39

94 18 1
                                    

Jungkook pov :

Am mers de mână până în sufragerie, dar ne-am oprit la o conversație între părinții noștri.

Jungkook: „ce se întâmplă aici”. S-au întors către noi și au zâmbit.
Jolene: „Oh, nimic, vorbeamsa ne jucăm toți patru în seara asta.” Am dat din cap.
Jungkook: „Bine, eu și copilul meu trebuie să mergem, avem o întâlnire”, au zâmbit ei. Am luat mâna lui Taehyung și el mi-a zâmbit. Am intrat în mașină și am plecat. În timp ce conduceam, taehyung privea pe geam, mi-am pus mâna pe colanții lui și el s-a întors spre mine, am făcut ochii mari la culoarea ochilor lui.
Jungkook: "Iubito? Ce sa întâmplat?" Taehyung: „Nu știu kookie”. Am oprit mașina și m-am uitat la el.
Jungkook: „baby, uită-te la mine”, s-a întors către mine cu aceeași culoare a ochilor (galben) înseamnă că ceva nu este în regulă și știe asta.
Taehyung: „Soțule, te rog sună-l pe Jimin”.
Jungkook: "De ce iubito?" El a început să tremure
Taehyung: „pericolul jungkook este lângă el”. Mi-am luat telefonul și l-am sunat pe Jimin.
Jimin: "bună?"
Jungkook: "Ești bine?"
Jimin: "Da de ce?"
Jungkook: "Ce faci?"
Jimin: „Sunt cu Yoongi și Hoseok și mă uit la televizor”. am oftat.
Jungkook: „Bine Hyung”. Închid și m-am întors către Taehyung.
Jungkook: „Vezi baby, este bine”. a dat din cap și mi-a sărutat obrajii. Taehyung: „Îmi pare rău că te-am îngrijorat”. I-am sărutat buzele Jungkook: „Nu trebuie să-ți faci griji, dragă, da, doar nu te suprasolicita”. a dat din cap zâmbind. Am condus din nou după ce am tras ceva timp în parcare, el se uita la mine confuz. Taehyung: "Unde suntem?" am chicotit la chipul lui confuz.
Jungkook: „pe plajă baby” face ochii mari
Taehyung: „Nu o să mâncăm într-un restaurant înainte?” I-am îmbrățișat talia.
Jungkook: „Vom mânca, dar aici". Taehyung:” Nu i-am pregătit cina soțului meu". Am râs
Jungkook: „Urmează-mă copilul meu gravid”. s-a înroșit și m-a îmbrățișat de braț. Am mers și ne-am oprit la întâlnirea noastră

Jungkook: „Așează-te, iubito”, adulmecă el M-am apropiat de el și l-am îmbrățișat

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Jungkook: „Așează-te, iubito”, adulmecă el
M-am apropiat de el și l-am îmbrățișat. Jungkook: "De ce plânge copilul meu, nu-ți place întâlnirea noastră, baby? Pot să ne schimb locația, iubito", mi-a plesnit ușor pieptul.
Taehyung: „Glumești soțule, aceasta este cea mai bună întâlnire, doamne, mulțumesc” l-am îmbrățișat strâns. L-am tras într-un sărut și el a scâncit. Jungkook: „Hai să-i umplem burtica bebelușului”, a chicotit drăguț. Taehyung: „Te iubesc soțule, mulțumesc.” Îi ciugulesc buzele. Jungkook: „Te iubesc mai mult îngerul meu”. L-am ajutat să stea și a început să mănânce. După ce am mâncat, l-am tras și am început să mergem în nisip de mână cu el zâmbind și frecându-și burta plată.
Jungkook: "Este copilul meu fericit?" S-a uitat la mine și a zâmbit.
Taehyung: „știi soțule, doar că eu sunt alături de tine mă face fericit, dar acum în acest moment este ca și cum un vis s-a împlinit, eu îți port copilul, tu să fii tată și iubitul meu este mai mult decât ce mi-am dorit în viața mea” L-am tras spre mine și l-am sărutat puternic.
Si-a pus mâna în jurul gâtului și am adâncit sărutul, parcă lumea s-a oprit, sunetul valurilor mării, luna dându-și lumina pentru a face marea atât de frumoasă, care ne dă oportunitatea de a împărtăși sentimentele noastre cele mai profunde, dragostea, sacrificiile noastre, viețile noastre până în punctul în care am putea muri unul pentru celălalt, așa poate face dragostea să cadă într-adevăr un bărbat adânc în întuneric, a fi orb de iubire este ceea ce poate face cuvântul afecțiune, dragoste, grijă, apreciere foarte ușor de văzut. Jungkook: „Te iubesc, prințesă, te iubesc atât de mult” a zâmbit el
Taehyung:" Te iubesc mai mult soțule". I-am ciugulit buzele și l-am tras spre mine.
Jungkook: "Vrei sa mergi sau esti obosit baby?"
Taehyung: „Sunt obosit soțule, sarcina este grea”. a făcut boală făcându-mă să chicotesc.
Jungkook: „hai să stăm puțin”. ne-am așezat în nisip, mi-am tras geaca și i-am pus-o pe umeri.
Taehyung: „mulțumesc lui Dumnezeu că ai o jachetă, mi-e frig”. Am râs
Jungkook: „Vezi, ți-am spus că e frig noaptea pe plajă”. a dat din cap și și-a pus capul pe umărul meu. Dupa un moment am fost fascinați de priveliște, Taehyung a căscat.
Jungkook: "printesa este somnorosa?" El dădu din cap
Taehyung: „Cred că copilul nostru vrea să doarmă.” I-am zâmbit cu drag și l-am tras de mână.
Jungkook: „Atunci hai să mergem acasă iubito” a dat din cap și a început să meargă. Am mers dar brusc taehyung s-a oprit și a mârâit, s-a întors spre mine iar ochii și-au schimbat culoarea în galben.
Jungkook: „Iubito?” A început să tremure. Am mers spre el.
Taehyung:" j-jungkook? J-Jimin, j-imin este în pericol".
Jungkook:" ce? Iubito despre ce vorbesti, el este cu yoongi si hoseok". a clătinat din cap
Taehyung: "viziune jungkook, el...." s-a oprit și a țipat.
Jungkook: "Iubito... Iubito ești bine? Iubito?" A căzut în genunchi și a țipat numele lui Jimin.
L-am luat în stil de mireasă și m-am dus la mașina mea. L-am pus pe scaun și am închis ușa. Mă așez pe partea mea și îmi sună telefonul.
Jungkook: "bună?".
Jolene:" vino la spital Jungkook". Jungkook: "ce sa întâmplat?".
Jolene:" Jimin a fost înjunghiat". M-am uitat la Taehyung care plângea. Am alergat cu mașina cu viteză maximă spre spital, Taehyung a intrat înăuntru, ne-am întâlnit cu întreaga familie, și eunji era acolo. Hoseok și yoongi aveau lacrimi în ochi.
Jungkook: "ce sa întâmplat?"
Yoongi: "Nu știu"
Hoseok: " a venit un gardian spunându-ne că Jimin este inconștient în bucătărie"
Jolene:" se pare că Jimin s-a dus să aducă ceva de mâncare din bucătărie, dar nu știm ce s-a întâmplat după". M-am uitat în lateral și Taehyung se uita la Eunji.
Taehyung: "Tu ai fost, nu?" M-am uitat la Taehyung.
Eunji: "pe cine dracu pui degetele, huh?"
Taehyung: „Tu ai fost, în viziunea pe care am văzut-o erai tu cu cineva” Jungkook: „Iubito?, ce spui?” S-a întors spre mine
Taehyung: "crede-mă jungkook" L-am tras pe o parte fără alții
Taehyung:" jungkook crede-mă, este ea, jur" L-am tras într-o îmbrățișare. Jungkook: „Te cred, iubito, calmează-ti respirația îngerule"
Taehyung: „ea.. e cu cineva jungkook” Jungkook: „Trebuie să fim atenți iubito, dar nu voi avea milă de ea.” El a dat din cap, i-am șters lacrimile și ne-am dus la ceilalți. După un moment, un doctor a ieșit, Yoongi s-a ridicat și a mers către el.
Yoongi: "Ce mai face?" Era atât de îngrijorat
Doctor: „a pierdut mult sânge, îmi pare rău” Yoongi a căzut și a început să plângă. M-am dus la doctor
Jungkook: "ce naiba spui?" Namjoon m-a bătut pe umăr ca să mă calmez. Doctor: „Am reușit să-i salvăm pe amândoi, dar el este în comă”, suspină yoongi și Hoseok.
Jin: „săracul Jiminie” are lacrimi. Mă uitam în jur, dar m-am oprit. O persoană lipsește.
Taehyung.

My vampire king |TRADUSĂ|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum