prins de bărbie și a sărutat-o.
Jungkook: „să nu-ți pară rău, sunt posesiv cu tine pentru că ești un înger și frumos”. M-am înroșit. Mi-am pus brațele în jurul gâtului lui și mâinile lui pe talia mea și l-am sărutat.Taehyung: „Te iubesc regele meu”. El a zâmbit și îmi ciugulește buzele. Jungkook: „Te iubesc, regina mea”. eu m-am înroșit la asta și a chicotit. Taehyung: „Hai să mergem soțule”. Jungkook: „Încă mai am de lucru, iubito”. M-am uitat la el.
Taehyung: „Nu ai dormit apoi ai dormit 2 ore și te-ai trezit devreme la muncă, te vei opri acum și ăsta e finalul”. El se uită doar la mine.
Jungkook: „Te iubesc”. L-am tras de mână și am ieșit cu el.
Tarhyung: „eu te iubesc mai mult”. A încetat să-mi ciugulească buzele și a mers la conac.
CITEȘTI
My vampire king |TRADUSĂ|
FanfictionRegatul bangtan condus de regele Jeon Jungkook, care este cel mai de temut vampir-demon și persoană bogată dintre toți vampiri, pădurea este deținută de el, are cele mai puternice creaturi din universitatea sa numite regali (locuiește în pădure). Ki...