JEONGBIN! JEONGBİN! JEONGBIN!
Bu bölümü ponciklerim icn ayirdim
AGAGAGA
Medya bu bölümün Changbini için okurken dinleyin derimYorum ve oy vermeyi unutmayinn😚😚
Changbin
Jeongin'i bekletmemek için hızlıca merdivenlere yöneldim. En alt kata indim, revir spor salonunun yanındaydı. Revir kapısının önüne gelince durdum, saçımı ve kıyafetimi düzeltip derin bi nefes aldım. Kapıyı tıklatıp kafamı içeri uzattım. Hemşiremiz Nayeon Jeongin'e pansuman yapıyordu.
"Gel bakalım Changbin"
(Nayeon)Hızlıca içeri girip kapıyı kapattım. Yatağa doğru ilerledim. Bayan Nayeon oturduğu tabureden kalktı.
"İşim bitmişti zaten, ben çıkayım siz rahat rahat konuşun. Birşey olursa kentindeyim haberiniz olsun"
(Nayeon)Bayan Nayeon hemen odadan çıktı. Çok sessizdik, sessizliği Jeongin bozdu.
"Otursana Changbin"
(Jeongin)Dinleyip hemen tabureye oturdum.
"Nasılsın? Acıların hafifledi mi?"
(Changbin)"Evet daha iyiyim teşekkür ederim"
(Jeongin)"Changbin ben gerçekten çok teşekkür ederim, ne kadar teşekkür etsem, az hayatımı kurtardın, sana minnettarım, bundan sonra ne istersen yapıcam, gerçekten çok sağo-"
(Jeongin)"Sakin ol Jeongin. Karşılığı olsun diye yapmadım. Teşekkür etmene gerek yok. Benim yerimde kim olsa yapardı"
(Changbin)"Yapmazdı Changbin, senden başkası yapmazdı. Muhtemelen birşey görmemiş gibi davranıp çekip giderdi. Herkes benden nefret ediyo"
(Jeongin)"Neden etsinler? Kendi halinde takılan birisin neden senden nefret etsinler?"
(Changbin)"İşte bu yüzden nefret ediyolar zaten. Sessiz bi aptalın tekiyim, bu Dünyada gereksiz bi varlık olduğumu düşünüyolar...ki haklılar"
(Jeongin)"Saçmalama Jeongin asıl aptal onlar. Böyle düşünme lütfen ben seni seviyorum.. yani arkadaş olarak. Hem sınıftakiler ve öğretmenler de seni seviyo. İstersen grubumuza katılabilirsin. Kimse seni dışlamaz, seni gerçekten seven insanlar var.
(Changbin)"Gerçekten mi? Beni seviyor musunuz?"
(Jeongin)"Tabiki seviyoruz Jeongin"
(Changbin)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEDİ BABASI/MINSUNG
ФанфикLan! Gel buraya! Kedisi evden kaçan Minho hayatının aşkını bulacağını bilmiyordu. _________________________________________ Skz yan shipler: HyunLix ChanMin JeongBin Itzy yan shipler: Ryeji Txt yan shipler: Yeonbin Bts yan shipler: Namjin Taekook S...