HALOOOO
BEN GELDIM
GECEN HAFTA BOLUM ATMAFIGJM ICIN BU HAFTA 2 BOLUM ATMAYI PLANLIYORUM
UZATMADAN BOLUME GECELIMM
SATIR ARASI YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN BALLARIM OY ATMAYI DA UNUTMAYIN OPTUM____________________________
"Of çok yavaşsınız yaa" söylenmeye başlamıştı Jisung. Okul bitiş zili çalmıştı. Alışverişe gideceği için heyecanlı olduğundan yerinde duramıyordu. Diğerlerinin hazırlanmasını bekliyordu. "Atıcam kendimi aşağı şimdi. Hadi ya!" söylenmeye devam ediyordu.
"Sus artık ayol. Bi duramadın yerinde. Hazırlanıyoruz işte!" dalga geçerek Jisung'a bağırmıştı Hyunjin. Herkes gülmüştü sayesinde. Hazırlanmaları bittikten sonra hep birlikte çıktılar sınıftan.
"Hangi alışveriş merkezine gidicez hyung?" Changbin'e sormuştu Jeongin. Az çok nereye gideceklerini biliyordu ama Changbin ile konuşmaya çalıştığı için soruyordu. "Bilmiyorum ki güzelim." kolunu Jeongin'in omuzuna atmıştı cevap verirken. Jeongin anında kızarırken ona güldü Jisung, Seungmin ve Felix üçlüsü.
"Bence en iyisi Lotte World Tower(Seul'ün en büyük alışveriş merkezi) a gidelim. Çok mağaza var ne istersek buluruz" diyerek söze girdi Chan. Diğerleri de onu onaylayınca metroya yürümeye başladılar.
Yolda yürürken pamuk şeker satan bir tezgah görünce heyecanlandı Jisung. Diğerlerine dönerek "Pamuk şeker alıcam. Siz de isiyor musunuz?" diye sordu. Herkes onaylayınca arkasını dönüp tezgaha ilerlemeye başladı Jisung. Minho da arkasından koşup Jisung'a yetişti. "Ben de geleyim seninle. Yardımcı olurum sana" diyerek şirince gülümsedi.
"İyi gel bakalım madem" diyerek yürümeye devam etti Jisung. Aynı zamanda Minho'nun tatlılığına sırıtıyordu. Tezgahtaki abiye "Abi 8 pamuk şeker alabilir miyim?" diye sordu. Aynı zamanda tezgahtaki diğer şeyleri de inceliyordu. Elma şekeri görünce gözleri büyüdü. "Abi elma şekeri ne kadar?" diye sorup sordu yine.
"2800 won" diyerek cevap verdi adam. "Vereyim mi?" soran kişi abiydi bu sefer."Yok abi kalsın" üzüntüyle söyledi Jisung. Aslında çok pahalı değildi ama yanında yeteri kadar nakit yoktu ve tezgahtaki kart geçmez yazısını görünce morali bozulmuştu. Halbuki elma şekerini çok severdi.
Minho Jisung'un yüzünün düştüğünü görünce hemen küçük çaplı bir plan yaptı kafasında.
"Jisung, Felix sana seslendi galiba. Git bi bak istersen"
"Aa tamam geliyorum hemen" koşar adımlarla diğerlerinin yanına gittiğinde Minho hemen 5 tane elma şekeri ve ayriyeten 3 pamuk şeker daha alarak parayı ödedi ve Jisung geri dönmeden diğerlerinin yanına gitti.
"Ya Minho ben ödeyecektim" diyerek isyan etti Jisung. "Boş ver ya zengin zaten bu koymaz ona" diyerek lafa atladı Seungmin. Herkesi güldürmüştü tabii. Herkese pamuk şekerlerini verdi ve kalanları kimse görmeden sırt çantasına attı Minho. Aklındaki plan için gerekliydi.
Metroya bindiklerinde herkes oturmuş ama Chan ve Seungmin ayakta kaldıkları için kimseyi rahatsız etmeyecek şekilde yere oturmuşlardı. Gidecekleri alışveriş merkezi şehrin biraz uzağında kalıyordu ve yorgun oldukları için uykuları yavaştan geliyordu.
Seungmin resmen ayakta uyuyordu. Gözleri kapalıyken kafası sürekli düşüyordu. En sonunda Chan Seungmin'in kafasını kendi omzuna yaslayıp saçlarını okşamaya başladı. Aradan 1 dakika bile geçmeden Seungmin uykuya dalmıştı zaten.
Changbin ve Jeongin harıl harıl sohbet ediyorlardı. Ne konuştuklarını onlar bile bilmiyordu. Aniden bir konudan diğerine geçip önceki konuyu unutuyorlardı ama mutlu oldukları 10 kilometre öteden belli oluyordu.
Hyunjin ve Felix de uykululardı. Felix kafasını Hyunjin'in omzuna, Hyunjin de kafasını Felix'in başına yaslamış uyuyorlardı.
Minho ve Jisung'da sohbet ediyordu. Daha doğrusu Jisung düğünde ne giyebileceği hakkında hararetli bir şekilde bir şeyler anlatıyor, Minho da onun bu tatlı halini izleyip söylediklerine gülüyordu.
______________________________
EVETT BU BOLUMUN DE SONUNA GELDIK
GECE GECE BOLUM ATMAK COK MANTIKLI KIMSE BIR SEY SOYLEMESIN SSSSTBU ARADA JIS VE JENNIE NIN EVLILIK BOLUMUNU YAZDIKTAN SONRA KENDI HOCAMIN DA EVELENECEGINI OGRENDIM SANIRIM FARK ETMEDEN BUYU FALAN YAPTIM
NEYSE ZATEN YARIN DA BOLUM GELICEK BUYUK IHTIMALLE O YUZDEN COK KONUSMUYORUM
KONTROL ETMEDEN ATIYORUM
HEPINIZI OPTUM MUAH
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEDİ BABASI/MINSUNG
FanfictionLan! Gel buraya! Kedisi evden kaçan Minho hayatının aşkını bulacağını bilmiyordu. _________________________________________ Skz yan shipler: HyunLix ChanMin JeongBin Itzy yan shipler: Ryeji Txt yan shipler: Yeonbin Bts yan shipler: Namjin Taekook S...