(Hwa Sa - Orbit (Instrumental))
[#thinkabout]
Demir kapıyı açıp içeri girdi Miyeon. Elindeki torbayı dikkatlice taşıyarak basamaklardan indi ve taşlara basa basa ön bahçeye ilerledi. "Ben geldim!"
Ön bahçeye girdiğinde yüzünde gülümsemeyle göründü Lalisa'ya. Genç kız kendisini fark edince başıyla selamını aldı. "Hoşgeldin."
"Hoşbuldum." Miyeon yanına oturdu hemen ve paketi masaya bıraktı. "Sana yemek getirdim."
Lalisa torbaya baktı. "Ne gerek vardı..."
"İyileşmen için gerekli." Dedi Miyeon torbayı açarken. "Sıcak getirdim üstelik."
Lalisa kendisine bakınca Miyeon sırıttı. "Yakınlarda bir restoranttan paket yaptırdım yemekleri, merak etme. Uzağa gitmedim, haliyle motor kullanırken hızlı da gelmedim. Gelsem herhalde şu an burada olmazdım-"
Genç kız tarafından omzuna yediği yumrukla susmayı tercih etti Miyeon. Paketleri açıp masaya koydu ve genç kızın tadışını izledi.
"Sabah kalktım giyindim, dedim şunu bir ziyaret edeyim diye..." Miyeon merakla Lalisa'yı izlerken sordu. "Nasıl, iyi yapmışlar mı?"
Lalisa daha ilk lokmada Miyeon'a döndü. "Evet, taze."
Miyeon başıyla onaylamakla yetindi. Genç kız yemeğini yedikten sonra 2 saat boyunca sohbet ettiler. Evden getirdiği bir kitabı Lalisa'ya verdi Miyeon, okuması için. Kitabın dışı ve içeriği üzerine konuştular. En nihayetinde Miyeon saatine bakıp gitmesi gerektiği için ayaklandığında Lalisa surat astı. Miyeon gülümsedi.
"Daha sonra geleceğim işte kızım, ne diye üzülüyorsun şimdi?" Diye dalga geçip gülünce Lalisa başıyla onayladı. Kapıya doğru yönelecekken Lalisa'nın seslenişiyle duraksadı Miyeon.
"Miyeon."
Durup yüzüne baktı genç kızın. Lalisa çekingenlikle konuştu. "Gelirken yemek getirebilir misin?"
Miyeon anlamamış gibi sordu. "Yemek? Ha... Getiririm tamam. Dikkat et kendine!"
"Ara beni eve gidince!" Diye seslendi Lalisa.
"Tamam!" Karşılık verdi Miyeon. Evden çıktı, motoruna bindi ve oradan uzaklaştı.
•••••
Televizyonun kumandasından ayarlama yaparken telefonun çaldığını işitip koşar adımlarla mutfağa gitti Jungkook. Aramayı açıp telefonu kulağı ve omzu arasına sıkıştırdı içeri geçerken. "Efendim-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
think about® | #drama (✓)
Romance"Ben hastayım Jungkook... Her geçen gün beni ölürken görmeni bilmektense, benden nefret ettiğini bilmek daha iyi olurdu belki. Beni affet, çünkü sana aşık olduğumu hiçbir zaman söyleyemeyeceğim..." 〄 Karakterler: #jeonjungkook #manobanlalisa Kategor...