23

122 19 7
                                    

Jungkook pov :
Mergeam cu un Taehyung inconștient în brațe, regina a venit alergând chemând asistentele.
Regina: „Ce s-a întâmplat?”. M-am uitat la ea.
Jungkook: „O umbră era în interiorul universității, era după Taehyung, mi-a spus că l-a aruncat la perete”
Regele: „dar zonele sunt înconjurate de paznici, cum a reușit să intre pe porți?”. Am oftat uitându-mă la Taehyung. Jungkook: „M-am săturat de aceste lucruri, cu cât înconjurăm porțile, cu atât ele intră mai mult înăuntru”. Yoongi: „Helena a spus că a folosit otravă”.
Jungkook: „din nou otrăviri?”. El a dat din cap.
Namjoon: „Otrava este singura care ne poate ucide creaturile”. Mă uitam doar la Taehyung pe care îl mângâiam pe obraji.
Jungkook: „Este atacat, dar totuși se comportă ca și cum ar fi normal, pot simți frica în el, dar încă mi-o ascunde pentru a nu mă deranja”. Am oftat trist pentru că Taehyung este așa.
După ce asistenta a venit să-i examineze glezna care era roșie și albastră. Taehyung s-a zvârcolit puțin și a deschis ochii și s-a uitat la mine. Taehyung: „jungkook?”. Am zâmbit. Jungkook: „Sunt aici, iubito”. M-a prins de mână și a sărutat-o.
Taehyung: „Ești bine?”. M-am uitat la el, el este cel care este rănit dar încă se gândește la mine.
Jungkook: „Sunt bine, iubito”. îl ciugulesc pe al lui buze.
Helena: „rege Jungkook?”. M-am întors pentru ea.
Jungkook: „Ce este?”.
Helena: „umbra este prinsă, lucrează pentru unchiul tău, umbra era un bărbat vrăjitoare de aceea a intrat pe porți nu l-au bănuit”.
Jungkook: „un bărbat ca vrăjitoare? Asta e nou”.
Taehyung: „sau este o femeie pentru că folosesc magia neagră ca să se transforme în orice”. M-am uitat la el. Jungkook: „Asta e adevărat baby, cu ce mor vrăjitoarele?”.
Taehyung: „foc, distruge-le sursa magiei lor negre”.
Helena: „are dreptate, ideea este că această vrăjitoare este atât de puternică, a fost nevoie de 5 creaturi ca să o oprească să-și folosească puterile”. Vorbeam până a intrat o lumină, știam ce este.
Taehyung: „regina îngerilor?”. Lumina s-a schimbat într-o femeie.
Regina: „Taehyung, este timpul să știi, nu o putem ține pentru eternitate”. Era confuz.
Taehyung: "sa știu ce? ai spus noi? cine?".
Regina: „În trecut am avut o haită pe care o conduceam cu tatăl tău”. Făcu ochii mari.
Taehyung: „Unde este?”.
Regina: „lasă-mă să continui”. El a dat din cap.
Regina: „S-a întâmplat un atac în ziua în care am născut un bărbat omega, au numit-o o rușine, dar tatăl tău ma încurajat să continui să-l protejez cu orice preț”. Taehyung tocmai se uita la ea, simțind ceva.
Regina: „Apoi s-a întâmplat un alt atac când copilul meu avea 9 ani și începe coșmarul, a trebuit să fug și să pun copilul în oraș pentru a-l salva de a fi folosit ca un omega controlat de un alfa”.
Taehyung: „Sunt... cred că sunt aceea persoană?". Regina a zâmbit.
Regina: „Taebaby, tu ești fiul meu, dar nu pot trăi vizibil până nu-ți eliberezi tatăl”. Gâfâi.
Taehyung: „ce-ce?”.
Regina: „În ziua în care te-am eliberat, alfa-ul l-a luat ostatic pe tatăl tău dacă nu te dăm alfa-ului, atunci el va șterge toate creaturile care sunt ca noi, ceea ce se întâmplă chiar acum”.
Jungkook: „dar de ce îl vrea pe Taehyung? O umbră a fost după Taehyung în această dimineață”. Regina: „Istoria se repetă ".
Regele: „ce înseamnă asta?”.
Regina: „Tatăl lui Taehyung este un rege vampir”. fac ochii mari.
Jungkook: „și tu ești un înger?”.
Regina: „Omega-înger, asta înseamnă că povestea este aceeași”.
Jungkook: "eu ca vampir și Taehyung ca înger omega, aceeași poveste se repetă”. Regina: „Ei îl vor pe Taehyung nu pentru că este un înger omega, ci pentru că este altceva”.
Jungkook: "Ce este el? Te rog spune-ne". Regina „un înger suprem omega”. Gâfâi. Jungkook: "ce?".
Regele: "ei vor să fie ucis pentru asta?".
Regina: „mai degrabă fratele tău îl vrea mort”. Furia regelui era vizibilă Taehyung: „deci tu ești mama mea și eu sunt un înger omega suprem ar trebui să leșin sau să aștept o altă surpriză?”. Ceilalți au râs.
Regina „sunteți singurii care îl pot salva pe tatăl tău și alți îngeri și vampiri”. Jungkook: „Ce facem?”.
Regina: „Minwoo este persoana care îl are pe tatăl tău Taehyung”. Furia mea a crescut până la vârf, am mârâit făcându-l pe Taehyung să scâncească. Jungkook: „Îmi pare rău, iubito, îmi pare rău”. Îi mângâi obrajii și s-a calmat puțin. El s-a bosumflat.
Jungkook: „Îmi pare rău, iubito”. Îi ciugulesc buzele, el a dat din cap. Mama mea Jolene s-a ridicat și s-a așezat lângă Taehyung.
Jolene: „Cu toții suntem aici pentru a ajuta la salvare tatăl tău și la eliberarea ceilalți și a mamei tale”.
Regina: „Haita pe care obișnuiam s-o conducem este invizibilă, dar dacă soțul meu este liber, va apărea din nou, vă implor Taehyung și Jungkook, nu pot trăi mai mult fără prezența lui”. Taehyung era pe cale să o îmbrățișeze, dar ca și cum persoana ar fi doar lumină, nu o persoană propriu-zisă. Jungkook: „Promit să-l eliberez”. Taehyung: „Promit și eu mama”. Ea a zâmbit.
Regina: „Mulțumesc fiule, au schimbat locația, în spatele râului tău Jungkook”. Jungkook: „Asta înseamnă că ești omega supremă care poate controla cele 5 elemente”.
Taehyung: „Cred kookie”. eu chicotesc la chipul lui confuz.
Regele: „care sunt cele 5 elemente?”. Taehyung: „pământ, apă, foc, aer, spirit”.
Jungkook: „foooooooc, așa ne vei spune dacă este o conflagrație?”. Toți au râs de Taehyung care s-a uitat la mine.
Jimin: „sau mai mult, fugi, alergă, alergă”.
Namjoon: „Salvează-mă, salvează-mă”. Au continuat să-l tachineze pe Taehyung care din când în când chicoti. Jungkook: „Nu te deranjează, iubito”. El a chicotit.
Taehyung: „Sunt bine”. l-am sărutat. Jungkook: „Ne vom da seama de tot dragoste.” El dădu din cap.
Taehyung: „jungkook?”.
Jungkook: „da iubito?”.
Taehyung: „Vreau o banană”. M-am uitat la el. Și ceilalți.
Jungkook: „Îi voi spune servitoarei să-ți aducă banane baby". Se bosumfla. Taehyung: „Vreau una adevărată". Jungkook: „Te aștepți să-ți dau o banană de plastic baby?”. A chicotit făcându-mă să chicotesc.
Taehyung: „Nu, o vreau pe cea din interiorul boxerilor tăi”. Îmi fac ochii mari
Jin: „cu doi kiwi”. Am început să râdem cu toții.
Jungkook: „Acest omega este nebun, arată ca fetele de zeci de ani care au două sprâncene încrucișate cu această strălucire, oh, Dumnezeule, trebuie să fug”. Aveam de gând să deschid ușa, dar el a închis-o cu mâna cu un fel de magie.
Jungkook: „știi că te iubesc?”. Taehyung: „Te iubesc mai mult, dar totuși vreau banane, mi-e foame”. Jungkook: „Banana mea nu mai lucrează azi vrei niste pepene? ". Taehyung: "soțule oprește-te, vreau fructul banană, glumisem, acest vampir prost a luat-o prea în serios". Am râs și l-am sărutat, ceilalți au ieșit după ce au râs de noi.
Jungkook: „Te iubesc”.
Taehyung: „Te iubesc mai mult”. Am ieșit să vorbesc cu servitoarea.

My vampire king |TRADUSĂ|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum