20

129 20 1
                                    

Taehyung pov :
Era după-amiază și Jungkook nu a venit încă din pădure, a spus că are de făcut ceva și a ieșit din camera noastră, mă simt rău pentru el acum pentru că se concentrează doar să-i omoare pe toți.  Am ieșit din cameră spre bucătărie. I-am întâlnit pe Jin și Jimin.
Taehyung: „Bună băieți”. S-au întors și au țipat făcându-mă să tresare.
Jimin: „Doamne, ce mai faci?”. am zâmbit
Taehyung: „Sunt bine”.
Jin: „Cum îți sunt coastele?”.
Taehyung: „Oh, jungkook le-a vindecat”. Au zâmbit făcându-mă să roșesc.
Jin: "oooh te-a vindecat prin lins---". Am dat din cap. 
Taehyung: „Doamne, băieți, sunteți nebuni”. Au chicotit.
Regina: „Jin fiule, poți să-- oh Doamne, taebear”. Ea a alergat și m-a îmbrățișat.    
Taehyung: „Mi-a fost dor de voi băieți”. Am îmbrățișat-o.
Regina: „Oh și nouă ne-ai lipsit”. Am vorbit puțin.
Taehyung: „Unde este jungkook?”.
Jin: „Cred că era în biroul lui”. Am dat din cap și m-am dus la biroul lui și am bătut, am auzit un mic intra și am intrat. A ridicat privirea, la naiba.

Mai degrabă, uitându-mă la el, m-am întors și m-am îndreptat spre ușă

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Mai degrabă, uitându-mă la el, m-am întors și m-am îndreptat spre ușă. Nenorocitul ăsta e sexy. Membrul meu este treaz acum, cum poate să mă tortureze așa, acest om prost se uită prin sufletul meu. 
Jungkook: „știi, iubito, pot să-ți aud gândurile”. Am gâfâit. 
Taehyung: „La naiba”. A chicotit la reacția mea.
Jungkook: „Vino aici baby boy”. M-am întors și m-am îndreptat spre el și m-am așezat în poala lui, și-a pus mâna pe șoldul meu și una mângâindu-mi fundul. 
Taehyung: „jungkook?”. S-a uitat la mine.
Jungkook: „Ce este dragoste?”. Am roșit.  Taehyung: „Te iubesc soțule”. El a zambit. 
Jungkook: „Te iubesc mai mult, iubito”. L-am îmbrățișat.
Taehyung: „Nu vreau să te pierd, nu pot trăi fără tine”. M-a tras și s-a uitat la mine.
Jungkook: „știi iubito? Să te privesc suferind este deja sfârșitul vieții mele”. I-am mângâiat obrajii. 
Taehyung: „Vreau să fiu cu tine pentru a le pune capăt”. A scuturat din cap.
Jungkook: „Nu, niciodată”. S-a uitat la mine.
Taehyung: „dar....dar vreau”. A scuturat din cap.
Jungkook: „Taehyung nu înseamnă nu”. m-am înfuriat.
Taehyung: „dar dragă vreau să... să-l ucid”. I-am sărutat lobul urechii făcându-l să geamă. 
Jungkook: „Îl voi omorâ, iubito, iar să fiu obraznic acum, nu mă va împiedica să te iau iubire”. Am roșit.
Taehyung: „Te rog”.
Jungkook: „nu iubito”.
Taehyung: „Te rog frumos?”.
Jungkook: „nu dragoste”.
Taehyung: "te looooog".
Jungkook: „Nu se va întâmpla”. M-am ridicat și am sărit peste el, el a gemut tare.
Jungkook: „aaaaaah la dracu’, baby asta a durut”. Am chicotit.
Taehyung: „Tragemi-o, tati”. Mi-a plesnit fundul. 
Jungkook: „Iubire, oprește-te”. Îi ciugulesc buzele.
Taehyung: „Nu vrei ca această gaură frumoasă să se întindă în jurul penisului tău mare?”. Mi-a plesnit din nou fundul, doar îl tachinez.
Jungkook: „Sunt gata să dau în tine toată noaptea, ți-ai dori asta baby, nu?”. M-a tras și mi-a sărutat semnul făcându-mă să gem. 
Taehyung: „Oricât de mult îmi doresc asta, soțul meu este obosit”. El a zâmbit, eu îi mângâi obrajii.
Jungkook: „Te iubesc”. l-am sărutat Taehyung: "De ce bei soțule?". M-am uitat la el după m-am uitat la paharul de pe birou. 
Jungkook: „Nu este alcool, baby, este sânge”. Mi-am făcut o mutră a naibii făcându-l să chicotească.
Taehyung: „ți-e sete?”. El a dat din cap.
Jungkook: „Vreau să beau de la tine, venele tale sunt atât de delicioase”. M-am trezit.
Taehyung: „Nu sunt un donator de sânge idiotule." M-am uitat la el. A râs atât de tare.
Jungkook: „dar voi muri dacă nu beau din tine, iubito”. Îmi fac ochii mari și mă așez în grabă în poala lui și îi dau gâtul.
Taehyung: „aici bea, nu vreau să mori”. M-a privit adânc în ochi.
Jungkook: „Sunt... sunt fără cuvinte baby, tu... tocmai mi-ai oferit sângele tău ca să nu mor”. M-a îmbrățișat. 
Taehyung: „Dacă spui să mor pentru ca tu să trăiești, o voi face, tu ești vampirul meu și eu sunt omega-ul tău, sunt obligat să-i dau sufletul soțului meu”. Îmi mângâie obrajii zâmbind.
Jungkook: „Dragostea pe care mi-o oferi este tot ce îmi doresc”. L-am sărutat puternic.
Taehyung: „și țigara este făcută din sânge?”. I-am dat din cap atât de tare făcându-l să geamă. 
Jungkook: „calmator de stres”. M-am uitat la el.
Taehyung: „Vampirul tău prost”. Am sărit peste el. 
Jungkook: „Da! Nu mai sări, pula mea nu este o trambulină”. Am chicotit și el doar s-a uitat la mine gemând. 
Taehyung: „bun pentru distracție, uite soțule, este cu adevărat săritor”. Am sărit din nou, el a gemut foarte tare. 
Jungkook: „aa naibii”. S-a uitat la mine.
Taehyung: „O să mai fumezi?”.
Jungkook: „Din când în când nu întotdeauna”. M-am ridicat și i-am prins pula în palma mea și am strâns.
Jungkook: „baaaaabyyyyyyy, ai, dă-ți mâna, oooooooh, bilele mele sunt strânse”. Doar gemea. 
Taehyung: „Vrei să fumezi din nou, e ultima oară când întreb, o să fac mai rău”. Am strâns tare de data asta.
Jungkook: „nu, nu, niciodată, dă-te jos de pe mine, iubito, jur pe Dumnezeu că o să te fut azi”. I-am strâns membrul și sfarcul prin cămașă. A căzut la pământ gemând.  Și mi-am făcut drum discret până la ușă și am fugit cu el încă strigând numele meu.
Jungkook: „Îți jur Kim Taehyung că o să ți-o trag". A alergat după mine, am ajuns la uşă şi m-am oprit când eram în sufragerie, erau toţi acolo. 
Jungkook: „Vino aici, diavolule”. am chicotit.
Regina: „Ce se întâmplă aici?”. 
Jungkook: „Mi-a strâns pula și mingiile împreună". Ceilalți râdeau atât de tare, așteptau ceva, nu asta. 
Regele: "Mândru de tine Taehyung". Am zâmbit.
Jungkook: „Dacă vii la mine pentru sex, du-te fă-o cu peretele”. Am râs împreună cu ceilalți de un Jungkook furios.
Taehyung: „Ți-am spus să nu fumezi”. Jungkook: „Oh, doar așteaptă până te iau în brațe, vei vedea nori în cameră”. am chicotit.
Taehyung: „știi că pot să-ți fac mai rău”. M-am dus la el și s-a dat înapoi.
Jungkook: " mamaaaa tataaaaa, veniți să luați acest nebun de pe mine". Am chicotit la fața lui speriată, ceilalți doar râdeau.
Taehyung: „Am vrut să te sărut”. Se uită cu privirea
Jungkook: „Sărută-mă în fund”. m-am bosumflat. M-am dus la regină și m-am prefăcut că plâng.
Taehyung: „Mami, el nu-mi dă săruturi”. Am spus-o cu voce de bebeluș. 
Regina: „Da, vino să-l săruți sau fac mai mult decât el". A făcut ochii mari și am zâmbit.
Jungkook: „Promiți că nu mă vei mai strânge?”. Am zâmbit. 
Taehyung: „Promit”. Mi-am făcut mâini strânse și el a mers la mine. M-a tras la un sărut.
Jungkook: „Te iubesc iubito".
Taehyung: „Te iubesc mai mult soțule”.          
Regina: "Tocmai mi-ai spus mami?". Am roșit.
Taehyung: „Îmi pare rău”. Am făcut o plecăciune
Regina: „Spune-mi așa de acum încolo îmi place”. Am zâmbit și Jungkook a zâmbit și el.
Regele: „și spune-mi tată”. 
Jungkook: „Și spune-mi tati”. I-am pălmuit ușor pieptul roșind, punându-mi fața în pieptul lui făcându-l să chicotească.
Jungkook: „Iubito, trebuie să plec acum”.
Taehyung: „dar e târziu". Îmi ciugulește buzele.
Jungkook: „Știu, iubito, dar trebuie să găsesc locația”. Am dat din cap și i-am ciugulit și buzele.
Taehyung: „Fii atent, soțule”. A dat din cap și m-a sărutat puternic și a ieșit cu namjoon, yoongi, hoseok.

My vampire king |TRADUSĂ|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum